Ja en toen....

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

pruttel pruttel. :)

of was de ECU echt het probleem??
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

okke wrote::hello1:

Maar ehm... vroem vroem? En daarna :wink:


zoeeeeeeeeefffffffffffff :lol:


Dubbele Relay was het probleem. Meteen ff de ECU van een GT erin gehangen :D En toen konden we weer highspeed wegcrossen :D


Nu heb ik alleen geen dubbele relais in mijn vooraadje :roll: maar weer wat slopen afgaan dus... :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

haha mooi zo..


maar je weet dat het niet nodig is, om 3 ax'en op voorraad te hebben?
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

Post Reply