Ramen blinderen

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Toch kinderachtig dat je geen blauwe LEDs mag hebben terwijl die Xenonpatsers ook blauw licht uitstralen onder een bepaalde hoek. En je hebt Philips BlueVision....
Maar nee, blauwe LEDs mogen niet, want blauwe verlichting is verboden. Koos Spee strikes again.... :twisted:
Kijk uit, een Cactussssss

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

pcrodent wrote:Toch kinderachtig dat je geen blauwe LEDs mag hebben terwijl die Xenonpatsers ook blauw licht uitstralen onder een bepaalde hoek. En je hebt Philips BlueVision....
Maar nee, blauwe LEDs mogen niet, want blauwe verlichting is verboden. Koos Spee strikes again.... :twisted:

De mijne straalt echt geen blauw licht uit met de xenon lampen, denk dat jij die lampen met doe bolle lenzen bedoelt, door de lichtbreking van die dingen kan je onder een bepaalde hoek inderdaad blauwig licht krijgen

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Weet het ook niet precies, hoe dan ook, je hebt auto's die gewoon blauw licht uitstralen maar omdat dat patserbakken zijn mag het ineens wel en Mark wordt met z'n blauwe LEDjes gediscrimineerd :twisted:

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

pcrodent wrote:Weet het ook niet precies, hoe dan ook, je hebt auto's die gewoon blauw licht uitstralen maar omdat dat patserbakken zijn mag het ineens wel en Mark wordt met z'n blauwe LEDjes gediscrimineerd :twisted:

Ikke een patserbak, rij toch echt met echte xenon rond, en niet van die nep H4 lampjes :D

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

You're missing the point

Ergens denk ik dat je het best snapt.... Wel gaaf trouwens, Xenonlicht in een AX

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

Die patserbakken worden vaak standaard vanuit de fabriek geleverd met Xenon. De Xenon op een AX is er later zelf ingezet...
Net als geblindeerde ramen vanuit de fabriek wel toegestaan zijn en zelf doen niet... Voorste ramen dan he :)

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

Brutus wrote:hahah precies wat Mark zegt..

Je bent net de verkeerde tegen gekomen die volgens de regels werkt! Wees blij dat hij je nog snapt enzo.. maar ja. hij doet zijn WERK ook maar..

Ik baal meestal van mensen die agenten enzo echt zo afzeiken.. ze doen hun werk! klaar.

Hebben die agenten onder dwang getekend dan om agent te worden? Ze maken het er ook zelf naar om afgezeken te worden
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E :P and still owning AX GTI

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Gideon wrote:

Je bent net de verkeerde tegen gekomen die volgens de regels werkt! Wees blij dat hij je nog snapt enzo.. maar ja. hij doet zijn WERK ook maar..

Ik baal meestal van mensen die agenten enzo echt zo afzeiken.. ze doen hun werk! klaar.

Hebben die agenten onder dwang getekend dan om agent te worden? Ze maken het er ook zelf naar om afgezeken te worden

Jammer dit Gideon...

Niemand maakt het er zelf naar om afgezeken te worden! Je wordt agent omdat je wil bijdragen aan de maatschappij en aan de veiligheid! Dat een boerennederlander dit niet leuk vind is nog niet een grondige reden om agenten af te zeiken!

Regels zijn regels.. Zo zit Nederland nu eenmaal in elkaaar.. het stikt er van! En voor mij geld dan ook regels zijn er om te overtreden.. Maar je moet de consequenties wel weten EN accepteren!!

Wat denk je nu zelf.. Dat ik afgezeken wil worden omdat ik graag bijv. bij de KLPD wil? Reageer even met een post dat je je vorige opmerking niet meent! of dat het een geintje was! :) Otherwise you;re a joke! :wink:

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

Brutus wrote:
Gideon wrote:

Jammer dit Gideon...

Niemand maakt het er zelf naar om afgezeken te worden! Je wordt agent omdat je wil bijdragen aan de maatschappij en aan de veiligheid! Dat een boerennederlander dit niet leuk vind is nog niet een grondige reden om agenten af te zeiken!

Regels zijn regels.. Zo zit Nederland nu eenmaal in elkaaar.. het stikt er van! En voor mij geld dan ook regels zijn er om te overtreden.. Maar je moet de consequenties wel weten EN accepteren!!

Wat denk je nu zelf.. Dat ik afgezeken wil worden omdat ik graag bijv. bij de KLPD wil? Reageer even met een post dat je je vorige opmerking niet meent! of dat het een geintje was! :) Otherwise you;re a joke! :wink:

Nou sorry hoor, maar als politie langs de snelweg te gaan flitsen en vervolgens op hetzelfde traject, op weg naar huis met 180kmpu voorbij rijden. Dan ben je niet goed bezig, machtsmisbruik heet dat. Tuurlijk als ik te hard rij wordt ik bekeurd daarvoor, zij niet, als ik aan het ?wildplassen? ben zoals de politie dat noemt, krijg ik een bekeuring de politie doet het zelf ook, maar wordt niet bekeurd. Als je een politie agent bent, ben je gewoon een smerige miereneuker. Lopen ze met een pistool(verlengstuk van hun ego). net doen alsof ze de man zijn, ik heb 1 keer gezien zaten we naar een ruzie te kijken op het winkelcentrum in wezep, tussen twee groepjes wezepers. een van de buurtbewoners had de politie gebeld. Vond ik heel knap van ze dat ze er binnen 15 minuten waren (politie bureau zit 800mtr van het centrum af). waarschijnlijk hadden ze hun koffie nog niet op. Toen ze er waren, zijn ze ook snel weer vertrokken omdat ze bekogeld werden met stenen. nou wat voor politie agent ben je dan?!?!?

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

Image
en dit dan? hier is oom agent vast niet aan het kijken of alle konijntjes in het bos nog leven. die is gewoon aan het zeiken en nog wild ook nog. Als je respect voor een politie agent hebt dan ben je gewoon dom, want ik vind het stuk voor stuk misbaksels.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Als je moet dan moet je. En voor de rest werken er honderduizend mensen bij de politie en zou het een mooie bende zijn zonder.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gertjuh »

Sander wrote:Als je moet dan moet je. En voor de rest werken er honderduizend mensen bij de politie en zou het een mooie bende zijn zonder.

Kijk ik vindt vindt ook dat we ze nodig hebben.

Maare echt blij ben ik soms niet met ze, maare dat doe ik zelf dan ook weer.

Want :

Je weet dat je niet hard mag rijden.
Je weet dat je niet door rood mag rijden.
Enz enz
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Politie moet er nu eenmaal zijn. Het is een noodzakelijk kwaad.

Net zoals moderators :lol:

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Gideon wrote:Image
en dit dan? hier is oom agent vast niet aan het kijken of alle konijntjes in het bos nog leven. die is gewoon aan het zeiken en nog wild ook nog. Als je respect voor een politie agent hebt dan ben je gewoon dom, want ik vind het stuk voor stuk misbaksels.

Gideon.. jij bent dus echt iemand die ook dingen wil kunnen als anderen het ook kunnen? De politie rijdt te hard.. dus jij mag dat ook? Spijtig jongen.. maar het leven is nu eenmaal vervelender dan dat!

Zoals Sander al zei.. je hebt ze nodig en je kan niet zonder ze...Maar geloof me.. als ik agent zou zijn nu.. zou jij de eerste zijn die op de bon ging.. alleen al omdat jij je daar zo druk over kan maken in plaats van te leven!

Maar goed.. ik ben geen agent.. ik ben maar een axrijder met teveel boetes.. hoor je mij klagen? (ja.. soms wel..)moet ik daarvoor iemand afzeiken die agent is.. tuurlijk niet!

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

Haha als jij politie agent zou zijn zou je waarschijnlijk in een vectra rijden, moet je me eerst wel pakken voordat je me een bon uit kunt schrijven :twisted: . Je kan niet met ze en je kan niet zonder ze dat ik een betere uitspraak. Heb ik dat gezegt dan dat ik de dingen wil doen die de politie doet? Nee, ik vind het alleen lullig dat de mensen er voor bekeurd worden terwijl ze zelf. het ook doen. Zoals ik eerder al zei het dat machtsmisbruik, ik dacht dat je dat wel zou begrijpen maar blijkbaar lees je niet wat ik zeg, tuurlijk politie hebben we ook wel nodig, maar denk je dat je respect opbouwt als een politie agent staat te pissen en vervolgens schrijft ie een bon uit omdat iemand anders staat te pissen? Leuk voorbeeld aantal jaar geleden was op televisie (ik geloof wegmisbruikers) agenten stonden ergens te flitsen en ging naar huis en vervolgens op hetzelfde traject rijden ze zelf 180-190, de KLPD, reed om de 3 uur de parkeergarage op nieuw in omdat ze geen parkeerkaartje wilden kopen, de voormalige voorzitter van 3VO, loopt tegen iedereen te bazelen dat we netjes moeten rijden, dat er veel ongelukken gebeuren door te hard rijden bla bla bla... maar hij is zelf door een camera ploeg op de snelweg achterna gezeten en hij reed geen 120 zoals je waarschijnlijk wel weer. denk je dat de mensen je dan nog serieus nemen, denk je dat je dan respect opbouwt? Hoe denk je dat de nederlandse bevolking daar op reageert, dat voorbeeld van de voorzitter van 3VO, zo is de politie ook hoor, iemand bekeuren voor te hard rijden en zelf ook te hard rijden. Ach ja jou papa heeft je zeker nog geleerd; ''De Politie Is Je Beste Vriend'' :wink: Brutus tijden veranderen jonge politie is niet zo meer als dat ze vroeger waren. Nooit verw8 dat sommige mensen nog zo naief kunnen zijn. Politie agenten zijn 1ste klas schoften jonge ze naaien je waar je bij staat, als jij dat nou nog niet door hebt dan weet ik het niet meer

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

Zoals bij alle beroepen heb je goeien en minder goeien zeg maar, dus ook bij de politie. Laatst reed ik over de A7 rond de 140, zie ik in m'n spiegeltje een bekende flitsauto van het VHT Groningen aankomen(inclusief de dikke "mistlichten") die me hard voorbij ging. Toen heb ik het gas vol ingetrapt, en ik kon hem maar amper bijhouden (180+). Als je dan bedenkt dat die vent de hele dag mensen heeft staan flitsen voor 5 km/u te hard dan kan ik niet anders concluderen dat deze persoon zelf vind dat ie boven de wet staat, en daarom een achterbakse minkukel is. Aan de andere kant heb ik ook wel eens iets gedaan waar ik een dikke bon voor zou kunnen krijgen, maar dat een waarschuwing gegeven werd. De ene agent is de andere niet, maar respect heb ik er ook niet meer voor, helaas :(
Image

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

eindelijk iemand die een keertje toegeeft, tuurlijk hebben we agenten nodig, tuurlijk weet ik dat ik niet te hard mag rijden, ik klaag ook niet over de bekeuringen ik denk dat ik vorig jaar meer bekeuringen heb gehad dan de meesten bij elkaar, ik klaag daar niet over enige wat ik erg vind is dat ze denken dat ze boven de wet staan, machtmisbruik. en bij de bevolking krijgen ze dan geen respect voor je hoor neem dat maar van mij aan

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Gideon wrote:Blablablabla Politie agenten zijn 1ste klas schoften jonge ze naaien je waar je bij staat, als jij dat nou nog niet door hebt dan weet ik het niet meer

Je moet niet zo generaliseren dat doen surinamers ook altijd
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Gideon
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Gideon »

ben je een surinamer dan? nooit geweten

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Jongens hou het netjes aub, dit is niet de manier om een discussie te voeren, ik ben zelf ook geen fan van de politie maar het blijven gewoon net als iedere ander mensen.

Post Reply