ik kocht OpaGT.. een auto waarvan iedereen (en ik ook) er heilig van overtuigt was dattie technisch en qua roest perfect was, opa (cees) had tenslotte nooit problemen!
ik rij daar weg, motor houdt in.. ik rij door met het idee van het is vast wat kleins, maar nooit gevonden.. verder hield bij die auto ongeveer het volledige remsysteem er mee op..
nu heb ik vrijdag de GTI van J5 gekocht, een auto waarvan ik nog steeds overtuigt ben dat hij gewoon technisch 100% in orde is, de vrouw van Johan reed er altijd in en dat zonder problemen,
ik weet gewoon zeker dat Johan m eerlijk heeft verkocht en dat hun dus ook geen problemen hadden, ik ben dan ook heerlijk naar huis gereden..
maar net, ondertussen 2/3uur geleden.. reed ik van het pad.. een harde kloenk (alsof ik ergens overheen reed), motor slaat af en.. NIETS!
hij heeft vonk, hij heeft lucht, hij heeft meer als genoeg benzine.. bougies zien er goed uit en worden nat als je start (vh niet aanslaan). echt NIETS duidt er op dat er ook maar 1 technisch probleem is met de auto..
maar starten ho maar

morgen dus ONDANKS me 'nieuwe' auto toch maar weer met de cinquecento naar me werk.. ik ben me vader echt super dankbaar dat ze dat ding nog niet hebben verkocht..