Ergenis top 3

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

ook irritant:

mensen die een trein vrachtwagens inhalen met 110 km/uur om na het inhalen weer gas te gaan geven zodat je er amper voorbij komt!

Ik haat ook mensen die 60 op de provinciale weg rijden, maar dan ook binnen de bebouwde kom 60 blijven rijden. Rij liever 100 om 40 :evil:

Bas
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 67
Joined: FriFeb13, 2004 8:52:23 AM
Location: Grave

Post by Bas »

Ja, dat laatste kan ik ook echt niet uitstaan. Vaak zijn dat van die oude lui. Als die te hard in de bebouwde kom rijden, reageren ze vaak ook nog te laat waardoor ongevallen ontstaan. Ze rijden vast op ervaring; gewoon overal 65 km/uur...

blueduck
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 396
Joined: ThuAug04, 2005 2:29:31 AM
Location: Nieuwegein

Post by blueduck »

Ik heb een nieuwe nummer 1!
Iemand maakt schade aan je auto, zonder ff een briefje achter te laten!
(gisteren een vette deuk+kras in de auto van mn vriendin gekomen door de een of andere onverlaat...) Gelukkig zijn er wel getuigen, dus wie weet komt t goed... Maar tis en blijft goed kl*te! :evil:
Ax 1.1 tge "Prullenbak Op Wielen"

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Das niet een ergenis... Da's gewoon nog erger.. :evil:
Niet eens een briefje... dat is tegenwoordig een trend.. daar kun je gewoon om vlo*ken... :evil:

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Ik kan me ook altijd ergeren aan mensen die een file gaan inhalen bij een benzinepomp/parkeerplaats

Voegen ze uit, gaan ze met een noodvaart door het benzinestation of parkeerplaats, en kunnen ze 500 meter verder weer invoegen.

Als iedereen nou eens gewoon achteraan de rij aansluit? en dan niet de constant zenuwachtig van baan veranderen, omdat die baan op dat moment sneller gaat.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Glenn@NL wrote:Als iedereen nou eens gewoon achteraan de rij aansluit? en dan niet de constant zenuwachtig van baan veranderen, omdat die baan op dat moment sneller gaat.


als als als, dan zou de file korter zijn!

overigens: wat je vaak ziet (en ik niet erg vind) is dat mensen een paar honder meter voor een afslag over de vluchtstrook gaan rijden om die afslag te nemen! alleen wel weer frustrerend als de politie je gewoon daar weer op staat te wachten
Image

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Nee, die 100 meter vluchtstrook vindt ik ook niet erg, doe ik zelf ook regelmatig :oops: .

dit is geen voordringen, en bij stilstaand verkeer is het wel zo snel (zeer frustrerend om een paar minuten op die laatste 200 meter te wachten)

(natuurlijk wel eerst uiterst rechts gaan rijden, zodat je kan zien of er toevallig blauwe brigade op de vluchtstrook staat te wachten, en als de weg vrij is pas toeslaan :lol: )

Lohran
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 132
Joined: TueMay24, 2005 6:39:24 PM
Location: Hoorn Nh
Contact:

Post by Lohran »

Ik vind het overigens ook irritant als mensen 10 meter voor de streep bij het stoplicht al gaan stil staan. Vooral als ik dan met de lange bus van het werk erachter sta en er zo geen mensen meer naar links of rechts kunnen.. Maar ik vind het sowieso irritant :D

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

www.postbus44.nl ? (voor Den Haag dan :lol:)

Post Reply