Aaaarrrrgggghhhhh!
Ik begin mijn AX heel erg te haten kl*te bak,weer van alles gedaan en geprobeerd maar hij heeft totaal geen zin meer om goed te draaien.
Het begint alweer gelijk met starten van de motor(als hij wil teminste ), dan draait hij of gelijk 2000 t/m 2500 t/pm(warm en koud) of hij doet het dus helemaal niet ef amper(200 a 500 t/pm).
Ben nu echt ten einde raad, en dan heb je ook nog eens dat gezeik met die schade(hoop echt dat ik daar een beetje geld uit kan halen dan gaat deze toch weg).
Voor iedereen verders alvast een prettig weekend,ik blijf hoogstwaarschijnlijk thuis. Of moet de Renault van mijn pa lenen.
Storing onbekend.
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
Glenn@nl wrote:Als je er niet uit komt, en je wilt er graag in blijven rijden...
zou ik 'm gewoon eens naar de dealer brengen Die mensen zijn ervoor opgeleid toch?
Dat zou je zo denken ja,uitlezen heeft geen nut want de computer geeft niks aan. enige tip hun mij vanochtend nog gaven was het relais van het injectie traject(nagekeken en vervangen geen nut).
En ik heb geen zin om een paar honderd euro neer te tellen voor even nakijken want alleen uitlezen plus een proefritje koste mij vanochtend en de vorige keer al 55,-(voor 34 minuten werk).
Sorry voor het ontbreken van lees tekens, maar ben een beetje pistoff.
Ik vond 'm op de 11 feb. meeting idd al weer niet echt mooi lopen.
Heb je een overzichtje van wat je er nu inmiddels allemaal al aan gedaan / vervangen hebt? Dat voorkomt wellicht suggesties die al geprobeerd zijn en geven mogelijk meer inzicht in wat er nog meer aan de hand is.
Heb je een overzichtje van wat je er nu inmiddels allemaal al aan gedaan / vervangen hebt? Dat voorkomt wellicht suggesties die al geprobeerd zijn en geven mogelijk meer inzicht in wat er nog meer aan de hand is.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
- AX liefhebber
Ok ben weer wat wijzer(helaas).
Het komt dus door mijn kabelboom in het motorruim,hiervan ligt 1/3 ong.bloot waardoor hij lekstroom en sluiting veroorzaakt.
Dit kost mij dus weer een nieuwe injectie(lucht/massa meeting niet in orde) en een andere kabelboom.
Helaas om dit te kunnen repareren moet ik dus een aantal dingen verkopen(mijn loon is niet toereikend genoeg helaas).
Het komt dus door mijn kabelboom in het motorruim,hiervan ligt 1/3 ong.bloot waardoor hij lekstroom en sluiting veroorzaakt.
Dit kost mij dus weer een nieuwe injectie(lucht/massa meeting niet in orde) en een andere kabelboom.
Helaas om dit te kunnen repareren moet ik dus een aantal dingen verkopen(mijn loon is niet toereikend genoeg helaas).
-
- AX liefhebber