ongeluksweek (nu al?)

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
srwdj
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 204
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:16 PM
Location: Bellingwolde (Groningen)
Contact:

ongeluksweek (nu al?)

Post by srwdj »

Vorige week een nieuwe uitlaat onder mijn dieseltje gekregen, reed ik gisteren bij huis weg. Heel veel lawaai bij het optrekken. Toch maar voorzichtig doorrijden naar mijn werk, en maar kijken wat er aan scheelt als ik thuis kom.

Kom ik thuis, gelijk maar onder de auto. Uitlaat wel goed vast, nog maar eens kijken. Zit echt goed vast. Even later kruip ik nog eens onder de auto, zie ik tot mijn verbazing dat mijn achterste motorsteun helemaal los zit. Dus de bout eruit. Gelukkig nog een bout liggen, maar net optijd er bij. Anders had dat wel eens een dure kunnen worden.

Wil ik vandaag naar mijn werk, steekt er een ree over, dus remmen want er komen er vast nog meer. Nou er viel dus gewoon niet meer te remmen. Toen had ik hem er ook al voor, nu dus koplamp en knipperlicht eruit.
Dus vanmiddag maar even weer een nieuwe koplamp en knipperlicht erin zetten. En eens wat foto's maken. Hopen dat de rest wel een beetje redelijk is gebleven...

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Dat is balen

Post by MrBBQ »

Verdorie zeg, wat een pech...maar ja bent er goed uit gekomen gelukkig maar :) !
Succes met het herstel van je Ax 8) !

Gr Mr Dean 8)

p.s. wacht rustig af op de foto`s
Saxo style is sexy style....

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

Humm... 2 weken geleden ongelukje op de a2. Zes autos voor me frontaal in elkaar. Ik remde nog optijd (ABS in de Audi ;) ) maar een xsara achter mij had het zwaarder, die reed vol onder mn Audi...

Ik had enkel nieuwe achterbumper en hitteschild nodig, zijn auto was 40 cm korter volgens mij.. Arme Citroën :(
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**


srwdj
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 204
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:16 PM
Location: Bellingwolde (Groningen)
Contact:

Post by srwdj »

De ree was dood. Deze is als het goed is opgehaald door de politie.

Auto is inmiddels weer tot zo ver klaar dat ik er mee kan rijden. Dus dat scheelt alweer.

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

Gelukkig dat je er zelf niets aan over heb gehouden. Kende je deze al? Was een hert in duitland... Alleen als je sterke maag heb kijken!



Image

Image

Image

Image

Image
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Post Reply