Nouuuoouhoouuuu please AX ga het eens goed doen

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Nouuuoouhoouuuu please AX ga het eens goed doen

Post by grietje »

Ik word beetje niet goed
Nou zou ik mijn ax nooit wegdoen of haatten ofzo, maar waaaarom wil die het niet gewoon doen???????

Ik heb die stekker van de lambda vanochtend omgedraaid, maar hij liep net zo slecht.
En het verbruik lijkt wel alleen maar erger te worden, hij staat nu op 165 km en op de helft van zijn tank :roll:
En ja dat metertje klopt dat heb ik zondag al ontdekt.

En als ie ' koud' is mennnnn, het loopt gewoon echt niet!!! Hij doet alsof je zegmaar in zn 4 op probeert te trekken, en je word vergast in de benzine dampen (echt heel erg, ik moet mn raam open draaien)
En als ik heel veel gas geeft geeft geen verschil, hij hort en stort door, en valt op gegeven moment gewoon uit. Hoeveel gas ik ook geef

En dan niet starten!
Opgegeven moment wel, flink veel gas bij geven en meteen op 3000 toeren houden, dan blijft ie lopen...
En als ik eenmaal beetje gas heb gegeven, is het over......

En als ik wel beetje gas geeft (hoef nog geen eens veel te zijn) klinkt ie net als de opaGT toendertijd, veel herrie weinig actie.... Het klinkt heel zwaar,alsof ie verzuipt

Maar hij blijft wel naar benzine meuren als je van de snelweg afkomt enzo.
En het motormangegement lampje brand nog altijd.. Jaja uitlezen, dat ga ik vanmiddag dus ook maar laten doen, want dit is echt niet goed

:(
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

dan heb je inmiddels de lambda opgeblazen.

dus loopt ie slecht
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ai ai

maar dat is wel een goed teken, dan is die van mij nu sneller als die van jou :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Dat was toch niet m'n goeie 1.0i lambda he :twisted:

:wink:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Ja daar was ik al bang voor aangezien omdraaien niet werkte... Als het de lambda niet was had ie in nog een andere noodloop moeten gaan en hij liep echt helemaaaal niet anders.... snik...

Sorry glenn!! Maar welke idiiot maakt zo'n belangrijke aansluiting dan met 2 identieke stekkers? Citroën afentoe :S
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Hihi.. had je weer net de 50% kans om het verkeerd te doen te pakken Romy ;)

MrBBQ
AX Master
AX Master

Het zit je ...

Post by MrBBQ »

He Romy,

Het zit je dan ook niet mee !

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Net bij de garage geweest,

mijn auto is niet met hun computers uitleesbaar. Met knippercode waarsch wel. Ze hebben lambda waarde gemeten om toch te kunnen kijken of het dat idd is en die is way to hoog, dus idd, lambda dood!

Nog wel 2 (!) monteurs met een ax gespot hahaha! :D
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

:dance

ik had wonderbaarlijk genoeg nog een lambda liggen (thanx Ab!!! moest wel ff denken hoe ik daar nu weer aan kwam hahaha, maar ben er wel heel blij mee )

Vervangen, en

HIJ LOOPT WEER GOED!!!!!!!!

heeeerlijk! hij is ook meteen een stuk vlotter, vind je het gek, als ie zichzelf niet meer verzuipt
=

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

tis toch ongeloveloos..
een vrouw die zelf dr lambda kan slopen, maar m nog kan vervangen ook! :D

super meis! ben benieuwd ;)
Image

Bluedolphin
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Bluedolphin »

Kijk dat zijn nu een de handide vrouwtjes onder ons. :P

Ik ben blij voor je dan AX nu toch weer goed loopt.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Bluedolphin wrote:Kijk dat zijn nu een de handide vrouwtjes onder ons. :P

Ik ben blij voor je dan AX nu toch weer goed loopt.
alhoewel het niet echt handig is om hem te slopen haha
=

MrBBQ
AX Master
AX Master

Goed

Post by MrBBQ »

grietje wrote::dance

ik had wonderbaarlijk genoeg nog een lambda liggen (thanx Ab!!! moest wel ff denken hoe ik daar nu weer aan kwam hahaha, maar ben er wel heel blij mee )

Vervangen, en

HIJ LOOPT WEER GOED!!!!!!!!

heeeerlijk! hij is ook meteen een stuk vlotter, vind je het gek, als ie zichzelf niet meer verzuipt

SUPER GOED OM TEHOREN DAT HIJ HET WEER GOED DOET!

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

DLS
AX Master
AX Master

Post by DLS »

Zeker goed werk..
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

Bluedolphin
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Bluedolphin »

Ooh maar dan kan ik je gerust stellen want ik sloop ook de gekste dingen hoor. :oops: :oops: :oops:

whahaha

Citrosan
AX Master
AX Master

Post by Citrosan »

Dat zo´n simpel dingetje de boel aardig op z´n kop kan zetten :roll:
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!

Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Erg he.. Zon kleine rottige sensor
=

Citrosan
AX Master
AX Master

Post by Citrosan »

en weet je wat nou lekker is............de kapotte sensor pakken en een flinke hamer...... :twisted: :twisted: :twisted:
Zooooooo dat lucht op :D
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!

Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Citrosan wrote:en weet je wat nou lekker is............de kapotte sensor pakken en een flinke hamer...... :twisted: :twisted: :twisted:
Zooooooo dat lucht op :D
hihi, goed ideee!!!

:D
=

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Hoho voorzichtig he met m'n ex-lambda :roll: hij/zij heeft iig 13 jaar goed werk verricht!

Post Reply