HP zuigt

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Browny wrote:
kevin.broke wrote:ben wel benieuwd naar prijsjes Browny!


??? Waarvan ???


hij bedoelt bossie

iig,

laptop is terug!!!! En hij is als nieuw, ze hebben wel goed werk gedaan :D Nu ik hem terug heb wil ik hem eigenlijk ook niet meer kwijt, maarja, heb het geld nodig en en een macbook en laptop is beetje overbodig en staat de HP zich toch zeker weten te vervelen.... Maarja, het is een mooie, fijne laptop en een reserve is nooit weg weet ik nu uit ervaring haha. maargoed.

Dus, zo een te koop topic
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Zo.. nu is de mijne aan de beurt....

Het gaat om een Acer aspire van net geen 2jr oud...

Vorig jaar is de bovenkap al eens vervangen...

problemen nu:
-CD speler wordt niet meer herkent door bios/windows, gaat wel nog open..
-hij verliest schroefjes aan de onderkant.. :roll: (m'n ma kwam wel eens schroefjes tegen tussen de kussens op de bank)... en nu is er iets van plastic afgebroken bij een schroefje (waardoor m'n laptop nu n soort van 'ezelsoor' kan hebben)

En het is echt niet zo dat ik gooi met de laptop.. of expres schroefjes eruit ga draaien... Hij wordt wel vaak gebruikt, en versleept (in laptoptas).

Dinsdag maar eens met acer bellen of ze nog wat voor me kunnen betekenen, voordat de hele laptop uit elkaar valt... (heb niet voor niks 2jaar extra garantie gekocht)

Nouja een ding is zeker... voor degelijkheid hoef je geen acer te kopen :roll:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Balen!!

Maar eerlijk gezegt vraag ik me af of de normale laptops uberhaupt gemaakt zijn voor veel vervoeren en veel gebruik... Ze worden tegenwoordig heel vaak gebruikt als desktop vervangers en daardoor hoeven ze niet meer zo degelijk te zijn....

Dan moet je een toughbook kopen ofzo, dat is dik gepanserd, of een vroegere IBM, die ook sensoreert dat ie valt enzo. Die kunnen teminste nog wat hebben

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Idd.. daar heb ik iets te laat bij stil gestaan...

En achteraf had ik beter een degelijke business notebook kunnen nemen... dan heb je betere kwaliteit, met iets mindere specificaties (vaak slechte videokaart). Want t enige spel wat ik hierop heb gespeeld is C&C GTA vice city geloof ik helemaal aan t begin... :roll:

Koen NL
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 631
Joined: WedNov01, 2006 3:59:10 PM
Location: Breda

Post by Koen NL »

Balen zeg.

Ik wil een apple. Die schijnen erg goed te zijn :D
Citroën AX 1.1I First Impression

ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)

Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Koen NL wrote:Balen zeg.

Ik wil een apple. Die schijnen erg goed te zijn :D


Ik heb een macbook, en er zitten veeeele voordelen aan, maar hij is ook erg kwetsbaar hoor! Ik heb hem ook dubbel in een hoes voordat ie in mijn tas gaat.


Maar verder wel veel voordelen :P

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

Hmzzz Apple is wel mooi spul, leuk om naar te kijken :)

Ingaand op de topictitel; HP zuigt inderdaad, m'n printer is naar z'n grootje. Net over het jaar oud dat ding. (Een laserjet 2015 nogwat). Zo'n pleurisding moet het toch wel wat langer kunnen doen? :evil:
AX GTI '91

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

-Henry- wrote:Hmzzz Apple is wel mooi spul, leuk om naar te kijken :)

Ingaand op de topictitel; HP zuigt inderdaad, m'n printer is naar z'n grootje. Net over het jaar oud dat ding. (Een laserjet 2015 nogwat). Zo'n pleurisding moet het toch wel wat langer kunnen doen? :evil:



ja hoor volgens mij moet je wel ergens aanspraak op kunnen maken, ondanks dat je garantie misschien maar een jaar is, kun je toch wel verwachten dat zo'n ding het langer dan 1 jaar doet.... ik vind op z'n minst een jaar of 3 wel redelijke garantietermijn.

Bij mij op mn werk hebben we ook een hp laserjet staan, een van de simpelste die er was, en die doet het na een paar jaar intensief gebruik nog steeds prima!

Ohja, als papier blijft hangen kun je onderdelen wel reinigen met wat alcohol ofzo, dan pakt ie hem soms weer.. We zijn geen rijk bedrijf dus dan moet je inventief zijn :D

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Dr staat hier strategisch in de meterkast een HP Laserjet 6L (zo'n bovenlader apparaat) uit '96 denk ik ofzo... en die doet het nog prima hoor!! Met max 6ppm niet echt vlot.. maar wel lekker goedkoop natuurlijk! Grote bestanden vindie ook niet fijn... maar daar is rekening mee te houden natuurlijk. In Utrecht heb ik een laserjet 1100A (met scanmodule) uit uhh 2000 denk ik? Werkt volgens hetzelfde principe.. maar pakt graag 10 vellen tegelijk :roll: wordt je na verloop van tijd aardig moedeloos van :evil:

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

owja, d'r zal nog wel garantie opzitten idd. Morgen maar es ff bellen. Is/was verder best een fijne printer met 20/21 pagina's per min.

Mocht ie niet meewerken, trek ik op donderdagochtend het raam open en donder 'm naar buiten.


(Donderdag is vuilophaaldag
AX GTI '91

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Glenn@nl wrote:Dr staat hier strategisch in de meterkast een HP Laserjet 6L (zo'n bovenlader apparaat) uit '96 denk ik ofzo... en die doet het nog prima hoor!! Met max 6ppm niet echt vlot.. maar wel lekker goedkoop natuurlijk! Grote bestanden vindie ook niet fijn... maar daar is rekening mee te houden natuurlijk. In Utrecht heb ik een laserjet 1100A (met scanmodule) uit uhh 2000 denk ik? Werkt volgens hetzelfde principe.. maar pakt graag 10 vellen tegelijk :roll: wordt je na verloop van tijd aardig moedeloos van :evil:


Bekend probleem bij de bovenladertjes van HP, heb er hier ook 2 gehad, beide hetzelfde probleem. Er is een gratis herstelkit van HP te krijgen... of tenminste dat was verkrijgbaar, je kan ze nu voor een paar cent bv op ebay nog wel vinden.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

IceByte wrote:
Glenn@nl wrote:Dr staat hier strategisch in de meterkast een HP Laserjet 6L (zo'n bovenlader apparaat) uit '96 denk ik ofzo... en die doet het nog prima hoor!! Met max 6ppm niet echt vlot.. maar wel lekker goedkoop natuurlijk! Grote bestanden vindie ook niet fijn... maar daar is rekening mee te houden natuurlijk. In Utrecht heb ik een laserjet 1100A (met scanmodule) uit uhh 2000 denk ik? Werkt volgens hetzelfde principe.. maar pakt graag 10 vellen tegelijk :roll: wordt je na verloop van tijd aardig moedeloos van :evil:


Bekend probleem bij de bovenladertjes van HP, heb er hier ook 2 gehad, beide hetzelfde probleem. Er is een gratis herstelkit van HP te krijgen... of tenminste dat was verkrijgbaar, je kan ze nu voor een paar cent bv op ebay nog wel vinden.


Dank voor deze tip! Voor 7 euro kan ik zo'n kitje kopen bij een bedrijf in DenHaag. Dat is de printer me nog wel waard :-)

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Heb toendertijd nog 2 man blij gemaakt met zo'n bovenladertje, had er een paar over die ook dat probleem gaven, bij mijn weten lopen die dingen nog steeds. Heb hier zelf nog een ouwe laserjet 4 staan met amper 10.000 pagina's voor zn kiezen, dus nog zowat nieuw.

Voor kleur heb ik een epson laserprintertje staan, werd gek van de indrogende cartridges :evil:

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Ik wilde hier nog even een update geven van mijn laptop..

Vorige week maandag naar Acer gestuurt via UPS (thuis opgehaald).. ik dacht dat gaat wel even duren....

maar hij is vanmorgen alweer thuis gebracht! :shock: Ben benieuwd wat ze hebben gefixed in die 3 werkdagen tijd.. :roll:

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

HP zuigt echt zwaar; bellen naar HP klantenservice-->

Alléén iemand aan de telefoon krijgen die je eventueel wel zou kunnen helpen kost al 35 euro!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
AX GTI '91

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Heb 2 laptopjes, een Dell en een Asus. Allebei niet vers meer (Centrino 1,6 en 1,7, dan kan je een schatting maken..) en allebei nog in perfecte staat. Alleen de accu van de Dell is slecht, doet het nog maar een uurtje ofzo.

De Asus houdt 5,5 uur audio opnemen en direct compressen naar 320K MP3 in een superwarme ruimte, dichtgeklapt en continu met een processortemperatuur van tussen de 90 en 95 graden probleemloos vol.

Ding is al wel vaker mishandeld in clubs en discotheken en zelfs op buitenfeestjes... Wat mij betreft: gouden regen!

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Glenn@nl wrote:Ik wilde hier nog even een update geven van mijn laptop..

Vorige week maandag naar Acer gestuurt via UPS (thuis opgehaald).. ik dacht dat gaat wel even duren....

maar hij is vanmorgen alweer thuis gebracht! :shock: Ben benieuwd wat ze hebben gefixed in die 3 werkdagen tijd.. :roll:


Hulde, hulde

nieuwe DVD speler, nieuwe backplate, nieuw keyboard, en nieuw paneel om het keyboard!

Ongelooflijk.. en dat binnen 3 dagen.... K heb niet eens verzendkosten hoeven te betalen, terwijl ik alleen het eerste jaar Pickup&return had. Uitgebreide garantie heb ik er zo wel uit :-) hopelijk kan deze laptop toch nog weer 3 jaar mee :D

waarom ze hem dan de vorige keer 3 a 4 weken hebben gehouden voor alleen het vervangen van de bovenkap is me nog een raadsel :roll:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Wauw, acer is fantastisch! Ik had ongeveer dezelfde dingen bij mn HP (keyboard, dvd speler/brander, scherm behuizing/kap) Dat kosten ze 4 maanden :P en toen mn mac een nieuw toetsenbord kreeg issie ook wel een maand weggeweest...

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Update:

de mijne is weer bij het reparatiecentrum van acer...

weer het plastic bij het scharnier van de kap wat kapot is :roll:
en daarnaast werkte de multi-cardreader niet meer, dus hopelijk doen ze daar ook wat aan.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

En hij is ook weer terug inmiddels :roll: Ze hebben weer gedaan wat ze moesten doen; kap vervangen. Nu nog ff zorgen dattie met 5 maanden weer kapot is. kan ie voor de laatste keer (net voordat de garantie is verstreken).

En dan kan er een fatsoenlijke laptop komen ipv zo'n belabberde aker :roll: wat een troep maken ze daar.

Post Reply