Ramen blinderen

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

Drake wrote:als we toch offtopic gaan:

Ik ben wel eens onterecht door de politie tegen de grond geslagen.Was op een feestje en liep naar mijn scooter toe omdat ik naar huis wou gaan, opeens schreeuwde een agent tegen mij: "wegwezen!: ik zei dus "wat is er aan de hand?" en voor ik het wist had ik een knuppel in me maag en lag ik op de grond. Bleek dat er een klein opstootje was geweest waar de politie extreem op reageerd en op iedereen die in de buurt was stond in te meppen ongeacht wat dan ook.

Later nog terug geweest voor uitleg over de situatie (buik was compleet blauw geworden), kreeg ik te horen dat ik niet moest zeuren en er hard van zou worden, beklaag doen had ook geen nut omdat ze zogenaamd niet konden achterhalen welke agenten er op dat moment waren.

Dus de politie is mijn beste vriend absoluut niet meer en elke keer als ik in mijn auto rij en politie voorbijkomt word ik enorm zenuwachtig ondanks dat ik weet dat er niks aan de hand is.

Maar dat betekend niet dat ik ze allemaal over een kam ga scheren en ga bleren dat alle agenten eikels zijn enz, er zitten zat goede tussen.

dom van je dat je daar geen werk van hebt gemaakt, ik had ze tot aan hun laatste cent aangeklaagd, en ervoor gezorgd dat die agent, z'n wapen en insigne mocht inleveren
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E :P and still owning AX GTI

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

wie is er hier dan een mierenneuker :roll: :roll:

maar goed
Image

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

politie terug naaien heet dat, dubbel or nothing

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Tja tijd is geld en je maakt weinig kans als je geen getuigen hebt e.d en uiteindelijk zal de agent zogenaamd uit noodweer hebben gehandeld.

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

ja zonder getuigen wordt het moeilijk maarja had het waarschijnlijk toch geprobeerd of ik had de agent ook met een knuppel in z'n maag geslagen kijken of hij daar ook hard van wordt

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

ja hoor gideon, had je meteen de bak in gekund voor 'n lange tijd wegens mishandelen van een agent in functie.

en over die 2400 euro aan boetes, daar hoef je natuurlijk niiet trots op te zijn. Misschien een goede indicatie dat er iets goed mis is met je rijstijl?

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Glenn@nl wrote:ja hoor gideon, had je meteen de bak in gekund voor 'n lange tijd wegens mishandelen van een agent in functie.

en over die 2400 euro aan boetes, daar hoef je natuurlijk niiet trots op te zijn. Misschien een goede indicatie dat er iets goed mis is met je rijstijl?

hahaha, sterk :lol:

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Mark »

Tot nu toe ben ik alleen nog maar goeie agenten tegengekomen.

Heb in 5 jaar tijd 2 boetes gehad. 1 door een flitskast. Ik ging even aan mijn collega laten zien dat mijn radardetector werkte. Hij ging niet af. Dus vol gaf die paal voorbij. Tja dat was een lijnenpaal. Daar reageerde mijn detector dus niet op. :roll:

2de was op een lege snelweg door zo'n achterbaks flitsautotje. 's avonds na overwerk. Die had ik gewoon niet gezien. Stom.

Maar alle keren dat ik staande ben gehouden heb ik altijd een goed gesprek kunnen houden. Toch minstens 5x.

2x voor blauwe verlichting voor. Beide keren een waarschuwing. Ze vonden hetzelfs mooi maar ja mocht nou eenmaal niet. 1x terplekke lampjes eruit gehaald.

1x voor mistlichten aan. Mocht ik ook niet meer doen.

1x Complete technische controle. Met tig dingen die eigenlijk niet mochten. Maar mocht weer doorrijden. Collega's van die agent keken best verbaast. :D

En alcohol controle. Niks op. Maar ook niks van de blindering gezegd.

Misschien ligt het ook aan de manier waarop je je opstelt. Als je gewoon netjes blijft kom je er meestal beter vanaf. (Tenzij het om snelheid gaat natuurlijk).

Zelfs een keer uit een discotheek terug met een agent achterin 205 km/h naar huis gereden. Die zij "Ik moet nu echt niet herkend worden want dan hang ik".

Ik mag ze nog steeds niet. Vooral niet om dat flitsen op lullige plekken. Maar je ik mag niet klagen. Kom er iedere keer goed af. 84 euro in 5 jaar.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Gideon wrote:je leest weer niet Brustus ik zei meer boetes dan de meesten hier samen, niet iedereen, ik vind 2400 euro aan bekeuringen vrij veel jij niet? dat is 200 per maand

Vrij veel? nee, vind het vrij dom!

Maar je veranderd je mening al.. je komt tot de ontdekking dat er al wat goede agenten zijn...hahaha :)

Je hebt nog maar een handjevol van alle agenten leren kennen kerel.. waar basseer jij je mening nu op!

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

hey Tietus weer lees je niet goed ik heb het bij het hele topic al over de agenten die denken boven de wet te staan, tuurlijk zitten er vast goeie agenten bij. alleen ik hoef niets met ze te maken te hebben, net zoals sommige mensen niks met import te maken willen hebben.

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

en ik heb hier een mening over. die mening behoudt ik, jij weet niet wat ik met coppers te maken heb gehad. niet dat ik zo'n crimineel ben maar jij weet mijn ervaringen niet met die varkens. dat verhaal van die jongen die bij een feestje wegkwam, en in zijn maag geslagen werd komt mij vrij bekend voor. zulke vreemde acties haal de politie hier ook regelmatig uit

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

tietus? Gaan we elkaar nu al koosnaampjes geven? yeeez... :?

Kan je nu al zeggen, succes dan maar met je varkens!

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

Brutus,Futus,Tietus als het beessie maar een naam hef

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Gideon wrote:Brutus,Futus,Tietus als het beessie maar een naam hef

jij hebt echt een probleem met mensen he.. al is het maar mensen respecteren ofzo...

Wat denk je.. de wereld is Gideon en de rest ach.. zolang ze mij maar niet tegen gaan werken?

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

ik heb hier gewoon een mening over klaar als jij het niet eens bent met mijn mening moet je niet boos worden. het interesseert mij niet of jij een politie vriendje bent. ik in ieder geval niet. ik ben iemand, die zegt wat ie denkt. Als ik iemand niet mag dan merken ze dat snelgenoeg aan mij. Zo ben ik. Als ze mij daarom gaan tegen werken het zou mij een rotzorg wezen. :wink:

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

Brutus wrote:
Gideon wrote:Brutus,Futus,Tietus als het beessie maar een naam hef

jij hebt echt een probleem met mensen he.. al is het maar mensen respecteren ofzo...

Wat denk je.. de wereld is Gideon en de rest ach.. zolang ze mij maar niet tegen gaan werken?

bij deze werk ik tegen

dit topic gaat op slot
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewto ... highlight=

voor degelen die het nieuws nog niet gehoord hebben er zijn bekeuringen uitgedeeld door hinderlijke voorwerpen op de voorruit.

jaja een navigatiesysteem :roll: alle informatie komt van flitsservice ook die op andere websites te vinden is.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Joost wrote:http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewtopic.php?t=20039&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

voor degelen die het nieuws nog niet gehoord hebben er zijn bekeuringen uitgedeeld door hinderlijke voorwerpen op de voorruit.

jaja een navigatiesysteem :roll: alle informatie komt van flitsservice ook die op andere websites te vinden is.

hmmm.. laat me dan direct maar de opmerking maken... het zullen natuurlijk wel weer de "slechten" zijn geweest... :twisted:

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Hoe groot mag zo'n navman navigatiesysteem wel niet zijn dan??? of zal de eigenaar er 'n 15" lcdtje aan hebben gekoppeld in zijn auto?

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

Joost wrote:http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewtopic.php?t=20039&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Ach jah, het is idd iets wat op je voorruit zit en dus belemmerend kan zijn. Heel zwart op wit gezien.
Dat je et zuignapje gebruikt die je van de fabrikant krijgt, is een bijzaak. Een DVD-brander kopen kan je ook, maar als je et gaat gebruiken om DVD's te kopieren ben je fout bezig. Maar et kan toch van de fabriek uit...

Zo'n navigatiesysteem plak je normaliter toch ook nie op je voorruit, of ligt dat nou aan mij? :? Als ik aan navigatie denk, denk ik aan een ding wat op/in je middenconsole ligt. Nie aan je voorruit...

Post Reply