Mark wrote:Tsk. Te bizar voor woorden. Zelfs de wielen van die corsa staan nog naar de Xantia gericht. Zelfs zonder rijbewijs en auto ervaring snap je toch ook wel dat je aan het stuur moet draaien?
Wat een extreem lompe reactie heb je dan als je ziet dat je wat gaat rammen toch naar datgene toe te sturen. Iets zegt me dat zo'n iemand niet geschikt gaat zijn voor een rijbewijs.
Bizar dat zo'n lichte corsa die xantia zover wegduwt. Het wiel kan dan ook maar weinig hebben... In dit geval had je met een veerpoot beter af geweest.
Maar goed met wat sloop onderdelen moet je toch een heel eind komen? 2 deurtjes van de sloop een scherm van de sloop en een voorpoot?
Enne hoe gaat dat in belgie eigenlijk met de verzekering? Ben je gewoon volledig verzekerd zonder rijbewijs als er iemand met rijbewijs naast je zit?!?
Inderdaad is die persoon volledig verzekerd (die ga wel last van de verzekering krijgen omdat de jonge bestuurder wss niet aangegeven was).
De wagen maken met slooponderdelen is niet zo zeker, maar ik wacht wel op de expert. (de wagen word woensdag naar de garage getakelt)
ondertussen is de sono eruit, zo moet ik da al ni meer doen als die ni meer op de baan geraakt
En ik altijd maar denken dat belgisch en nederlands in schrijven dezelfde taal was. Leek het op bij 10 voor taal op tv haha.
Verzekering zal een eurotje of 1500 worden gok ik. Daar red je ut bijlange na niet mee met nieuwe onderdelen als die gespoten moeten worden.
tja, dat hebt jij met een franstalige belg ...
Ik wou gewoon zeggen dat de hele installatie (verstrekers, boxen, sub, radio, gps cd lezer, kabels....) uit de wagen zijn, omdat ik vermoed dat ik de xantia niet meer op de baan zal krijgen . Zo moet ik dat niet meer doen als die officieel dood is verklaard.
bedankt voor het duimen, maar de wagen is toch totaal loss.
- twee vleugels + 2 deuren
- 1 draagarm
- 1 hydroophanging + wiel naaf links voor
- 1 stuur huis + stuurstangen
- 1 velg is krom
en de wagen is >10j oud en >230 000 kms
volgende week krijg ik de voostel van de verzekering (€ : )
Ik ben dus nu op zoek naar een ander xantia, wel niet meer Diesel (ik rij ni meer zoveel) maar 2.0 16v activa of 2.0 TCT activa. (met wat finetuning op de TCT kan ik dan misschien Collin volgen met zijn 188pk ...)
hier is ook de 2.0 16v met 132pk in activa beschikbaar, maar ik heb geen haast in een te kopen, de ax doet het goed en dat laat me dus tijd om de 'goeie' xantia te vinden.
een tct word het niet, omdat een wagen met sportieve ambities genoeg is, anders weet ik zowiezo dat ik iets aan die TCT zal laten doen om die wat pittiger maken.
de TD had ik met 200 000 kms gekocht voor 2100€, ik heb geen kosten eraan gedaan behalve 100€ voor remblokken (plaatsing inbegrepen) tot 232 000 kms. Dus zoveel verlies kan ik denk ik niet maken.
Speederdd wrote:bedankt voor het duimen, maar de wagen is toch totaal loss.
- twee vleugels + 2 deuren
- 1 draagarm
- 1 hydroophanging + wiel naaf links voor
- 1 stuur huis + stuurstangen
- 1 velg is krom
en de wagen is >10j oud en >230 000 kms
volgende week krijg ik de voostel van de verzekering (€ : )
Ik ben dus nu op zoek naar een ander xantia, wel niet meer Diesel (ik rij ni meer zoveel) maar 2.0 16v activa of 2.0 TCT activa. (met wat finetuning op de TCT kan ik dan misschien Collin volgen met zijn 188pk ...)
kl*te zeg.( sorry voor mijn taal gebruik)
Hellaas het duimen heeft dus niet geholpen (sorry)
17 dagen en ze kunnen nog steeds geen voorstel doen. Vorige week hebben ze gezegd : volgende week. Vandaag bel ik terug (ik wil wel een ander xantia kopen) en nu weten ze helemaal niet wanneer het de voorstel zal komen, ze zijn er nog mee bezig....