Vannacht hebben ze geprobeerd de AX open te breken. Slot hangt nu helemaal scheef en dus verkeerd en er zit een deuk in. Klerelijers. Waarom mijn auto? Dat is de goedkoopste die er staat
Dadelijk even naar schadeherstelbedrijf. Ben gelukkig wel verzekerd, maar heb toch nog een vrij hoog eigen risico .
Ik zal zo ff foto maken.
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)
AX staat al een week bij het schadeherstelbedrijf, ik weet niet wat ze allemaal aan het doen zijn, maar zouden ze hem dan toch gaan spuiten ? Duurt wel erg lang namelijk.
Het lijkt wel alsof het er op de foto's allemaal minder erg uitziet als in het echt haha
ToDo:
- Dakklokje aansluiten
- Xenon (ja of nee?)
Lekker makkelijk, een ram met een hamer en schroeverdraaien als je het goed doet en hij zou open moeten zijn !
Alleen het zijn van die kl*te schade`s ! Verdo..e !
Gr Mr Dean
p.s. heb je al iets gehoort van de verzekeringsmaatschappij !
mr dean wrote:Lekker makkelijk, een ram met een hamer en schroeverdraaien als je het goed doet en hij zou open moeten zijn !
Alleen het zijn van die kl*te schade`s ! Verdo..e !
Gr Mr Dean
p.s. heb je al iets gehoort van de verzekeringsmaatschappij !
Verzekeringsmaatschappij hebben we gelijk gebeld, en die zeiden dat ik naar dat schadeherstelbedrijf moet. Dus wordt gewoon vergoed neem ik aan!
ToDo:
- Dakklokje aansluiten
- Xenon (ja of nee?)
Ja. Er gebeuren hier in de buurt steeds meer gekke dingen. Allochtonen die door poortjes lopen om te kijken of er ergens een poort open is om vervolgens fietsen mee te nemen, kentekenplaten die worden gejat, gejatte auto's die worden geparkeerd op de parkeerplaats hier. Allemaal van dat soort dingen. En dit is pas sinds korte tijd dat het gebeurt....
Maar er zijn vast wel veel simpelere manieren. Leg uit pcrodent. Zelfs nieuwe mercedessen schijn je nog heel makkelijk open te kunnen breken, was dat niet iets met slot vacuum laten trekken ofzo? Kan me vergissen hoor.
ToDo:
- Dakklokje aansluiten
- Xenon (ja of nee?)