K850i GSM frustratie

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Locked
Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

K850i GSM frustratie

Post by Mark »

AAARGHH. @#!~!@#%$@!#$. :evil: :!: :|

Zucht....

2 weken terug... Mijn bijna nieuwe K850i gsm met 2GB geheugen. 5mpixel camera. En van alles en nog wat erop. Mp3 speler... Gaaf toestel... Mooie foto's. blablabla.

Opeens spikkel scherm. Alsof je vga kaart van je computer naar de barrels is. Dus zucht.... Nooit in het water geweest. Wel paar keer gevallen. Maar iedere gsm valt wel is.

Dus terug brengen voor garantie. Mopper mopper....

Week later issie klaar! Onderdeel vervangen en uitvoerig getest! Mooi blij!

Naar gouda opgehaald. Had haast. Dus niet in de winkel getest. Onderweg in de auto (Was bijrijder) accu erin. Sim erin. Geheugen erin. Aanzetten.... en JEEE! Zelfde klacht!

Beetje boos.. Best wel veel boos... Thuis paar klappen erop gegeven. En jawel hij deed het weer!

En nou vanaaf. Laat ik hem vallen van een kleine rot hoogte. Zeg voor de lol nu zal ie wel weer stuk zijn. En jah hoor! Weer zelfde klacht!

Dus denk barst volgens mij maakt het scherm gewoon geen goed contact want kan nog wel bellen. Dus zoeken op internet naar handleiding om hem open te maken.

http://www.formymobile.co.uk/Dismantle/ ... sembly.htm

Nou wat een TIEVUS werk is dat! 2 uur bezig geweest. Krijg ik echt de voorkant er niet af! Schiet ik ergens af. Breekt er een kabeltje wat 1 of ander blauw nutteloos ledje bestuurd! AAARGH.

Dus boel maar weer dicht gemaakt en maar weer terugbrengen dat ie ut nog steeds niet doet. Dan lijkt het hoop ik dat het service center dat gesloopt heeft. Is tenslotte zelfde klacht.

En dan kan ik met mijn oude toestel op vakantie... Jee koop juist een gsm met 5mp camera om altijd goeie foto's te kunnen maken. Nou dan maar weer met mijn K750i verder.. Die al 10000x gestuiterd is en nergens last van heeft.

Zo dat lucht op!
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

Guido_AXGT
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuMay15, 2008 5:04:45 PM

Post by Guido_AXGT »

Ik koop altijd gewoon een 2derhandsje van 50euro. Heb nu een oude samsung. Kan ik door de kamer gooien en die blijft het doen én je hoeft er niet zuinig op te zijn. Ideaal, en remember, het is een TELEFOON om te bellen, geen camera :D

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

P'sies. Als je een camera wilt: ren dan gewoon ff naar de Aldi en koop daar een 8 Megapixel camera met 5x optische zoom, 2 Li-ION accu's, 'n 1GB SD-kaartje (goed voor 330 foto's in hoge resolutie!), lader + laadsnoer voor in de auto, dockingstation, èn 3 jaar garantie voor €129,- :!:
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Ik heb een goeie Fuji camera. Ook een vrij kleine. Het voordeel van een goeie camera in je mobiel is dat je je mobiel altijd bij je hebt. Je camera niet.

Als je aan het sluitelen bent en je denk ff foto maken dan weet ik hoe het vast zat... Of hee dit is een leuk moment. Snappie?
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Jee hij is weer terug. En nu doet ie ut echt weer. Zelfde reparatie uitgevoerd. Weer een nieuw scherm. (alleen zijn nu de krasjes weg van het scherm).

Oftewel de vorige reparatie is er gewoon geen hol aan gedaan. Hoe kansloos zeg. Maar hier kan een slotje op.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

Locked