gr#@%$*& ingebroken...

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

gr#@%$*& ingebroken...

Post by Rob GT »

Lekker wakker worden vanmorgen, staat een of andere malloot aan de deur te bellen om 7 uur snachts :shock: blijkt er een raampje ingetikt te zijn bij o.a. mijn auto. Was om een uur of 4-5 ook al even wakker geweest omdat de hond eenmaal aansloeg, maarja, gewoon verder gaan slapen.

Gelukkig is er niks ontvreemd uit mijn auto (en de anderen ook niet) Mogelijk heeft mijn alarm ze afgeschrokken, kon namelijk wel zien dat ze in de auto zijn geweest. Het hoesje van de radio (die gewoon in de auto lag) lag namelijk op een andere plaats dan waar ik hem altijd neerleg :?

Morgen mag ik dus ff naar de sloop want ik ben hier verder ook niet voor verzekerd... vandaag lekker rondgereden op de snelweg met een stuk plastic als voorste zijruitje... :oops:
Image

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

Dat is zwaar kl*te, @*&*)(*@*)! honden! Ik snap niet waarom mensen zo triest zijn. Misschien alleen maar even voor de fun. Toevallig precies een week geleden bij een maat van mij ook. UIt zijn partner, slot ontvreemd en radio en alles laten liggen (en die heeft een kapitaal aan gereedschap in zijn auto) en auto ernaast ruitje eruit!

Naja sterkte ermee. Zie een ding positief, je alarm heeft gewerkt waardoor alles er nog inlicht (misschien :))

Probeer nu maar rustig te slapen 8)
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

raamje is niet zo duur denk ik,....... je hebt "mazzel" dat ze je deur niet hebben opengebogen of je slot eruit hebben geramt....

Vervangen van zo'n ruitje is ook een makkie.....

k*t blijft het wel, maar ze hadden niet beter kunnen inbreken...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Simpele Ziel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Simpele Ziel »

En dat terwijl je denkt dat je lekker even je klepjes kan laten stellen :?

Vervelend, maar nog geluk dat het een ruitje was, als ze aan je deur gaan wrikken ben je verder van huis.
EX-Sofie-BX 1.9 GTI 16v'89
EX-Lisa-AX 1.4 GTI U9 '92
Lucy-AR 146 2.0TD Junior '99
beheerder van citroenax.hyves.nl

Post Reply