hij bedoelt bossieBrowny wrote:??? Waarvan ???kevin.broke wrote:ben wel benieuwd naar prijsjes Browny!
iig,
laptop is terug!!!! En hij is als nieuw, ze hebben wel goed werk gedaan

Dus, zo een te koop topic
Moderators: Rock's, webmasters
hij bedoelt bossieBrowny wrote:??? Waarvan ???kevin.broke wrote:ben wel benieuwd naar prijsjes Browny!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-Henry- wrote:Hmzzz Apple is wel mooi spul, leuk om naar te kijken![]()
Ingaand op de topictitel; HP zuigt inderdaad, m'n printer is naar z'n grootje. Net over het jaar oud dat ding. (Een laserjet 2015 nogwat). Zo'n pleurisding moet het toch wel wat langer kunnen doen?
Bekend probleem bij de bovenladertjes van HP, heb er hier ook 2 gehad, beide hetzelfde probleem. Er is een gratis herstelkit van HP te krijgen... of tenminste dat was verkrijgbaar, je kan ze nu voor een paar cent bv op ebay nog wel vinden.Glenn@nl wrote:Dr staat hier strategisch in de meterkast een HP Laserjet 6L (zo'n bovenlader apparaat) uit '96 denk ik ofzo... en die doet het nog prima hoor!! Met max 6ppm niet echt vlot.. maar wel lekker goedkoop natuurlijk! Grote bestanden vindie ook niet fijn... maar daar is rekening mee te houden natuurlijk. In Utrecht heb ik een laserjet 1100A (met scanmodule) uit uhh 2000 denk ik? Werkt volgens hetzelfde principe.. maar pakt graag 10 vellen tegelijkwordt je na verloop van tijd aardig moedeloos van
Dank voor deze tip! Voor 7 euro kan ik zo'n kitje kopen bij een bedrijf in DenHaag. Dat is de printer me nog wel waardIceByte wrote:Bekend probleem bij de bovenladertjes van HP, heb er hier ook 2 gehad, beide hetzelfde probleem. Er is een gratis herstelkit van HP te krijgen... of tenminste dat was verkrijgbaar, je kan ze nu voor een paar cent bv op ebay nog wel vinden.Glenn@nl wrote:Dr staat hier strategisch in de meterkast een HP Laserjet 6L (zo'n bovenlader apparaat) uit '96 denk ik ofzo... en die doet het nog prima hoor!! Met max 6ppm niet echt vlot.. maar wel lekker goedkoop natuurlijk! Grote bestanden vindie ook niet fijn... maar daar is rekening mee te houden natuurlijk. In Utrecht heb ik een laserjet 1100A (met scanmodule) uit uhh 2000 denk ik? Werkt volgens hetzelfde principe.. maar pakt graag 10 vellen tegelijkwordt je na verloop van tijd aardig moedeloos van
Hulde, huldeGlenn@nl wrote:Ik wilde hier nog even een update geven van mijn laptop..
Vorige week maandag naar Acer gestuurt via UPS (thuis opgehaald).. ik dacht dat gaat wel even duren....
maar hij is vanmorgen alweer thuis gebracht!Ben benieuwd wat ze hebben gefixed in die 3 werkdagen tijd..