GRRRRRRR!!!!! ANWB Probleem!

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
razor151987
AX Starter
AX Starter
Posts: 19
Joined: TueJul08, 2008 9:20:38 AM

GRRRRRRR!!!!! ANWB Probleem!

Post by razor151987 »

Ga ik men meisie wegbrengen naar leidschendam naar haar werk, ga ik een rondje rijden, blijkt het dat onderweg mijn koppelingshevel (dank aan de forumleden voor de naam van het artikel) naar de kl#((##te is geholpen.
Ofwel hij is door de midden gebroken. Nou ja ANWB erbij, las las las las, heeft ie het tijdelijk aan elkaar lopen lassen. Maar voor hoelang. We zullen zien. Vandaag in iedergeval een lekker stuk kunnen toeren.

Gr. MEEsjel

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Vind ik nog knap opgelost trouwens, langs de weg "even die hevel lassen". Hulde voor de ANWBer als je het mij vraagt! :) Heb je dat dure abo iig niet voor niets :)
Kijk uit, een Cactussssss

razor151987
AX Starter
AX Starter
Posts: 19
Joined: TueJul08, 2008 9:20:38 AM

Post by razor151987 »

zeker niet nee:D Hij was echt goed... Ik had nog geluk, want eerst zei hij dat ik 80 euro moest betalen, maar dat had ik niet. Toen heeft ie van alles zitten controlleren en toen was het eigenlijk in orde. En het werkt nog steeds! 24 volt lassen Rocks!!!!

Maar goed, k zal wel men portomonee moeten opentrekken voor zo'n hevel.. Kost denk ik wel wat. Morgen maar ff naar de sloop op de binck in den haag...
Gr. Michel

Rijbewijs sinds: 01-07-2008
AX 11 tge u9 sinds: 07-7-2008

Guido_AXGT
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuMay15, 2008 5:04:45 PM

Post by Guido_AXGT »

En van die 80 euro was ie 's avonds lekker gaan eten :lol: makkelijk verdient. :lol:

Radiant
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 80
Joined: SatMar31, 2007 12:06:23 PM
Location: Den Haag

Post by Radiant »

Je hebt een ANWB lidmaatschap en ze laten je 80 euro betalen? :?

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Kost bij de dealer (incl die schakelmechanisme ding, als t de hendel is die ik denk dat het is hebben ze hem niet los) 90,99 EUR incl btw.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply