Bankpasjes

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Bankpasjes

Post by Glenn@nl »

Is het iemand (en dan vooral de heren) wel eens gelukt om een bankpas heel te houden tot de expiricy/valid thru datum?

Het is mij namelijk nog NOOIT gelukt, en ik doe er geen gekke dingen mee. Hij zit gewoon tussen de andere pasjes in m'n portemonnaie die niet anders is dan de 'gemiddelde nederlander' portemonnaie. En daarnaast heeft hij een vaste stek de rechter kontzak van m'n broek (okee soms ook wel eens links, maar dat is onhandig)

Uiteraard wordt hij wel vaak gebruikt, zowel om te pinnen als te chippen.

Nouja wat is nu m'n punt... ik heb het gepresteerd om de chip eruit te krijgen. gewoon rondom inclusief het plastic eronder :roll: terwijl ik er eigenlijk nog 2,5 jaar mee moet :roll: En de vorige was ook al voortijdig aan z'n einde (toen een breuk bij de magneetstrip)

:roll:

Dus weer op naar de bank, die maar 3 middagen per week open is.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ach, mijn huidige pasje is nog geen jaar oud en die moet ik bij elke keer pinnen er zeker 10x doorheen halen..
is zo'n zelfontworpen geval vd postbank. maar die slijten best ahrd!
Image

Aspeve
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 425
Joined: MonMay28, 2007 8:09:14 PM
Location: Veghel
Contact:

Post by Aspeve »

Zeer herkenbaar Glenn, ik heb laatst weer een nieuwe gekregen omdat hij precies op de rand bij die zwarte pinstrip, huh? was gescheurd.

Ze schijnen van die hardplastic hoesjes te hebben, maar ja dan wordt je portemonnee zo dik:)
"Experience is what you get when you didn't get what you wanted."

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

nergens last van, ik heb mijn pasje niet los in mijn portomonee, maar in zo'n plastic houdertje en dat in mijn portomonee, is ie wel wat dikker, maar dat vind ik niet zo'n probleem. 8)

en dan echt zo'n dikke van dat harde plastic wat werkelijkwaar niet kapot gaat, want die dingen die de postbank meegeeft zijn ook 3 x ruk:

Image
Spreken is goud, Ductape is zilver.

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Toen ik m'n portemonnee in m'n kontzak had is één van m'n bankpasjes ook op die magneetstrip gescheurd. Hij deed het nog wel :D
Maar nu heb ik 'm altijd in een steekzak aan de voorkant en nergens meer last van. Kennelijk houden die pasjes er niet zo van als je op ze gaat zitten :roll:
Kijk uit, een Cactussssss

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Bakpasjes

Post by MrBBQ »

q01z wrote:ach, mijn huidige pasje is nog geen jaar oud en die moet ik bij elke keer pinnen er zeker 10x doorheen halen..
is zo'n zelfontworpen geval vd postbank. maar die slijten best ahrd!


Bankpasje van de Postbank slijten volgens mij veel harder!
Ik ken het probleem !

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Bluedolphin
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 110
Joined: WedOct24, 2007 11:38:46 PM
Location: Kesteren / Nijkerk
Contact:

Post by Bluedolphin »

vaak is het probleem bij mij dat de sleuting van het vak met kleine geld. (de drukker) de pasjes sloopt.

maar idd ik heb rabo en ik moet eigenlijk ook weer een nieuwe hebben.
hie zou te gebruiken zijn tot 08/2012 :oops: :oops: :oops: :oops:

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

DuFF wrote:en dan echt zo'n dikke van dat harde plastic wat werkelijkwaar niet kapot gaat, want die dingen die de postbank meegeeft zijn ook 3 x ruk:

Image

Nou, ik heb al zeker 14 jaar dat lichtblauwe plastic hoesje van de postbank in m'n portemonnaie, maar afgezien van dat de voor en achterkant niet meer vast aan mekaar zitten, is het nog steeds uitstekende bescherming van m'n pasje. :)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

uik heb et idd ook al tig keer gehad. Nu weer een nieuwe gekregen / gekocht, maar ik heb er nu dus wel een plastic hoesje omheen zitten. Hoop dat ie nu wel langer mee gaat.
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

pasje van de ABN en nooit problemen mee gehad ! wel in een plastic hoesje zitten overigens !
Image

My Cars <98>.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ik heb mijn pasje een keer in t midden gebroken (wassie 2 jaar oud ofzo)
op zon manier dat ik dus alleen nog maar een losse magneetstrip had :D:D

Gaatje in geboord, touwtje aan gebonden, kon ik hem nog door automaten halen hahahaha! Ik kon alleen geen geld pinnen, dat was wel lastig.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Dat plastic hoesje dat doet het m waarschijnlijk... maar hij zit tussen zoveel andere pasjes :roll: Nouja toch maar eens informeren of ons rabobankje mijn gratis zo'n hoesje kan verstrekken. Ik ga daar neit voor betalen natuurlijk, dan heb ik liever om de 3 jaar een nieuwe pas :lol:

En DLS.. betalen voor een nieuwe Pinpas??? Dat gaat mn pet echt te boven... ik zou maar eens een fatsoenlijke bank gaan zoeken. Die dingen worden toch gratis verstrekt?

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

maj zo werkt dat helaas.. Ik zit bij de ABN en daar moet je betalen om een pas te krijgen, als je een nieuwe pas wilt, voor de einddatum zeg maar :)
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Heb het ook al een paar keer gepresteerd een bankpas te breken. Aan elkaar plakken met plakband loste het probleem op, ze werkten zelfs in de pinautomaat. Die van de ABN gaat trouwens al een stuk langer mee dan die van de Rabo.

Bij een grenscontrole zijn ze helaas niet zo makkelijk als je met een aan elkaar geplakte ID-kaart aan komt zetten :roll:
AX GTI '91

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

hahaha stomtoevallig moet ik binnenkort naar de bank voor een nieuwe Rabo pas, omdat er een scheurtje in zit. Ik hoop alleen dat een nieuwe pas nog altijd gratis is, want paar weken terug heb ik mn studentenrekeningen laten omzetten naar een 'grote mensen rekening'.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Wat doen jullie met die pasjes :shock: Ik heb er nog nooit eentje gebroken.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Postbankpas: gaat 1-2 jaar mee, een nieuwe kost geld, dus ik stuur altijd een klachtenbrief over de brakke kwaliteit van de pas en dan krijg je dat geld altijd terug.

Maar ik ga overstappen op de Rabobank, die doet een gratis pas en dan hoef ik die brief niet telkens weer opnieuw te sturen :D

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Mijn Postbankpasjes gaan al 21 jaar mee tot de vervaldatum. Inmiddels heb ik al drie verschillende in mijn portemonnee zitten. Tot diep in Afrika of Brazilië nooit problemen mee gehad.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Portemonnee in m'n kontzak heb ik wel afgeleerd, dat werkt niet echt met een pantalon. Heb ze meestal in m'n binnenzak en het is inderdaad héél opvallend hoe lang het duurt voor m'n pasjes gaan slijten.

Post Reply