Buitenlands kenteken

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
xxxxxxx
AX driver
AX driver
Posts: 33
Joined: SatJan06, 2007 4:52:07 PM

Buitenlands kenteken

Post by xxxxxxx »

JA!! GODVERDOMME!!!!!

Ik wil even de Oostenrijker (ik ga er maar even vanuit dat het een oostenrijker is, omdat ik in Oostenrijk was) die met een stuk hout in het slot van mijn AX heeft zitten wroeten zodat het afgebroken is en er nog in steekt hartelijk bedanken.

Vanzelfsprekend was het pure willekeur van diegene om uitgerekend MIJN auto daarvoor te nemen. Daar zitten namenlijk als enige in de straat gele kentekenplaten op met zwarte letters en cijfers......

Iemand enig idee of ik dit er nog uit kan krijgen? Heb het net met een naald geprobeerd, maar heb het er alleen maar verder ingduwd. Dat was dus niet de oplossing..... Zal als ik thuis ben eens kijken of ik het slot eruit kan krijgen, dan is het iig makkelijker werken......

!!!!KUTZOOI!!!!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

haal de cilinder er idd eerst even uit, en kijk of je hem terug kan duwen

anders:
wattenstaafje met een heeeeeeeeeeeel klein beetje seconde lijm, zachtjes tegen het houtje aanhoude, 2 min wachten..... miss trek je hem er dan wel zo uit
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Radiant
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 80
Joined: SatMar31, 2007 12:06:23 PM
Location: Den Haag

Post by Radiant »

Krijg je er geen tangetje of scherpe pinset tussen?

xxxxxxx
AX driver
AX driver
Posts: 33
Joined: SatJan06, 2007 4:52:07 PM

Post by xxxxxxx »

Dat ga ik proberen zodra ik thuis ben.

Post Reply