dom van je dat je daar geen werk van hebt gemaakt, ik had ze tot aan hun laatste cent aangeklaagd, en ervoor gezorgd dat die agent, z'n wapen en insigne mocht inleverenDrake wrote:als we tochgaan:
Ik ben wel eens onterecht door de politie tegen de grond geslagen.Was op een feestje en liep naar mijn scooter toe omdat ik naar huis wou gaan, opeens schreeuwde een agent tegen mij: "wegwezen!: ik zei dus "wat is er aan de hand?" en voor ik het wist had ik een knuppel in me maag en lag ik op de grond. Bleek dat er een klein opstootje was geweest waar de politie extreem op reageerd en op iedereen die in de buurt was stond in te meppen ongeacht wat dan ook.
Later nog terug geweest voor uitleg over de situatie (buik was compleet blauw geworden), kreeg ik te horen dat ik niet moest zeuren en er hard van zou worden, beklaag doen had ook geen nut omdat ze zogenaamd niet konden achterhalen welke agenten er op dat moment waren.
Dus de politie is mijn beste vriend absoluut niet meer en elke keer als ik in mijn auto rij en politie voorbijkomt word ik enorm zenuwachtig ondanks dat ik weet dat er niks aan de hand is.
Maar dat betekend niet dat ik ze allemaal over een kam ga scheren en ga bleren dat alle agenten eikels zijn enz, er zitten zat goede tussen.
Ramen blinderen
Moderators: Rock's, webmasters
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E
and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E

ja zonder getuigen wordt het moeilijk maarja had het waarschijnlijk toch geprobeerd of ik had de agent ook met een knuppel in z'n maag geslagen kijken of hij daar ook hard van wordt
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E
and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E

-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Tot nu toe ben ik alleen nog maar goeie agenten tegengekomen.
Heb in 5 jaar tijd 2 boetes gehad. 1 door een flitskast. Ik ging even aan mijn collega laten zien dat mijn radardetector werkte. Hij ging niet af. Dus vol gaf die paal voorbij. Tja dat was een lijnenpaal. Daar reageerde mijn detector dus niet op.
2de was op een lege snelweg door zo'n achterbaks flitsautotje. 's avonds na overwerk. Die had ik gewoon niet gezien. Stom.
Maar alle keren dat ik staande ben gehouden heb ik altijd een goed gesprek kunnen houden. Toch minstens 5x.
2x voor blauwe verlichting voor. Beide keren een waarschuwing. Ze vonden hetzelfs mooi maar ja mocht nou eenmaal niet. 1x terplekke lampjes eruit gehaald.
1x voor mistlichten aan. Mocht ik ook niet meer doen.
1x Complete technische controle. Met tig dingen die eigenlijk niet mochten. Maar mocht weer doorrijden. Collega's van die agent keken best verbaast.
En alcohol controle. Niks op. Maar ook niks van de blindering gezegd.
Misschien ligt het ook aan de manier waarop je je opstelt. Als je gewoon netjes blijft kom je er meestal beter vanaf. (Tenzij het om snelheid gaat natuurlijk).
Zelfs een keer uit een discotheek terug met een agent achterin 205 km/h naar huis gereden. Die zij "Ik moet nu echt niet herkend worden want dan hang ik".
Ik mag ze nog steeds niet. Vooral niet om dat flitsen op lullige plekken. Maar je ik mag niet klagen. Kom er iedere keer goed af. 84 euro in 5 jaar.
Heb in 5 jaar tijd 2 boetes gehad. 1 door een flitskast. Ik ging even aan mijn collega laten zien dat mijn radardetector werkte. Hij ging niet af. Dus vol gaf die paal voorbij. Tja dat was een lijnenpaal. Daar reageerde mijn detector dus niet op.

2de was op een lege snelweg door zo'n achterbaks flitsautotje. 's avonds na overwerk. Die had ik gewoon niet gezien. Stom.
Maar alle keren dat ik staande ben gehouden heb ik altijd een goed gesprek kunnen houden. Toch minstens 5x.
2x voor blauwe verlichting voor. Beide keren een waarschuwing. Ze vonden hetzelfs mooi maar ja mocht nou eenmaal niet. 1x terplekke lampjes eruit gehaald.
1x voor mistlichten aan. Mocht ik ook niet meer doen.
1x Complete technische controle. Met tig dingen die eigenlijk niet mochten. Maar mocht weer doorrijden. Collega's van die agent keken best verbaast.

En alcohol controle. Niks op. Maar ook niks van de blindering gezegd.
Misschien ligt het ook aan de manier waarop je je opstelt. Als je gewoon netjes blijft kom je er meestal beter vanaf. (Tenzij het om snelheid gaat natuurlijk).
Zelfs een keer uit een discotheek terug met een agent achterin 205 km/h naar huis gereden. Die zij "Ik moet nu echt niet herkend worden want dan hang ik".
Ik mag ze nog steeds niet. Vooral niet om dat flitsen op lullige plekken. Maar je ik mag niet klagen. Kom er iedere keer goed af. 84 euro in 5 jaar.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

Vrij veel? nee, vind het vrij dom!Gideon wrote:je leest weer niet Brustus ik zei meer boetes dan de meesten hier samen, niet iedereen, ik vind 2400 euro aan bekeuringen vrij veel jij niet? dat is 200 per maand
Maar je veranderd je mening al.. je komt tot de ontdekking dat er al wat goede agenten zijn...hahaha

Je hebt nog maar een handjevol van alle agenten leren kennen kerel.. waar basseer jij je mening nu op!
hey Tietus weer lees je niet goed ik heb het bij het hele topic al over de agenten die denken boven de wet te staan, tuurlijk zitten er vast goeie agenten bij. alleen ik hoef niets met ze te maken te hebben, net zoals sommige mensen niks met import te maken willen hebben.
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E
and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E

en ik heb hier een mening over. die mening behoudt ik, jij weet niet wat ik met coppers te maken heb gehad. niet dat ik zo'n crimineel ben maar jij weet mijn ervaringen niet met die varkens. dat verhaal van die jongen die bij een feestje wegkwam, en in zijn maag geslagen werd komt mij vrij bekend voor. zulke vreemde acties haal de politie hier ook regelmatig uit
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E
and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E

ik heb hier gewoon een mening over klaar als jij het niet eens bent met mijn mening moet je niet boos worden. het interesseert mij niet of jij een politie vriendje bent. ik in ieder geval niet. ik ben iemand, die zegt wat ie denkt. Als ik iemand niet mag dan merken ze dat snelgenoeg aan mij. Zo ben ik. Als ze mij daarom gaan tegen werken het zou mij een rotzorg wezen. 

1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E
and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E

bij deze werk ik tegenBrutus wrote:jij hebt echt een probleem met mensen he.. al is het maar mensen respecteren ofzo...Gideon wrote:Brutus,Futus,Tietus als het beessie maar een naam hef
Wat denk je.. de wereld is Gideon en de rest ach.. zolang ze mij maar niet tegen gaan werken?
dit topic gaat op slot
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewto ... highlight=
voor degelen die het nieuws nog niet gehoord hebben er zijn bekeuringen uitgedeeld door hinderlijke voorwerpen op de voorruit.
jaja een navigatiesysteem
alle informatie komt van flitsservice ook die op andere websites te vinden is.
voor degelen die het nieuws nog niet gehoord hebben er zijn bekeuringen uitgedeeld door hinderlijke voorwerpen op de voorruit.
jaja een navigatiesysteem

ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
hmmm.. laat me dan direct maar de opmerking maken... het zullen natuurlijk wel weer de "slechten" zijn geweest...Joost wrote:http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewto ... highlight=
voor degelen die het nieuws nog niet gehoord hebben er zijn bekeuringen uitgedeeld door hinderlijke voorwerpen op de voorruit.
jaja een navigatiesysteemalle informatie komt van flitsservice ook die op andere websites te vinden is.

Ach jah, het is idd iets wat op je voorruit zit en dus belemmerend kan zijn. Heel zwart op wit gezien.Joost wrote:http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewto ... highlight=
voor degelen die het nieuws nog niet gehoord hebben er zijn bekeuringen uitgedeeld door hinderlijke voorwerpen op de voorruit.
jaja een navigatiesysteemalle informatie komt van flitsservice ook die op andere websites te vinden is.
Dat je et zuignapje gebruikt die je van de fabrikant krijgt, is een bijzaak. Een DVD-brander kopen kan je ook, maar als je et gaat gebruiken om DVD's te kopieren ben je fout bezig. Maar et kan toch van de fabriek uit...
Zo'n navigatiesysteem plak je normaliter toch ook nie op je voorruit, of ligt dat nou aan mij?
