KTTZ...

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

KTTZ...

Post by Rock's »

Ik heb de keuze,.....coaten van mijn steelies of spuiten....

Ik heb al een aantal keren velgen gespoten met een heel goed resultaat :) .... om kosten te besparen heb ik dus gekozen voor spuiten...

Om roest tegen te gaan heb ik gespoten met Hamerite,...kost wat, maar het is een must als je staal wit gaat spuiten...
Maar met Hamerite spuiten is echt knap lastig......druipertje hier...druipertje daar,..... rare grove nevel :?
geen ramp.... 24 uur laten drogen...druipertjes opschuren en een niew laklaagje er over....... Kijg ik g.. een chemische reactie !!!!.... met lak wat gvd uit hetzelfde bussie komt :shock:

Gelijk maar gestopt.....dan maar wielen met druipers en chemische reacties....ws laat ik ze volgend jaar toch maar coaten....als ik ze dan nog niet zat ben :twisted:

Bandjes oppompen.... hoor ik overal gesis.....kan nooit veel goeds betekenen...maar volgens mij dien ze bij de bandenboeren eerst een enorme druk opzetten, en laten ze het vervolgens teruglopen naar de gewenste druk..... maar hoeveel bar gooien ze er dan eerst in ?...... ik durf eik niet verder dan 3 bar :roll:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Chemische reactie? :?
Wordt ik wel benieuwd naar een fotootje er van.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Re: KTTZ...

Post by kevin.broke »

Rock's wrote:Bandjes oppompen.... hoor ik overal gesis.....kan nooit veel goeds betekenen...maar volgens mij dien ze bij de bandenboeren eerst een enorme druk opzetten, en laten ze het vervolgens teruglopen naar de gewenste druk..... maar hoeveel bar gooien ze er dan eerst in ?...... ik durf eik niet verder dan 3 bar :roll:
8 bar = volgens mij zo ongeveer het maximum.
als je nl. een bocht hard neemt met 180 km/h krijg je ook dat soort drukken...

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

mjah, als je band klapt, dan ben je nog niet jarig..

heb je er nieuwe banden om laten zetten??
Image

dvdoornik
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by dvdoornik »

ach ik heb ook wel eens met 5.6 bar in mijn band gereden :) metertje bij de benzinepomp was stuk (kennelijk)

Daan
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Daan »

8 bar??? zou t niet willen proberen.. 4.5 bar doen wij het altijd op.. is zat om de band goed te laten "zetten"
Image
1.1carb 4-bak:)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

hmm, nou ja, ik heb het wel iemand zien doen, dus ze klappen dan niet meteen...

en je moet er natuurlijk ook niet op gaan rijden met zoveel druk erin, nogal wiedes..

Post Reply