VANDALEN!!! *** Jeugd van tegenwoordig!

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Mark »

first wrote:Ik snap dat soort types echt niet. Blij dat ik het nog niet meegemaakt heb...gelijk even afkloppen. AFgelopen weekend was het ook weer op tv. 3 tot 4 banden per auto lek gestoken plus veeeeel lakschades :shock:

Dat is helemaal een duur geintje... Banden lek steken. Is maar te hopen dat die gasten die het geflikt hebben dit niet lezen. :? Anders gaan ze nog ideeen op doen.

Het is ook echt gewoon zo moeilijk om van ander mans spullen af te blijven he. Ik zou toch wel eens een conversatie met zulke gasten willen hebben. Wat hun drijfveer nou is. Zelfs als ik veel gedronken heb... Komt het idee om iets te slopen nog steeds niet in me op. Ga dan lekker stoeptegels doormidden slaan.....
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

first
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by first »

Dat is maar goed ook dan dat je dat soort dingen niet doet :D Ik snap het waarom erachter niet. Het is toch absurd om andermans eigendom te vernielen....
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

Citrosan
AX Master
AX Master

Post by Citrosan »

Zwaar balen idd :evil: , maar als je auto nou voor de deur staat..... webcam voor het raam en opnemen op de compu!!! Is er niks gebeurt....wissen.
Heb er ook aan zitten denken hoor, onder het motto als het mij gebeurt heb ik een cadeuatje voor de blauwe petten :)
En ik probeer ook te redeneren dat het maar een stukje blik is maar wel een stukje blik waar een ander niet aan moet komen :evil:
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!

Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.

Post Reply