stelnokjes gebroken van koplamp gebroken
Moderators: Rock's, webmasters
stelnokjes gebroken van koplamp gebroken
APK komt eraan, koplampen hadden condens.
Willen we voorzichtig het glas lostrekken aan de onderkant om te kitten. Vliegt de rechterunit helemaal los en breken de stelnokjes. GRrrrr...nou zit ik alsnog vast aan minimaal 1 nieuwe unit. Hij hangt nu aan tyraps.
Nou ga ik er toch gelijk 2 zoeken, bij de linkse is de reflector voorzien van zwarte stippen.
Rare manier van bevestigen.
Willen we voorzichtig het glas lostrekken aan de onderkant om te kitten. Vliegt de rechterunit helemaal los en breken de stelnokjes. GRrrrr...nou zit ik alsnog vast aan minimaal 1 nieuwe unit. Hij hangt nu aan tyraps.
Nou ga ik er toch gelijk 2 zoeken, bij de linkse is de reflector voorzien van zwarte stippen.
Rare manier van bevestigen.
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!
Het zijn die klepjes? waarmee de lamp zicht vasthoudt aan die stalen pinnetjes. Plastic klepjes waarmee de bevestiging zich om een stalen bolletje klemt.
Die zijn gebroken.
De rechterlamp heeft zwarte stipjes op de reflector.
Ik heb ze voor 5 dec nodig. Dan heb ik een broodje technische keuring voor de auto. Mocht hij dan goedgekeurd worden wordt hij direct afgemeld. Als hij afgekeurd wordt niet. Maar het zou jammer zijn als hij afgekeurd wordt op de koplamp.
Die zijn gebroken.
De rechterlamp heeft zwarte stipjes op de reflector.
Ik heb ze voor 5 dec nodig. Dan heb ik een broodje technische keuring voor de auto. Mocht hij dan goedgekeurd worden wordt hij direct afgemeld. Als hij afgekeurd wordt niet. Maar het zou jammer zijn als hij afgekeurd wordt op de koplamp.
Nog een keer proberen uit te leggen
Ik bedoel niet die dingen die aan de auto zelf zitten met een grote witte knop in het motorcompartement om de koplampen te stellen. Ik bedoel die plastic lipjes aan unit zelf die over de stalen pinnen vallen die aan de auto zelf vast zit.

Ik bedoel niet die dingen die aan de auto zelf zitten met een grote witte knop in het motorcompartement om de koplampen te stellen. Ik bedoel die plastic lipjes aan unit zelf die over de stalen pinnen vallen die aan de auto zelf vast zit.
-
- AX Spaster Mammer
-first wrote:Nog een keer proberen uit te leggen![]()
die waren bij m'n "nieuwe" setje koplampen ook afgebroken, ik heb op de sloop vanuit 2 andere setjes koplampen die dingen gepielt met een schroevendraaier en een tang, je bent even bezig maar dan heb je ze, die stop je in je zak want die zijn dus zo klein dat je echt niet wijs bent als je daar voor betaald.

Spreken is goud, Ductape is zilver.