Ik voel me - weer eens - zwaar genaaid....
Moderators: Rock's, webmasters
mjaw dan heb je zon ouderwetse lelijke bak
en zoiezo moet je laten unlocken en gezeur
ik heb nu gewoon mijn goede oude telefoon weer goed voor t zelfde geld 

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik had beloofd dit te updaten dus bij deze,
GOED NIEUWS!!!!
Ik heb mijn telefoon, als nieuw, terug!
Ze hebben t toetsenbord vervangen, de railsjes, de achterplaat en de printplaat van de knopjes, en, helemaal voor niets!! Was garantie!
Ik BLIJBLIJBLIJBLIJ!
+ punten voor Sony Ericsson en Teleworld in A'dam!
GOED NIEUWS!!!!

Ze hebben t toetsenbord vervangen, de railsjes, de achterplaat en de printplaat van de knopjes, en, helemaal voor niets!! Was garantie!
Ik BLIJBLIJBLIJBLIJ!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
Gefeliciteerd
He Grietje, dat is mooie nieuws !grietje wrote:Ik had beloofd dit te updaten dus bij deze,
GOED NIEUWS!!!!
Ik BLIJBLIJBLIJBLIJ!
Gefeliciteerd !
Gr Mr Dean

Saxo style is sexy style....