Ik had de laatste tijd zin om mijn 1.1 wat meer kracht te geven. Ik zat eerst met plannen om het blokje van MrDean te kopen maar had het niet gedaan wegens geen tijd en plaats etc.
Ik kwam onlangs een zoekertje tegen op kapaza waarin iemand voor 100€ een motor + vbak verkocht wordt met dubbele webers en een deel van het onderstel etc. Die iemand zit hier trouwens ook op het forum.
http://www.kapaza.be/detail/9401110/
Dit aanbod leek me zeer zeker ok. Speciaal rond gaan vragen naar de buren om plaats te vinden om het te doen, mijn ouders hun kop afgejankt, tot ik plaats mocht gebruiken. En al constant opzoekwerk zitten doen enzo.
Ik spreek met hem af om vandaag die onderdelen op te gaan halen. Ik moest hem enkel even een seintje geven als ik wilde aanzetten.
Ik bedacht dat ik zijn telefoonnr niet gekregen had, maar enkel zijn adres, dus ik zoek zijn telnr op en vind het niet.
Gebeld naar de inlichtingendienst en een paar telefoons later heb ik dan viavia zijn nummer gekregen. (das nu nog niet echt mijn frustratie)
Na al een aantal keren hem te proberen bereiken krijg ik nu gewoon een smsje terug met ; "verkocht"

Zucht, ik had hem nochtans gezegd dat ik er 100% zeker vandaag ging omkomen. (ik had zelfs al mijn woofer uit de ax gehaald en de achterbank er uit gehaald)
Ik ben nu opnieuw naar een GT-carb blokje opzoek

pff ik was al zo gebrand om hier foto's te mogen posten van mijn nieuwe aanwinst