Tering dat is kl``te zeg, wat een pech.. zo trots op je ax en dan krijg je dit. Succes met het herstel.
Las dat het ax.lisse team je weer mobiel gaat maken.
als van mij een dikke knuffel en kus.
Dat je licht aangeschoten achter het stuur gaat zitten.... oke. Mag niet, maar kan nog wel. Maar als je zo dronken bent dat je met je blote reet in de auto stapt en dan dit veroorzaakt.... rijbewijs afpakken en nooit meer terug geven. Levenslang rijverbod. Nu zijn het nog auto's maar wat gebeurd er de volgende keer???
Ik hoorde net dat ze goed bezig zijn met de GT van Cindy en Paul... tijdelijk vervang autootje voor sas. Het andere motorblok zit er al in!!!
Wat goed dat er zulke vrienden zijn!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
v.andriessen wrote:
Ik hoorde net dat ze goed bezig zijn met de GT van Cindy en Paul... tijdelijk vervang autootje voor sas. Het andere motorblok zit er al in!!!
Wat goed dat er zulke vrienden zijn!!
Jup dat ging vrij vlot en dat zelfs nog terwijl Marc de speeltuin onveilig maakte.
q01z wrote:Team Lisse is al hard bezig met het bouwen van vervangend vervoer!
Mag ik wel even vermelden dat Team Lisse voor deze gelegenheid aanvulling heeft gekregen van Marc en Bas!
Het is nog erg gezellig ook om zo met zijn allen bezig te zijn!
Mag ik wel even vermelden dat Team Lisse voor deze gelegenheid aanvulling heeft gekregen van Marc en Bas!
en als ik geen afspraak had gisteren was ik ook langs gekomen! Al was het alleen maar voor de entertainment
en als ik geen afspraak had gisteren was ik ook langs gekomen! Al was het alleen maar voor de entertainment
We zijn vandaag ook nog bezig hoor! Je bent welkom!
Pgoddijn wrote:Naja, verzekering zal Sas en de andere gedupeerden wel een centje geven, maar die gast komt er zeker niet vanaf met een terugval in z'n schadevrije jaren...
En terecht! Verplicht op eigen kosten cursus laten doen waarin de (mogelijke) gevolgen van drankrijden zichtbaar worden, opnieuw rijexamen en een werkstraf om zich nuttig te maken voor de maatschappij. Zo'n fuckup is het niet waard om van onze belastingcenten in een cel te zitten.
Suc6 met je autootje en (voor nu) met het tijdelijke vervoer.
Zo even snel een berichtje voordat ik ga slapen
Cindy en Paul jullie zijn echt geweldig
Bas en Marc onwijs bedankt voor alles wat jullie gedaan hebben
En Vincent badankt voor het rijden en de entertainment
Ik ben weer mobiel Hoe geweldig is dat Ik ben er vreselijk blij mee!!
Hier alvast een voorproefje want ik ben te moe om alles te plaatsen
sas, het was wel het minste dat we konden doen he! bovendien was het hartstikke gezellig sleutelen in Lisse en hebben we vanavond lekker gegeten (gister ook trwns met de Nasi!)
dat je morgen opweg naar Leiden maar mag genieten vd GT!