bijna een kortere furio
Moderators: Rock's, webmasters
bijna een kortere furio
zo nu ben ik wel wakker,
rij ik met een normale snelheid over de stormvloedkering, (het regende)
dus er lagen al wat plassen her en der, voel ik opeens een dikke klap alsof ik met de zijkant tegen de vangrail zat, ...sjeus ik schrok me de p^T$#%)ris.
had gelukkig 2 handen aan 't stuur, anders was ik tegen de vangrail 'aangezogen'.
ik haat aquaplaning
grrr.
en je poetsspullen klaar hebben staan om je auto te wassen en dat je dan alles klaar hebt staan 's ochtends, auto op de stoep, stap je de deur uit, begint t te regenen,.. zucht!
weer een dag met tegenslagen.
rij ik met een normale snelheid over de stormvloedkering, (het regende)
dus er lagen al wat plassen her en der, voel ik opeens een dikke klap alsof ik met de zijkant tegen de vangrail zat, ...sjeus ik schrok me de p^T$#%)ris.
had gelukkig 2 handen aan 't stuur, anders was ik tegen de vangrail 'aangezogen'.
ik haat aquaplaning
grrr.
en je poetsspullen klaar hebben staan om je auto te wassen en dat je dan alles klaar hebt staan 's ochtends, auto op de stoep, stap je de deur uit, begint t te regenen,.. zucht!
weer een dag met tegenslagen.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
een normale snelheid? dan had je dus je snelheid niet aangepast aan de weersomstandigheden....
ik had het vandaag ook, ging ff een nieuw schakelstangetje halen en stond bijna achterstevoren op de weg (de auto voor me draaide wel een kwartslag en ik moest dus hard remmen met de rechtse wielen in een spoor..)
ik had het vandaag ook, ging ff een nieuw schakelstangetje halen en stond bijna achterstevoren op de weg (de auto voor me draaide wel een kwartslag en ik moest dus hard remmen met de rechtse wielen in een spoor..)
dat had ik dus ook, rechtse wielen in een spoor, uhm op een rechte weg met normale regenval, waar je 100 mag, en je rijd een normaal gangetje van 90 ongeveer, ... maar gewoon tja, brede banden, dan in zo'n waterspoor en geen stuurverkrachting, dan krijg je van die fratsen.
om van de schrik te bekomen ga ik d'r vanacht is lekker in de commandant + wax zetten.
om van de schrik te bekomen ga ik d'r vanacht is lekker in de commandant + wax zetten.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Bas_S wrote:185 is geen probleem met een GTI iig.. als er genoeg profiel op je bandjes zit. dusseh gooi even 70kg extra in je GT/furio en je probleem is opgelost
dan zal 't niet aan die 70 kg liggen, je wilt niet weten wat er allemaal op en aan die furio zit haha.....of w8 ik had 'm opgeruimd...... ik denk dat ik 't maar weer allemaal teruggooi
ik heb 195, en me collega zei ook al dat zo'n auto'tje van 700 kg gewoon te licht is dan...
en profiel moet t probleem niet zijn.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
DuFF wrote:ik heb 195, en me collega zei ook al dat zo'n auto'tje van 700 kg gewoon te licht is dan...
Daarom is iedereen hier ook zo tevreden over zijn setje winterbanden
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Das wel even schrikken dan zeg...
Wist niet dat hele brede banden op zo'n manier problemen konden geven.
Ik ben van 145 naar 155 gegaan, wat me een enorme hoeveelheid grip extra heeft gegeven.
Welke bandbreedte is dan 'optimaal' voor een ax? 165 of 175?
Wist niet dat hele brede banden op zo'n manier problemen konden geven.
Ik ben van 145 naar 155 gegaan, wat me een enorme hoeveelheid grip extra heeft gegeven.
Welke bandbreedte is dan 'optimaal' voor een ax? 165 of 175?
_________________
Het volgende bericht... vind u hieronder.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM