Maar nee, blauwe LEDs mogen niet, want blauwe verlichting is verboden. Koos Spee strikes again....

Moderators: Rock's, webmasters
pcrodent wrote:Toch kinderachtig dat je geen blauwe LEDs mag hebben terwijl die Xenonpatsers ook blauw licht uitstralen onder een bepaalde hoek. En je hebt Philips BlueVision....
Maar nee, blauwe LEDs mogen niet, want blauwe verlichting is verboden. Koos Spee strikes again....
Brutus wrote:hahah precies wat Mark zegt..
Je bent net de verkeerde tegen gekomen die volgens de regels werkt! Wees blij dat hij je nog snapt enzo.. maar ja. hij doet zijn WERK ook maar..
Ik baal meestal van mensen die agenten enzo echt zo afzeiken.. ze doen hun werk! klaar.
Gideon wrote:Brutus wrote:hahah precies wat Mark zegt..
Je bent net de verkeerde tegen gekomen die volgens de regels werkt! Wees blij dat hij je nog snapt enzo.. maar ja. hij doet zijn WERK ook maar..
Ik baal meestal van mensen die agenten enzo echt zo afzeiken.. ze doen hun werk! klaar.
Hebben die agenten onder dwang getekend dan om agent te worden? Ze maken het er ook zelf naar om afgezeken te worden
Brutus wrote:Gideon wrote:Brutus wrote:hahah precies wat Mark zegt..
Hebben die agenten onder dwang getekend dan om agent te worden? Ze maken het er ook zelf naar om afgezeken te worden
Jammer dit Gideon...
Niemand maakt het er zelf naar om afgezeken te worden! Je wordt agent omdat je wil bijdragen aan de maatschappij en aan de veiligheid! Dat een boerennederlander dit niet leuk vind is nog niet een grondige reden om agenten af te zeiken!
Regels zijn regels.. Zo zit Nederland nu eenmaal in elkaaar.. het stikt er van! En voor mij geld dan ook regels zijn er om te overtreden.. Maar je moet de consequenties wel weten EN accepteren!!
Wat denk je nu zelf.. Dat ik afgezeken wil worden omdat ik graag bijv. bij de KLPD wil? Reageer even met een post dat je je vorige opmerking niet meent! of dat het een geintje was!Otherwise you;re a joke!
Sander wrote:Als je moet dan moet je. En voor de rest werken er honderduizend mensen bij de politie en zou het een mooie bende zijn zonder.
Gideon wrote:![]()
en dit dan? hier is oom agent vast niet aan het kijken of alle konijntjes in het bos nog leven. die is gewoon aan het zeiken en nog wild ook nog. Als je respect voor een politie agent hebt dan ben je gewoon dom, want ik vind het stuk voor stuk misbaksels.
Gideon wrote:Blablablabla Politie agenten zijn 1ste klas schoften jonge ze naaien je waar je bij staat, als jij dat nou nog niet door hebt dan weet ik het niet meer