Gister was ik om half 9 op school, geen les de eerste 4 uur, laatste 4 uur (2 tot 5) kregen we uitleg over hoe een rolmaat werkt (lang leve HBO!) Enom half 4 waren we al weer klaar.
Maar, ik dacht, vandaag, nou, nu ga ik wel!! Want de eerste 2 uur waren 'belangrijk' namelijk mentor uur en ik wil een gesprek omdat ik niet zeker weet of ik door wil met opleiding.
Mis ik bus 1.... Vervolgens kom ik NET op tijd op station (.35 en trein ging om .37) Ren de trap op, en kijk op t bord. Wat denk je... 20 minuten vertraging!!!!
GRRRR
Maarja, shit happens, Probleem is alleen dat mijn bus in Dronten maar 1x in het uur gaat. Dus om 8 uur gaat de trein eindelijk. De interliner op Lelystad en naar Dronten. In dronten aangekomen (kwart voor 9 ondertussen) Blijkt de bus naar school pas na 3 kwartier te gaan. Dus ja, dan zou ik een uur te laat komen...
Dus ik ga maar lopen, want het is 25 minuten lopen, dan ben ik nog sneller

Kom ik aan, loop naar het lokaal, deur open. zit er een hele andere klas!?
Zegt mn docente, jaa jullie les is al afgelopen, marijn en willemnien zitten in t OLC (computerlokaal) WTF!! Ik was net 40 minunten te laat, die les hoort tot half 11 te duren! EN nu mis ik dus de ENIGE les die ik belangrijk vond deze hele week.
Marijn en Willemien opgezocht, blijkt er gelukkig nietsin die les gezegt te zijn...

En dit gebeurd zon beetje elke dag hier, dit soort dingen. En dan afvragen waarom ik zo gedemotiveerd ben voor die studie. Nou hierom onder andere en wat dacht je van t feit dat ze ons na 2 weken al niet meer kunnen vertellen wat we moeten doen om studie punten te halen. Dat bedenken ze zelf ook pas een week van te voren, want zo goed denken ze niet na hier. En de mensen die het wel weten nemen ontslag, of je krijgt je punten en worden na 3 maanden ineens weggehaald zonder reden en dan haal je het niet. BLUGH
En en en ene en , als je dat zo begint dan ben ik dus gigantisch off. Overal pissed over en k*t gevoel en heel veel paranoia en spookjes. Ik wil terug naar bed!
werk iemand? Ga wel LOI studie doen, k*t school.