autorijscholen die niet deugen

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

autorijscholen die niet deugen

Post by DuFF »

ik noem geen namen:

http://www.autorijschoolwout.nl/ !!!


me overbuurmeisje heeft d'r rijbewijs gehaald, kwakt de auto van dr ouders scheef in het parkeervak (lees: verspreid over 2 parkeervakken dus.)

ze heeft gelest bij Wout, dus dat betekend dat je in een getunede bmw kan lessen, nou wat ben je dan stoer :? , en die Wout-mensen kunnen geen eens is goed lessen, en waar moet ik nou heen als ik van de nachtdienst thuiskom en er maar 1 parkeervak over is waar ik niet in kan staan omdat madam d'r auto zo scheef heeft geparkeerd.

en ik heb al wat tegen d'r gezegd, of ze die auto recht in het vak wilt zetten, doet ze dus niet.

kwestie voor de parkeercontroleurs? of oom agent?

ik geef het een week, en als ze dan nog niet kan parkeren dan ga ik die rijschool is ff informeren waar ze nou mee bezig zijn :evil:

ik word gekkkkk :evil: :(
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Dat soort mensen wordt k toch ook zoooooo moe van..... Is het geen optie om zelf een keer 'zeer sociaal' op twee parkeervakken te parkeren als de auto van de overburen er niet staat? Dan merken ze het zelf ook een keer. :D
AX GTI '91

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Zo heb je wel meer van die mensen. Die in parkeergarage's hun auto over twee vakken verspreid zetten zodat er geen meer naast past. Echt asociaal. Ga dan met de fiets als je niet kunt parkeren!!!!

Bas_S
AX Master
AX Master
Posts: 1497
Joined: TueMar28, 2006 8:31:45 PM
Location: Nieuwveen

Post by Bas_S »

Wie gaat er nou bij een rijschool rijden met die uitgesjonniede BMW 525s. Beetje rijschool rijd je lekker in Toyota's of VWs...

Bij ons in de buurt heb je ook een rijschool waar je met mercedessen rijd, leer je in parkeren aan de hand van het sterretje op de motorkap :wall

Lekker slagingspercentage bij die Wout: 16 - 20% 1ste examen, 41 - 45% 2e examen...
Altijd meer PK's dan jou!

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

waar haal je dat slagingspercentage zo snel vandaan?

kloterige website ook overigens..

'janD' is er trouwens ook 1 waar je niet wilt lessen.. maar dat ismisschien ook omdat ik die man niet mag :D
Image

Bas_S
AX Master
AX Master
Posts: 1497
Joined: TueMar28, 2006 8:31:45 PM
Location: Nieuwveen

Post by Bas_S »

Altijd meer PK's dan jou!

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »



en die boven wout, Selen, daar heb ik gelest, perfect gewoon, en dat zie je, slagingspercentage gewoon het dubbele van Wout.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Waar ik heb gelest rijd je in Mazda 323's. En hij had een slagingspercentage van 95% bij de eerste keer en 100% bij de 2e keer.

Edwin
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 472
Joined: FriDec03, 2004 5:03:41 PM
Location: Vlissingen
Contact:

Re: autorijscholen die niet deugen

Post by Edwin »

DuFF wrote:dus dat betekend dat je in een getunede bmw kan lessen

Jaaaa tis ook alles of niks bij Wout...
Ze hebben ook een smart als lesauto :P
Image
_________________
Het volgende bericht... vind u hieronder.

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Bij mensen die niet (lees: op twee vakken) kunnen parkeren zet ik de auto altijd ongeveer 10cm ernaast. Meestal past dat dan net, want aan de andere kant staat natuurlijk ook een auto, maar AXen en vooral eenden zijn niet zo groot :D Moeten ze er via de rechterdeur in. En vaak ik maak een foto of notitie van het kenteken van die auto, mocht ik als ik terugkom een deuk in m'n deur aantreffen.

Wat je ook kunt doen is je auto aan de andere kant v/d straat tegenover haar auto parkeren. Kijken hoe goed ze kan uitparkeren.


Of je laat een band leeglopen :angel8:
Kijk uit, een Cactussssss

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 147
Joined: MonJun21, 2004 12:18:54 PM
Location: Utrecht

Post by hot_femeel »

pcrodent wrote:Bij mensen die niet (lees: op twee vakken) kunnen parkeren zet ik de auto altijd ongeveer 10cm ernaast. Meestal past dat dan net, want aan de andere kant staat natuurlijk ook een auto, maar AXen en vooral eenden zijn niet zo groot :D Moeten ze er via de rechterdeur in. En vaak ik maak een foto of notitie van het kenteken van die auto, mocht ik als ik terugkom een deuk in m'n deur aantreffen.

Wat je ook kunt doen is je auto aan de andere kant v/d straat tegenover haar auto parkeren. Kijken hoe goed ze kan uitparkeren.


Of je laat een band leeglopen :angel8:


Hmmm, het is een buurMEISJE toch. Nou ben ik best een stoere vrouw :music , maar ik weet ook dat de meeste vrouwen lang niet zo goed kunnen (in)parkeren, uitrijden, bochtjes achteruit enzomeer als ik. Weet je zeker dat je je AX op het spel zou zetten?
Wat denk je van een aardappel in de uitlaat of een ballon/condoom eraan. Geeft een mooie knal! :twisted:


Een keer pontifikaal gaan staan kijken als ze gaat parkeren wil misschien ook helpen, en dan vooral de hele tijd vragen "of het wel lukt?" of "zal ik het even voor je doen?" (y)
Grrrrrrr, Hot_femeel

Post Reply