Jezus wat een prijzen...
Moderators: Rock's, webmasters
Jezus wat een prijzen...
Ik heb besteld bij de dealer,
een heleboel skirt clipjes en parkers compleet voor 2 auto's (TRS en GT; klikkers en schroevers)
1 wielboogskirt voor GT
1 koplampverstelnokje voor van binnenuitverstelbare koplampen (is dus 1 plastic nokje met een veertje en een moertje...)
1 zakje met die plastic klikkers die je in je koplamp doet
Ik werd vandaag gebeld dat het binnen was, maar schrok nogal van het bedrag......
Ik zou zeggen, raad maar raak, degene die het er dichtsbij zit......
een heleboel skirt clipjes en parkers compleet voor 2 auto's (TRS en GT; klikkers en schroevers)
1 wielboogskirt voor GT
1 koplampverstelnokje voor van binnenuitverstelbare koplampen (is dus 1 plastic nokje met een veertje en een moertje...)
1 zakje met die plastic klikkers die je in je koplamp doet
Ik werd vandaag gebeld dat het binnen was, maar schrok nogal van het bedrag......
Ik zou zeggen, raad maar raak, degene die het er dichtsbij zit......
Last edited by grietje on WedMay14, 2008 12:33:07 PM, edited 1 time in total.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
was dat maar waar *-)Rock's wrote:63 piek ?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
kuch kuch.... 
*hint*
Skirt was 44 euro, koplampsteller 50........
Dan die clipjes nog, waarvan sommige 2.5 per stuk waren..... 2 autos he....

*hint*
Skirt was 44 euro, koplampsteller 50........
Dan die clipjes nog, waarvan sommige 2.5 per stuk waren..... 2 autos he....
ik had de prijs van de skirt gevraagd maar elke clipje opzoeken was nogal een werk dus ik dacht, ach is wel goed, ik heb het toch nodig....
maar het is nog niet geraden....
maar het is nog niet geraden....
jawel, maar dan ben je er nog nietpcrodent wrote:Ow dat van die hele auto's vol met clipjes had ik even overheen gelezen. Mag ik m'n gok nog bijstellen naar 250-300 euro?

en duff is er dan over heen gegaan, rekening is 350 euro.....
En aangezien ik bestelt heb moet ik het afnemen; ik heb alleen momenteel het geld niet

En aangezien ik bestelt heb moet ik het afnemen; ik heb alleen momenteel het geld niet

Ik had 150 euro verwacht ofzo, dat vind ik al veel geld voor een stapeltje plastic *-)
Die skirt 44 euro had ik verwacht en njaw ok, maar een clipje van 1 bij 1 die 2.5 moet kosten *-) en dat zijn precies die schroefdingen die altijd stuk zijn. Die klik dingen kosten niet zoveel... En ja, opzich heb je er een hoop nodig voor 2 auto's.....
En dat een koplamp nokje, iets wat altijd stuk gaat, simpel stukje plastic van nog geen 4 cm lang, over de 40 euro moet kosten :S
Die skirt 44 euro had ik verwacht en njaw ok, maar een clipje van 1 bij 1 die 2.5 moet kosten *-) en dat zijn precies die schroefdingen die altijd stuk zijn. Die klik dingen kosten niet zoveel... En ja, opzich heb je er een hoop nodig voor 2 auto's.....
En dat een koplamp nokje, iets wat altijd stuk gaat, simpel stukje plastic van nog geen 4 cm lang, over de 40 euro moet kosten :S