Vette keelonsteking :x

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
AphexTwiins
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 172
Joined: ThuDec14, 2006 6:49:11 PM
Location: Schijndel, Noordbraband, Nederland

Vette keelonsteking :x

Post by AphexTwiins »

Gvd zit nu thuis met een dikke keelonsteking en antibiotica. Kan niet eens slikken krijg ik nog van die grote pillen. Pff, doktors, iemand enig idee wanneer dat anti biotica gaat werken en hoe snel?!? gisteren pas mee begonnen en vandaag de derde pil.
Image
Citroën AX 1.1i TGE

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Kan best lang duren... Ik kreeg altijd vloeibare antibiotica, maar dat duurde wel een dag of 2 voordat ik het echt begon te merken.

Ik heb zelf tijdje heel ernstige keel ontsteking gehad wat eindigde in het ziekenhuis aan het infuus met uitdrogingsverschijnselen...
Ik kan je een tip geven, ga naar de supermarkt en haal een grote doos goedkope (waterige) waterijs... Dat verzacht en ondertussen krijg je iig genoeg vocht binnen. Blijf ook veel drinken.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

idd.. veel ijsjes, en vla ofzo

en al gecheckt of het geen ziekte van pfeiffer is? ik heb toen 3 weken lang met een keelonstekking rond gelopen.. die tijd niks kunnen eten enz 12kg afgevallen :roll:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Limonade

Post by MrBBQ »

TTF wrote:idd.. veel ijsjes, en vla ofzo

en al gecheckt of het geen ziekte van pfeiffer is? ik heb toen 3 weken lang met een keelonstekking rond gelopen.. die tijd niks kunnen eten enz 12kg afgevallen :roll:



Limonade drinken werkt ook goed, Wat Romy zegt: Pas op dat je niet uitdroogt!

Gr Mr Dean 8)

p.s. succes met het herstel
Saxo style is sexy style....

AphexTwiins
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 172
Joined: ThuDec14, 2006 6:49:11 PM
Location: Schijndel, Noordbraband, Nederland

Post by AphexTwiins »

joah ik moet morgen bloed laten prikken, of iniedergeval als ik weer beter ben en dan weet ik de uitslag een week erna. Maar idd ik kan niet slikken en dan krijg ik géén vloeibare antibiotica. haha dat is wel vet balen
ik hoop dat ik dat ook snel ga merken want pff... k zat vanmiddag fruit joys te eten maar dat prikt ook aardig xD
Image
Citroën AX 1.1i TGE

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

je moet ook gewoon haring gaan happen na het carnavallen :lol:
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Post Reply