hij is wa verzekerd hoop ik?
Echt kl*te dit, ik heb ook zo'n soort schade, na het rondmaken van de wielkasten is er weinig van over gebleven maar bij mij was de dader er snel vandoor gereden.
Browny wrote:hij is wa verzekerd hoop ik?
Echt kl*te dit, ik heb ook zo'n soort schade, na het rondmaken van de wielkasten is er weinig van over gebleven maar bij mij was de dader er snel vandoor gereden.
Dat soort eikels zou je toch het liefst lynchen
Maar dat zijn inderdaad de stomme schades, heb zelf ook wel eens zoiets gehad, ik moest een slopel astra meenemen en reed ff lekker vlot het parkeervak uit en wou ff lekker vol gas wegspuiten.
Toen ik stilstond en achteruit keek bleek ik op nog geen 3 cm van een splinternieuwe BMW 7 serie te staan Goed weggekomen dus
Ja er zitten krassen op de skirt(verf is er zelfs vanaf geschoten) wielboog is beschadigd en het scherm. En de wielbak zelf is ook gehavend en waarschijnlijk moet het wiel lager ook vervangen worden.
kevin.broke wrote:dit is ideaal! geld innen, auto strak laten maken bij de T*** op de hoek, overspuiten en je geld is op... maar je hebt wel een DIKKE AX!
goed voorbeeld: de voorzitter.
was geen T***
ik vermoed dat ze ook deze auto bij taxatie al total loss verklaren.
kevin.broke wrote:dit is ideaal! geld innen, auto strak laten maken bij de T*** op de hoek, overspuiten en je geld is op... maar je hebt wel een DIKKE AX!
was geen T***
ja ik snap dat 't bij jou geen T*** was, maar kende er vroeger wel ??n die daar verdomd goed in was voor veel te weinig geld, moet eens navragen waar die gebleven is..
En total loss is niet erg, zolang de dagwaarde maar hoog genoeg is!
TurboTilbo wrote:Toen ik stilstond en achteruit keek bleek ik op nog geen 3 cm van een splinternieuwe BMW 7 serie te staan Goed weggekomen dus
BMW's zijn standaard niet boeiend.
't Had pas echt erg geweest als 't raak was en 't een AX betrof!
True, maar een beamer is wel errug duur.
Nochthans zijn prijskaartjes die men als zwaarst wegende argument aan een auto hangt voor mij geen enkele waarde. Is de (hoge) geldwaarde van een auto bepalend voor het rijplezier en het gevoel dat je krijgt als je 't ding alleen al ziet staan? Als ik naar mijn auto kijk, krijg ik kriebels in m'n buik. Ik ben er blijkbaar (volgens anderen hier) f'liefd op. En terecht. 'k Ben echt gek op m'n autootje. Hij is voor mij echt helemaal geniaal.
Mijn AX is voor mij EXTREEM VEEL MEER waard dan wat je voor zo'n BMW moet lappen.
Als iemand een deuk in zo'n dure bak rijdt, is de eigenaar ziek omdat 't 'm weer klauwen met geld gaat kosten om 't te laten herstellen en dat de waarde van 't ding meteen met duizenden euro's afneemt. IK zou ziek zijn, omdat m'n auto beschadigd is, ongeacht wat 't kost om 'm te laten herstellen. 'tuurlijk, d'r zitten nu ook al wat deukjes in en krassen op, maar zo heb ik 'm gekocht, dus dat hoort er voor mij gewoon bij. Doet er helemaal niets aan af dat ik 'm geweldig vindt! Trouwens, t.z.t. is het toch wel de bedoeling dat 'ie opgeknapt gaat worden.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
was geen T***