AX Totall loss verklaard. (Toch opbouw verslag vanaf pag5)
Moderators: Rock's, webmasters
Das nog eens netjes! Gelukkig zijn er ook nog goede verzekeringsmaatschappijen dus!
DuFF vroeg het net ook al: hoe gaat het nu met de tintelingen in je arm?
Pas wel goed op hoor, ik heb zelf ook al bijna een jaar tintelingen in mijn arm, en die zijn afkomstig uit een beknelde zenuw in mijn nek tussen de 6e en 7e nekwervel. Bij mij is die zenuw bekneld geraakt door een hernia...
Hoop dat het bij jou meevalt, want een hernia ben je zomaar niet van af....
Sterkte en succes met de speurtocht!
DuFF vroeg het net ook al: hoe gaat het nu met de tintelingen in je arm?
Pas wel goed op hoor, ik heb zelf ook al bijna een jaar tintelingen in mijn arm, en die zijn afkomstig uit een beknelde zenuw in mijn nek tussen de 6e en 7e nekwervel. Bij mij is die zenuw bekneld geraakt door een hernia...
Hoop dat het bij jou meevalt, want een hernia ben je zomaar niet van af....
Sterkte en succes met de speurtocht!
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
Gefeliciteerd
He Mark,
Geen slecht bedrag wat je krijgt uitgekeerd krijgt.
Oke je wordt er nooit beter van
Nou in ieder geval succes met het zoeken naar je nieuwe bolide...!
We zien de foto`s wel op het forum, we wachten rustig af !
gr Mr Dean
Geen slecht bedrag wat je krijgt uitgekeerd krijgt.
Oke je wordt er nooit beter van

Nou in ieder geval succes met het zoeken naar je nieuwe bolide...!
We zien de foto`s wel op het forum, we wachten rustig af !
gr Mr Dean

Saxo style is sexy style....
Tintel in mijn arm heb ik nog steeds. Wordt wel wat minder.
Sinds vandaag van een Volvo 440.
1991. 277000km op de klok. Wit. 1.8i.
Op de sloop gekocht voor 350 euro. Nieuwe APK wordt er nog opgezet.
De Saxo bij autowilnis ging hem niet worden. Mankeerde teveel aan.
In ieder geval het volgende:
- Speling op Fusee kogel.
- Deuk in karter pan.
- Kapotte motorsteun.
- Achteruit rijden schiet uit versnelling.
- Onder de olie dop alles opgedroogd en met draaiende motor geen gespatter.
- Bijrijder deur sloot niet goed. Scharnier was afgescheurd van caroserie en al gelast.
- Uitlaat zo lek als een gieter.
- Interieur wat brandgaten.
- Schuurspons krassen op de lak.
- Oliekeering aandrijfas lekte.
- 4 verschillende bandenmerken.
- Stoelrail vergrendelde niet goed.
Het lijkt er sterk op dat de auto een klapper gemaakt op een vluchtheuvel waardoor de carterpan is geraakt en een motorsteun beschadigd is.
Tevens viel het op dat 1 veerpoot onder de motorkap wat boller leek te staan dan de andere. Suggereerd ook een klap.
Oftewel veel te veel aandachtspunten. Maar op het oog zag ie er gaaf uit.
Sinds vandaag van een Volvo 440.

1991. 277000km op de klok. Wit. 1.8i.
Op de sloop gekocht voor 350 euro. Nieuwe APK wordt er nog opgezet.
De Saxo bij autowilnis ging hem niet worden. Mankeerde teveel aan.
In ieder geval het volgende:
- Speling op Fusee kogel.
- Deuk in karter pan.
- Kapotte motorsteun.
- Achteruit rijden schiet uit versnelling.
- Onder de olie dop alles opgedroogd en met draaiende motor geen gespatter.
- Bijrijder deur sloot niet goed. Scharnier was afgescheurd van caroserie en al gelast.
- Uitlaat zo lek als een gieter.
- Interieur wat brandgaten.
- Schuurspons krassen op de lak.
- Oliekeering aandrijfas lekte.
- 4 verschillende bandenmerken.
- Stoelrail vergrendelde niet goed.
Het lijkt er sterk op dat de auto een klapper gemaakt op een vluchtheuvel waardoor de carterpan is geraakt en een motorsteun beschadigd is.
Tevens viel het op dat 1 veerpoot onder de motorkap wat boller leek te staan dan de andere. Suggereerd ook een klap.
Oftewel veel te veel aandachtspunten. Maar op het oog zag ie er gaaf uit.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

Was mijn tip om ff naar de motorsteun(en) te kijken dus nog helemaal zo gek nog niet.
Maarreh, wat was dat ding dan ongelofelijk DUUR voor wat je allemaal aan mankementen hebt geconstateerd!
Maarreh, wat was dat ding dan ongelofelijk DUUR voor wat je allemaal aan mankementen hebt geconstateerd!

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.

- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Tip was idd goed.MNM(tm) wrote:Was mijn tip om ff naar de motorsteun(en) te kijken dus nog helemaal zo gek nog niet.
Maarreh, wat was dat ding dan ongelofelijk DUUR voor wat je allemaal aan mankementen hebt geconstateerd!
Foto's tijdelijk bakkie:



- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
Niet slecht
Geen slecht auto, wel veilig hoor een volvo!'
Succes met je nieuwe aanwinst...
gr Mr Dean
Succes met je nieuwe aanwinst...
gr Mr Dean

Saxo style is sexy style....
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Heel net bedrag én heel net bedrag dat je terugkrijgt voor je AX!
Tuurlijk doet 't altijd pijn maar hier haal je zomaar nog 4000 euro uit. Waarschijnlijk zelfs meer?
Vergelijk het dan eens niet met wat je erin gestoken hebt, maar bekijk wat je gevangen had als je 'm verkocht had....
En een 440 rijdt best prima!
Tuurlijk doet 't altijd pijn maar hier haal je zomaar nog 4000 euro uit. Waarschijnlijk zelfs meer?
Vergelijk het dan eens niet met wat je erin gestoken hebt, maar bekijk wat je gevangen had als je 'm verkocht had....
En een 440 rijdt best prima!

Yup. Daar zit een heel vaag bedrijfje.Glenn@nl wrote:Gaaf hoor!!
en is dat die uhh kamper-sloop tussen bodegraven en alphen??
http://www.brittingautos.nl/brittingautos/
Nu maar is zien hoe die zich houd. De motor is wel nat van de olie. Maar dat lijkt uit de kleppendeksel pakking te komen. En voor de rest heb ik totaal geen verstand van volvo. Dus hoop ik maar dat het ff volhoud.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

jup...
rijd verder wel goed zo'n 440 echt veel voor weinig.. en erg veilig.. vriend van me zijn ouders hebben een x een ongeluk gehad.. een auto met 100 in de zijkant.. op 2 gebroken enkels en een hoofdwond na is het goed gegaan..
meende dat ik ooit wel eens foto's hier had gepost..
een kennis van me rijd ook in een 440.. maar dan een beetje anders als die van jou

rijd verder wel goed zo'n 440 echt veel voor weinig.. en erg veilig.. vriend van me zijn ouders hebben een x een ongeluk gehad.. een auto met 100 in de zijkant.. op 2 gebroken enkels en een hoofdwond na is het goed gegaan..
meende dat ik ooit wel eens foto's hier had gepost..
een kennis van me rijd ook in een 440.. maar dan een beetje anders als die van jou


-
- AX liefhebber
- Posts: 311
- Joined: SunJun20, 2004 12:24:13 PM
- Location: zweeloo
- Contact: