Ja, jij wel. Kom dan weer met die rode AX. Kunnen we gelijk naar de garage want die kon de laatste keer niet zo goed tegen Limburg. (sorry, die is onder de gordel)
Vandaag nog even rondgebeld voor een tellerpartij. Maar daar is echt niks tweede hands van te vinden. Die dingen sneuvelen ook bijna altijd bij een valpartij of aanrijding. Dat wordt dus diep in de buidel tasten om een nieuwe te kopen.
citro-power wrote:Vandaag nog even rondgebeld voor een tellerpartij. Maar daar is echt niks tweede hands van te vinden. Die dingen sneuvelen ook bijna altijd bij een valpartij of aanrijding. Dat wordt dus diep in de buidel tasten om een nieuwe te kopen.
haha, klopt. Maar een AX is niet zo snel als mijn motor. En dat is toch wel een van die dingen die motorrijden zo leuk maken. Net zoals het bochten gedrag van een motor.
De teller partij is trouwens al besteld.
Ik kwam uit op 350 euro aan onderdelen. Dat is toch niet niks. Nu heb wel dadelijk een motor met 0 km op de klok. Zal ik hem dan ook maar weer opnieuw inrijden om het idee kompleet te maken.