:'(

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

blijhoofd
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 52
Joined: ThuOct02, 2008 10:49:21 PM
Location: ede

Post by blijhoofd »

Sterkte ziet er neit best uit

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Id let goed op,

Ik heb ook een whiplash opgelopen van een goede aanrijding. Ik wordt nu wel elke ochtend wakker nu met een nek die op slot zit en na een hoop gekraak pas weer normaal doet.

Dat merk je niet meteen maar altijd pas als je eigenlijk er geen claim meer op kunt doen. Nu is dit een enkelzijdig ongeluk maar zorg dat je er zo vroeg mogelijk bij bent id.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ik ben idd wakker geworden met enorm stijve nek maar heb het geluk dat mijn moeder fysiotherapeut is!

En voordat het gebeurde had ik al last van me nek :roll: Dat krijg ik van het rijden op mijn paard als ze druk is, dan houd ik er niet en zet ik me rug vast wat nekpijn oplevert. Dus ik kan nu nog niet oordelen hoe dat verder gaat...


Verder uhm, steekt mijn voorhoofd 2 cm uit :oops: En 1 oog is dik, geschaafd en blauw...

Niet echt charmant dus, ik snap nu wel waarom het ambu personeel zo hamerde op hersenletsel, en ik maar zeggen dat ik niets mankeerde, zal raar over gekomen zijn :roll:

En ja ik heb geen TRS meer.... :( Zal het ding missen. Mam wil niet dat ik een andere auto koop (ze gaat de 1.0 laten maken bij schade herstel bedrijf en zegt ' je hebt er toch al 1') maar ja in de GT ga ik echt niet dagelijks rijden en ik wil nog steeds een keefje dus...


Owh van het weekend word de TRS gestript, alle hulp is daarbij natuurlijk welkom.....

Thanx again iedereen :)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

tis wel beetje lul verhaal wat erbij staat 8-)
Op de A58 tussen Roosendaal en Bergen op Zoom is vanmorgen een vrouw gewond geraakt toen ze in een bocht de macht over het stuur verloor. Ze klapte tegen een boom en sloeg vervolgens enkele malen over de kop.

Het ongeval gebeurde om ongeveer 11:15 ter hoogte van knooppunt De Stok in de richting Bergen op Zoom.
De hevig ontdane vrouw is door enkele automobilisten uit het wrak bevrijd en is daarna opgevangen door de politie en de ambulance dienst. De vrouw is met onbekend letsel afgevoerd naar het ziekenhuis
enkele malen? 1 keer maar hoor!
hevig ontdaan, ja maar meer omdat mn autootjee total is en dat het om een zinloze reden is :(
Ik heb echt zelf uit mn anix gekropen hoor! ;-)
En onbekend, ok maar ik stond zelf naast de auto te bellen, echt zwaargewond ben k dan niet denk ik :P
Last edited by grietje on ThuJan08, 2009 12:40:43 PM, edited 1 time in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

...dat geeft ook wel wat perspectief, als ik de volgende keer zoiets in de krant lees...


Romy, ik zie het net pas, oh wat vreselijk, veel sterkte!




En over die verhalen met gezondheid enzo: ik ken ook iemand die 1 tikje van achter kreeg met 10 km/h (stond te wachten voor het stoplicht), die heeft daar nu 20 jaar later nog steeds last van... Naja, volgens mij ben je er al genoeg bewust van gemaakt.
(en eerlijk gezegd vind ik grijs een prachtige kleur voor auto's, maargoed)

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

:shock:

Sterkte met het herstel (van jezelf!) Romy! Ik hoop dat je er niets blijvends aan overgehouden hebt.

Ongelooflijk, dat ziet er echt heftig uit dat wrak, dat je daar zonder breuken uitgekropen ben!

Rickk
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 70
Joined: ThuJul03, 2008 8:27:41 PM
Location: Klazienaveen

Post by Rickk »

zoooo k*t zeg hea

ik had dit topic nog niet gezien maar ik schrik nu wel hoor ..

romy heel veel sterkte met alles!!!
Image



If you wanna go low, you gotta go slow..

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Hij's weer 'thuis' .... Ff dan, maandag word ie 'begraven'

http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewt ... 017#249017

Ik nog een keer langs de huisarts maar behalve bulten (kneuzingen) op mijn hoofd niets, gelukkig.....

Bedankt voor medeleven, ik had het wel ff zwaar woensdag enzo.. Nu kan er ik wel weer beetje geintjes over maken enzow
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Re: :'(

Post by pcrodent »

!!!!!
Las het nu pas.
Wat een verschrikkelijk uitziende foto's! Ik hoop dat je er zelf niets aan overhoudt! Ook geliefd blik is immers maar blik... :(
grietje wrote:Owh, behalve builen, last van me nek, dik gezwollen hoofd en snijwonden heb ik verder niet zoveel. Ben er zelf uitgekomen, moest alleen wel perse naar de eerste hulp.
Understatement van het jaar, nu al :D
Kijk uit, een Cactussssss

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

kranten

Post by MrBBQ »

grietje wrote:tis wel beetje lul verhaal wat erbij staat 8-)
Op de A58 tussen Roosendaal en Bergen op Zoom is vanmorgen een vrouw gewond geraakt toen ze in een bocht de macht over het stuur verloor. Ze klapte tegen een boom en sloeg vervolgens enkele malen over de kop.

Het ongeval gebeurde om ongeveer 11:15 ter hoogte van knooppunt De Stok in de richting Bergen op Zoom.
De hevig ontdane vrouw is door enkele automobilisten uit het wrak bevrijd en is daarna opgevangen door de politie en de ambulance dienst. De vrouw is met onbekend letsel afgevoerd naar het ziekenhuis
enkele malen? 1 keer maar hoor!
hevig ontdaan, ja maar meer omdat mn autootjee total is en dat het om een zinloze reden is :(
Ik heb echt zelf uit mn anix gekropen hoor! ;-)
En onbekend, ok maar ik stond zelf naast de auto te bellen, echt zwaargewond ben k dan niet denk ik :P

Kranten maken het altijd erger dan het vaak is !
Zo reed ik een keer met een bus met aanhanger met 2 pallets stenen er op hellaas was het iets tezwaar en ging door de bocht en verloor daar een heleboel van mijn stenen, ben door gereden om tedraaien toen ik gedraaid was stond de politie er al.... Wat stond er in de krant ...jonge man verliest stenen van aanhanger maar had niks in de gaten en is op de leidsestraat in Hillegom klem gereden en door de politie en aangehouden !
echt niet ben zelf terug gereden.


Gr Mr Dean 8)

p.s. Romy gaat het alweer een beetje met je !
Saxo style is sexy style....

Elvis
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 6
Joined: SatJan05, 2008 6:20:25 PM
Location: Lelystad

Post by Elvis »

Het ziet er niet fraai uit maar gelukkig kon je het navertellen auto is vervangbaar maar een leven NIET, veel sterkte en beterschap

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Elvis wrote:Het ziet er niet fraai uit maar gelukkig kon je het navertellen auto is vervangbaar maar een leven NIET, veel sterkte en beterschap
Hier sluit ik me bij aan... sterkte!
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

precies een jaar geleden.....

en ik rijd weer ax in de vorst :D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Zo, Ik zie nu die foto's voor het eerst. shit. Je moet er niet bij stil gaan staan dat dit kan gebeuren, maar je ziet maar even hoe het kan aflopen.

Gelukkig viel het ongeluk met me scooter mee vergeleken met dit :$

Post Reply