Garage vd Wekken

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

IceByte wrote:
q01z wrote:
IceByte wrote:Wat ik niet snap is dat het lampje voor de olie niet is gaan branden, zonder olie moet dat lampje meteen gaan branden, en niet meer uitgaan

dat lampje zal dus wel kapot zijn.. en aangezien ik geen idee heb hoe ik die cockpit unit eruit kan krijgen..

Als je de auto op contact zet moet ie gaan branden, zo niet, dan issie kapot

Misschien vreemd... Maar mijn koellichtje branden vroeger ook als je het contact aandeed, net zoals het olielichtje....

Nu brand hij dus niet meer (lamp van de koeling), maar op moment dat de motor wel te warm wordt, gaat hij wel branden :?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

FoxHunter wrote:
IceByte wrote:
q01z wrote:
IceByte wrote:Wat ik niet snap is dat het lampje voor de olie niet is gaan branden, zonder olie moet dat lampje meteen gaan branden, en niet meer uitgaan

dat lampje zal dus wel kapot zijn.. en aangezien ik geen idee heb hoe ik die cockpit unit eruit kan krijgen..

Als je de auto op contact zet moet ie gaan branden, zo niet, dan issie kapot

Misschien vreemd... Maar mijn koellichtje branden vroeger ook als je het contact aandeed, net zoals het olielichtje....

Nu brand hij dus niet meer (lamp van de koeling), maar op moment dat de motor wel te warm wordt, gaat hij wel branden :?

ja dat heb ik ook dus!
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Post Reply