WIE VERKOOPT ME ADRESGEGEVENS?????????????????????????

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Brutus wrote:
bad_my84 wrote:Ik krijg van Citroën 4x per jaar een boekje met reclame en mooie aanbiedingen.


haha.. ze zouden dat wel eens bij justitie mogen doen..

lees net dat die gepantserde volvo s80's allemaal niet meer APK gekeurd zijn.. :D


moeten die al wel gekeurd worden dan? Dacht dat auto's van justitie iedere 3 jaar ofzo vervangen werden..

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

kakanox wrote:
Brutus wrote:
bad_my84 wrote:Ik krijg van Citroën 4x per jaar een boekje met reclame en mooie aanbiedingen.


haha.. ze zouden dat wel eens bij justitie mogen doen..

lees net dat die gepantserde volvo s80's allemaal niet meer APK gekeurd zijn.. :D


moeten die al wel gekeurd worden dan? Dacht dat auto's van justitie iedere 3 jaar ofzo vervangen werden..


haha nee hoor..

Zeker die gepantserde auto's niet.. Stond in het AD.. kan alleen niks weer terug vinden op het AD op internet!

Trouwens, de meeste rechtbanken hebben een 1e keus bij Domeinen.. Daar kwam ook een hele leuke en speciale vectra vandaan.. die is nu als dienstwagen ingezet bij de Rechtbank in Groningen! En ik kan je vertellen.. die rijdt als een bom! :roll:

TB
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 513
Joined: TueJan18, 2005 2:58:31 PM
Location: Zuid Holland

Post by TB »

De BMW dealer stuurt me regelmatig post omdat ik daar ooit een dure wagen heb gekocht. Automatisch de Mercedes dealer ook, omdat ik toen van BMW over wilde stappen op Mercedes. En nu komt Smart ook al!

Van de lokale garage kreeg k laatst een herinnering voor de APK van die BMW (omdat ik daar ooit eens ben geweest) en voor de Golf Cabrio ook nog (heb k ook al niet meer).
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991

Post Reply