Drake wrote:als we tochgaan:
Ik ben wel eens onterecht door de politie tegen de grond geslagen.Was op een feestje en liep naar mijn scooter toe omdat ik naar huis wou gaan, opeens schreeuwde een agent tegen mij: "wegwezen!: ik zei dus "wat is er aan de hand?" en voor ik het wist had ik een knuppel in me maag en lag ik op de grond. Bleek dat er een klein opstootje was geweest waar de politie extreem op reageerd en op iedereen die in de buurt was stond in te meppen ongeacht wat dan ook.
Later nog terug geweest voor uitleg over de situatie (buik was compleet blauw geworden), kreeg ik te horen dat ik niet moest zeuren en er hard van zou worden, beklaag doen had ook geen nut omdat ze zogenaamd niet konden achterhalen welke agenten er op dat moment waren.
Dus de politie is mijn beste vriend absoluut niet meer en elke keer als ik in mijn auto rij en politie voorbijkomt word ik enorm zenuwachtig ondanks dat ik weet dat er niks aan de hand is.
Maar dat betekend niet dat ik ze allemaal over een kam ga scheren en ga bleren dat alle agenten eikels zijn enz, er zitten zat goede tussen.
dom van je dat je daar geen werk van hebt gemaakt, ik had ze tot aan hun laatste cent aangeklaagd, en ervoor gezorgd dat die agent, z'n wapen en insigne mocht inleveren