de plisie

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Anouschka wrote:Mja, dat kun je natuurlijk weten dat ze dan juist op dat stukje gaan staan. Niet te moeilijk maken he ;)

Dat kan je idd weten ja. Maar het is wel een achterbakse actie... Zou het heerlijk vinden om dan met een Hummertje te rijden en met een snelle stuurbeweging de hele installatie overhoop te jagen.

Als je dat consequent doet leren ze het vanzelf af :lol:

Ook die actie van die gozer die het spul wegjatte terwijl de agenten erheen renden... fantastisch, hulde!! :D

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Gisteren ook lompe actie van een smeris...
Ik stond voor rood licht, was op de fiets. Schuin aan de overkant (verst mogelijke plek dus) stond een politiewagen op een fietspad, ze hadden kennelijk wat mensen op een scooter ingerekend. Hij wacht rustig tot de kruising leeg is en gaat bij een stoplicht staan, voorbij de stopstreep (kon niet anders daar). Dan rijdt ie, duidelijk zonder noodzaak, met slippende banden weg en scheurt mij voorbij terwijl mijn stoplicht inmiddels op groen stond. OK, ik reed nog niet, maar hij had kennelijk rood en als ik dit zou hebben gedaan; 1: rood licht, 2: onnodig hard optrekken, slippende banden terwijl 3: er fietsers groen licht hadden dan was ik op grond van artikel 5 m'n rijbewijs hartstikke kwijt geweest...
Typisch gevalletje machtsmisbruik.

Maar heb z'n kenteken :evil: dus zou een klacht kunnen indienen. Denk niet dat ik het doe alleen. Vind ik zo flauw...
Kijk uit, een Cactussssss

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

DOEN, INDIENEN VERD*MME !!! DOEN!!!

steeds vaker gaat politie in de fout, en dat is de bedoeling! ze moeten op hun punt gewezen zijn, ze moeten hun werk doen, niet zomaar lopen te prutsen.

laat de chef van t korps die banden van die betreffende wagen maar is bekijken en laat ze maar degraderen ofzo naar schoenpoets-slaafjes.

k^tsmeris, op me werk blijven ze met verblindend groot licht rijden terwijl ik dat zie... maar dat doe ik dan lekker terug :lol: en met zwaailichten aan en irritant claxoneren. :D
Spreken is goud, Ductape is zilver.

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Tja misschien doe ik het wel idd... Maar pas nadat het motorblok uit m'n voortuin is (vrijdag waarschijnlijk :P), kunnen ze me daar iig niet meer op terugpakken. Je weet het nooit h?? :D

first
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by first »

Gewoon doen idd! Als wij (ordinaire burgers) dat doen worden we hartstikke gepakt en voor de wet is iedereen gelijk...en anders voor mij wel. Nee, politie mag dat ook niet, die moeten er ook voor gepakt worden en als wij dan geen aanklacht indienen, dan zullen ze ook nooit gepakt worden.
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

AANGEVEN! AANGEVEN! AANGEVEN!!!

Al is 't maar omdat ik vandaag een bon heb gekregen omdat ik 2cm over een doorgetrokken streep ging :evil:

(Invoegen naar rechts waar 2 wegen bij elkaar komen, het was leeg en ik ging ?ets te vroeg - de eerste 10 meter ofzo zijn doorgetrokken en ik ging voor m'n gevoel direct erna naar rechts..)

mpm
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by mpm »

pcrodent wrote:Tja misschien doe ik het wel idd... Maar pas nadat het motorblok uit m'n voortuin is (vrijdag waarschijnlijk :P), kunnen ze me daar iig niet meer op terugpakken. Je weet het nooit h?? :D

Is dat verboden, dan?
M'n Spot is ter ziele...
2005: 32 alcoholboetes per verkeersdode door alcohol, 179000 snelheidsboetes per verkeersdode door snelheid. Spee's beleid door de plee.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

mpm wrote:
pcrodent wrote:Tja misschien doe ik het wel idd... Maar pas nadat het motorblok uit m'n voortuin is (vrijdag waarschijnlijk :P), kunnen ze me daar iig niet meer op terugpakken. Je weet het nooit h?? :D

Is dat verboden, dan?

Nee, zolang die voortuin echt zijn grond is niet ;)

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Misschien zien ze wel een olielek dat er niet is... :? Ik zorg dus liever eerst dat ik niet een al te makkelijk doelwit ben...

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

smaken verschillen h?,

de 1 legt een vijver aan in zijn tuin..

..de ander legt er een motorblok neer.

8)

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Ja hoor! Mijn broertje werkt in de beveiliging. Werd ie vannacht aangehouden omdat 1 koplamp het niet goed deed. Ieder ander had het volgens mij gelijk moeten vervangen of een boete gekregen. Hij niet hoor! Die agenten zagen dat ie van de beveiliging was: "Ow je bent beveiliger. Kom je net van je werk? Rij maar door, maar laat wel ff naar je koplamp kijken, want die is stuk!"

GRRRRRRRR! Hoe bedoel je vriendjespolitiek!

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

dat ken ik

(ben 't ook :) )

Post Reply