K*tkoter

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

K*tkoter

Post by Tijmen »

Net met het Sportje naar de supermarkt geweest; ik parkeer in het parkeervak op ongeveer een halve meter van m'n voordeur.

Ik zet m'n motor uit en BONK!, één van de buurkinderen gooit expres!!!! een bal op het dak van het Sportje. Een lichte bal, dus geen deuk gelukkig. Ik met m'n goeie gedrag die teringkoter uitgelegd dat dat niet de bedoeling is en de bal weergegeven.

Even later -Ik denk, ik hou het een beetje in de gaten- Koter gaat naast het Sportje staan (terwijl ik op een meter afstand sta en z'n moeder toekijkt vanuit de deuropening 5 meter verderop) gaat een beetje door z'n knieën, doet de bal tussen z'n benen en gooit de bal wéér met een licht boog op het dak van het Sportje, BONK!......... Weer geen deuk, maar toch.

Ik kijk opzij naar z'n moeder -geen reactie-.
Ik pak de koter de bal af en twijfel. Geef ik 'm een schop zodat ie drie weken niet meer kan lopen???

---------------------------------------
Aan jullie de taak om het verhaal af te maken; Verzin een geniaal vervolg! Hoe het echt verder ging meld ik later wel :twisted:
AX GTI '91

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

tja ik ben wel een man van één waarschuwing gezien de leeftijd van het kereltje zou ik toch de moeder even ferm toespreken haar kleine jongen in het oog te houden en op te voeden omdat zij en dat kleine jong anders een flinke schop onder de kont zou krijgen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ik was wel uit mn plaat gegaan, maar ik denk (ook) wel vooral tegen de moeder *-)

maja... hier voetballen ze op de straat en helaas vangen de auto's die voorraan staan dus ook regelmatig ballen... geeft leuke deuken kan ik je zeggen. Maar die doen het niet express ofzo, maarja, irritant is het wel
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Denny zit aardig dicht bij het verdere verloop; heb alleen eerst die koter verrot gescholden en duidelijk gemaakt dat ik 'm kapot zou schoppen als ie het weer deed.
AX GTI '91

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

voetballen is k*t , lekstekken die bal.

:twisted:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

-Henry- wrote:Denny zit aardig dicht bij het verdere verloop; heb alleen eerst die koter verrot gescholden en duidelijk gemaakt dat ik 'm kapot zou schoppen als ie het weer deed.

Kan ik me helemaal 100% in vinden! 8)
Dit is weer zo'n typisch praktijkvoorbeeld w'rom ik in princiepe kinders* HAAT!

Ow, en in de door jouw geschetste situatie mijn verdere actie: net zo lang en hard te keer gaan tegen dat kind dat 't bijna niet meer kan ademhalen van kompleet overstuur zijn van 't janken... Dan de moeder ff grenzeloos de vinkent*ring schelden en 't is absoluut ook einde bal! (Waar dat k*t-kind bij staat!)

Mocht het nog niet duidelijk zijn: ik heb het NIET op kinders*!


Zelf al eens kinders volledig overstuur gemaakt omdat ze de dopjes van ventieltjes van de auto van m'n buren eraf draaien, weggooiden (!) en vervolgens met een stokje 't pinnetje in de ventieltjes indrukten om de banden leeg te laten lopen.
't Was niet eens m'n eigen auto, maar ik ging echt uit m'n dak tegen die t*ringkoters! (die ook nog eens mekaar de schuld liepen te geven over wiens idee het was... :roll:)



*) Kinders van familieleden, vrienden en clubleden per definitie uitgesloten!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

zo stonden ze hier laatst met ijsblokken te gooien, hoog de lucht in naast een paar auto's (gelukkig geen van ons) maar dan staat moeders er naar te kijken en zegt niks. 't is dat me vader en ik een beetje hardop dachten dat die moeder er toch maar wat van zei...

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

pfff als het mijn kinderen waren........ Ik lijk wel een ouwe lul, maar is het vtegenwoordig niet normaal meer dat je je kinderen een pak op hun flikker geeft als ze iets expres! verkeerd doen?
AX GTI '91

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Allemaal het gevolg van de "vrije opvoeding" zoals dat ergens in de jaren '70 door een zooi door de hasj verknipte debielen is bedacht...
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

mjah.. bij dat soort dingen wil ik best even zitten voor kindermishandeling hoor :P

ik heb vd zomer op mn werk eens zitten luisteren naar 'plonk ploink ploink'
aangezien mijn auto de enige was op het parkeerterein (uit het zicht) eens naartoe gelopen.. stond er een jongen voor.. paar meter verderop ook een jongen.. en daartussen een voetbal :roll: ik ernaartoe gelopen en gevraagt wat ze ana het doen waren.. "voetballen" was het antwoord.. dus ik, wat is de goal? "ja daar op de muur tussen de bomen en hier tussen de wielen!"

gelukkig begrepen ze wel dat het niet de bedoeling was toen ik ze dat uitlegde :) (en gelukkig was het gewoon een opblaasbal..) maar toch!
Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

q01z wrote:gelukkig begrepen ze wel dat het niet de bedoeling was toen ik ze dat uitlegde :)


Dan zijn de kinderen in zeeland blijkbaar een stuk slimmer dan in den haag...
AX GTI '91

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Moet ik

Post by MrBBQ »

MNM(tm) wrote:
-Henry- wrote:Denny zit aardig dicht bij het verdere verloop; heb alleen eerst die koter verrot gescholden en duidelijk gemaakt dat ik 'm kapot zou schoppen als ie het weer deed.

Kan ik me helemaal 100% in vinden! 8)
Dit is weer zo'n typisch praktijkvoorbeeld w'rom ik in princiepe kinders* HAAT!

Ow, en in de door jouw geschetste situatie mijn verdere actie: net zo lang en hard te keer gaan tegen dat kind dat 't bijna niet meer kan ademhalen van kompleet overstuur zijn van 't janken... Dan de moeder ff grenzeloos de vinkent*ring schelden en 't is absoluut ook einde bal! (Waar dat k*t-kind bij staat!)

Mocht het nog niet duidelijk zijn: ik heb het NIET op kinders*!


Zelf al eens kinders volledig overstuur gemaakt omdat ze de dopjes van ventieltjes van de auto van m'n buren eraf draaien, weggooiden (!) en vervolgens met een stokje 't pinnetje in de ventieltjes indrukten om de banden leeg te laten lopen.
't Was niet eens m'n eigen auto, maar ik ging echt uit m'n dak tegen die t*ringkoters! (die ook nog eens mekaar de schuld liepen te geven over wiens idee het was... :roll:)



*) Kinders van familieleden, vrienden en clubleden per definitie uitgesloten!



Moet ik hier een reactie opgeven ??

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

hm i get the point.. wij hadden vroeger een buurman, die een alarm op de auto had, zodra de bal al een halve meter van die auto was, ging het alarm of :P.. das ook vervelend..
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Re: Moet ik

Post by MNM(tm) »

mr dean wrote:
MNM(tm) wrote:boel bla bla...



Moet ik hier een reactie opgeven ??

Gr Mr Dean 8)

Doe eens?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

-Henry- wrote:Dan zijn de kinderen in zeeland blijkbaar een stuk slimmer dan in den haag...


AHAHAHAHA
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Had je die bal niet achter een achterwiel kunnen klemmen, en dan kapotrijden :evil:

Kijken of moeders dan nog in de deuropening blijft staan... of dat anita naar je toe rent...

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Re: Moet ik

Post by MrBBQ »

mr dean wrote:
MNM(tm) wrote:
-Henry- wrote:Denny zit aardig dicht bij het verdere verloop; heb alleen eerst die koter verrot gescholden en duidelijk gemaakt dat ik 'm kapot zou schoppen als ie het weer deed.

Kan ik me helemaal 100% in vinden! 8)
Dit is weer zo'n typisch praktijkvoorbeeld w'rom ik in princiepe kinders* HAAT!

Ow, en in de door jouw geschetste situatie mijn verdere actie: net zo lang en hard te keer gaan tegen dat kind dat 't bijna niet meer kan ademhalen van kompleet overstuur zijn van 't janken... Dan de moeder ff grenzeloos de vinkent*ring schelden en 't is absoluut ook einde bal! (Waar dat k*t-kind bij staat!)

Mocht het nog niet duidelijk zijn: ik heb het NIET op kinders*!


Zelf al eens kinders volledig overstuur gemaakt omdat ze de dopjes van ventieltjes van de auto van m'n buren eraf draaien, weggooiden (!) en vervolgens met een stokje 't pinnetje in de ventieltjes indrukten om de banden leeg te laten lopen.
't Was niet eens m'n eigen auto, maar ik ging echt uit m'n dak tegen die t*ringkoters! (die ook nog eens mekaar de schuld liepen te geven over wiens idee het was... :roll:)



*) Kinders van familieleden, vrienden en clubleden per definitie uitgesloten!



Moet ik hier een reactie opgeven ??

Gr Mr Dean 8)



MNM, ik kan me voorstellen dat kinderen niet jou ding zijn, kan me ook best de frustratie best begrijpen.
Mijn kids moeten dat niet flikken ballen express tegen auto schoppen hoe leuk het ook is ! Ben misschien nog van de oude stempel(als je begrijpt wat ik bedoel) ik probeer ook mijn kids waarde en normen bij tebrengen en dat ze met hun poten van andermans spullen afmoeten blijven.
Ik vind persoonlijk jou reactie een beetje overdreven, maar het blijft jou gedachten. Moet ik wel zeggen dat de jeugd van 8 tot 16 jaar een taal gebruik heeft die mij niet aan staat ! Voorbeeld: was dinsdag in de speeltuin met mijn kids en er waren een aantal jongens aan het voetballen daar werdt taal gebruikt die ik niet normaal is ! Oke ik heb heb jaren gehockey ( niet een kakclubje) maar daar werdt die taal bijna niet gebruikt ! Voorbeeld: Utrecht -- ....... kan er even neit open komen: dat jongtje dat staat tevloeken en tetieren (rtl4) op de tribune en met zijn middelvinger later opsteek, misschien wel leuk om tezien maar ik vindt het niet normaal !


Gr Mr Dean 8)

p.s. dit is mijn mening, verder even goede vrienden van de axclub :P :wink:
Saxo style is sexy style....

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Re: Moet ik

Post by MBa@NL »

mr dean wrote:...Moet ik wel zeggen dat de jeugd van 8 tot 16 jaar een taal gebruik heeft die mij niet aan staat !...


alleen maar 8 tot 16? zijn ze bij jou in de buurt nog redelijk. Hier beginnen ze al veel eerder en zelfs bij mij op school zijn ze nog bezig en sommige zijn ondertussen toch al 20+.

Altijd als er iets in de overtreffende trap gezegt moet worden is het altijd K***** grappig... Maar zoek ook het verschil eens in muziek die jongeren vroeger luisterde en die jongeren nu luisteren... als er niet in iedere zin een scheldwoord voorkomt is het geen muziek meer lijkt het soms wel...

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Re: Moet ik

Post by MrBBQ »

MBa@NL wrote:
mr dean wrote:...Moet ik wel zeggen dat de jeugd van 8 tot 16 jaar een taal gebruik heeft die mij niet aan staat !...


alleen maar 8 tot 16? zijn ze bij jou in de buurt nog redelijk. Hier beginnen ze al veel eerder en zelfs bij mij op school zijn ze nog bezig en sommige zijn ondertussen toch al 20+.

Altijd als er iets in de overtreffende trap gezegt moet worden is het altijd K***** grappig... Maar zoek ook het verschil eens in muziek die jongeren vroeger luisterde en die jongeren nu luisteren... als er niet in iedere zin een scheldwoord voorkomt is het geen muziek meer lijkt het soms wel...


20+ hoort daar ook bij !
Vroeger luisterde ik ook naar Guns & Roses maar dit wil nog niet zeggen dat je alle woorden moet gebruiken die je hoort !

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

jullie worden oud.. vroeger :P
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

Post Reply