het is voor mij niet zeker of in aanwezig ben met de meeting in oktober . ik ben gister met spoed afgevoert naar het ziekenhuis en ben een nacht opgenomen geweest . d88 aan acute blinde darm maar was was iets heel anders .
Ik moet 13 oktober terug voor controle en de kans is erg groot dat ik die week een operatie krijg . als de klachten acuut worden moet ik gelijk contact opnemen , de ok is al gereed
ik hoop natuurlijk dat ik er weer bij kan zijn . maar die kans is erg klein .
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P
idd heel veel sterkte toegewenst, en het is niet de laatste meeting in oktober. In november en december staat ook nog wat gepland... en zoals Rogier zegt, dan zien we je liever in goede gezondheid een maand (of hoe lang het ook moge duren) later.
thnx. ik heb vandaag gelukkig een goede dag , ff geen tot weinig pijn . hoop dat ik het uit kan zingen tot na de meeting maar die kans is erg klein , had er net zo'n zin in . misschien als ik zelf niet kan rijden dat arno of paula mee gaan . maar dat zien we wel . en anders maar een maandje wachten
R.I.P
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
ben vanacht weer opgenomen geweest . Ze hebben een cyste ondekt in mijn baarmoeder en die cyste in binnen 2 dagen met 1,5cm gegroeit . hij was eerst 5 cm en nu 6,5 . hij drukt nu tegen de eierstok aan .
Maandag 2 oktober word ik opgenomen en dinsdag geopereerd . ze hebben nu ook een cyste ontdekt aan de linkerkant van 2 cm . ze proberen de cystes d.m.v. een kijkoperatie weg te halen . en anders word er een grote snee gemaakt . dus via een keizersnede . heb nu pijnmedicatie meegekregen , en ik moet plat . morgen moet ik naar de poli en word alles goed uitgelegd , en weet ik meer . het word in ieder geval en opname van minstens een week .
R.I.P