Nek

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Nek

Post by Rob GT »

Volgens mij heb ik een spier overbelast ofzo... in ieder geval kon ik me vanmorgen nauwelijks nog bewegen van de pijn in mijn nek :x

Nu een aantal aspirines genomen en een of ander heet ding om mijn nek... kan me in ieder geval weer redelijk bewegen zonder pijnscheuten in nek en schouders :roll:

Morgen maar eens bij de huisarts langs!!
Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

of verkeerd gelegen. Ik heb ook weleens twee dagen amper m'n hoofd kunnen draaien omdat ik verkeerd had gelegen.
Echt kl*te. Sterkte Rob!!

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Op de tocht gelegen?
Tijgerbalsem wil nog wel's helpen, anders lekker los laten masseren.
Sterkte er mee!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Tijgerbalsem zit er al op, stinkspul.

Heb er trouwens al een tijdje een beetje last van, maar ik ben dan weer iemand die, zolang ik alles wat ik wil zonder problemen kan doen, er ook geen probleem van maakt... maar dat gaat in dit geval dus vanzelf :roll:

Misschien verkeerde houding op kantoor of met sporten...

Maar goed, ik eet gelukkig heel weinig aspirines dus als ik ze gebruik helpen ze gelukkig ook. En zolang ik niet teveel beweeg gaat het nog wel.
Image

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Laatste keer dat ik zoiets had (en behoorlijk ernstig ook!), was dat een paar dagen ervoor "aangekondigd" door een vriendin van me die me toen een Reiki-behandeling gaf (nee, niet vragen waarvoor...!). Die vroeg me ineens of ik last van m'n nek had, wat (toen nog) helemaal niet het geval was.
1½ dag later had ik pijn in m'n nek. En goed ook! Heb er toen zeker 3½ week last van gehad! :evil:

Sterkte dus en beterschap!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

:shock:

Gelukkig vannacht op een goede manier geslapen, doe het nog even wat rustig aan met bewegen en voor woensdagochtend een afspraak gemaakt met de huisarts. Misschien dat mijn houding niet helemaal goed is...
Image

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Gelukkig

Post by MrBBQ »

Rob GT wrote::shock:

Gelukkig vannacht op een goede manier geslapen, doe het nog even wat rustig aan met bewegen en voor woensdagochtend een afspraak gemaakt met de huisarts. Misschien dat mijn houding niet helemaal goed is...


Gelukkig maar dat je goed geslapen hebt, houding zou best de oorzaak kunnen zijn !


Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Post Reply