Nou zou ik mijn ax nooit wegdoen of haatten ofzo, maar waaaarom wil die het niet gewoon doen???????
Ik heb die stekker van de lambda vanochtend omgedraaid, maar hij liep net zo slecht.
En het verbruik lijkt wel alleen maar erger te worden, hij staat nu op 165 km en op de helft van zijn tank

En ja dat metertje klopt dat heb ik zondag al ontdekt.
En als ie ' koud' is mennnnn, het loopt gewoon echt niet!!! Hij doet alsof je zegmaar in zn 4 op probeert te trekken, en je word vergast in de benzine dampen (echt heel erg, ik moet mn raam open draaien)
En als ik heel veel gas geeft geeft geen verschil, hij hort en stort door, en valt op gegeven moment gewoon uit. Hoeveel gas ik ook geef
En dan niet starten!
Opgegeven moment wel, flink veel gas bij geven en meteen op 3000 toeren houden, dan blijft ie lopen...
En als ik eenmaal beetje gas heb gegeven, is het over......
En als ik wel beetje gas geeft (hoef nog geen eens veel te zijn) klinkt ie net als de opaGT toendertijd, veel herrie weinig actie.... Het klinkt heel zwaar,alsof ie verzuipt
Maar hij blijft wel naar benzine meuren als je van de snelweg afkomt enzo.
En het motormangegement lampje brand nog altijd.. Jaja uitlezen, dat ga ik vanmiddag dus ook maar laten doen, want dit is echt niet goed