doodziek van cbr

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

-Henry- wrote:Het antwoord is nee.

Als je zoiets ziet en ze is oud genoeg ga je er toch minstens naast rijden om te vragen of ze ergens wat met je gaat drinken? De mensen met vriendin/vrouw mogen er van mij best kwijlend achteraan rijden :wink:
ook dan mag je best iets gaan drinken hoor
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by peetjuun »

Tijdens de examenvragen is er 1 vraagje die subtiel laf is:

'Hoe hard mag je op deze weg rijden?' luidde de vraag, terwijl op beeldscherm een 'snelwegbord' bij oprit van snelweg staat.

Natuurlijk had ik '120' km/h opgetoetst, maar ik had 't toch fout.. Of niet? Want bij uitslag van examen onderdeel 'snelheid' is er 1 fout. Ik weet zeker dat ik alles goed had bij andere vragen betreft 'snelheid'. :?

Ohja, 120 km/h rijden op snelwegoprit lijkt me niet reeel.. :roll:
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by peetjuun »

??
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

bestuur
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bestuur »

Peetjuh,

waarschijnlijk reed je op het moment vd vraag (dus op de foto) nog VOOR het bord.. daar hebben ze mij toen ook mee genaait..

(marc)

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

peetjuun wrote:Tijdens de examenvragen is er 1 vraagje die subtiel laf is:

'Hoe hard mag je op deze weg rijden?' luidde de vraag, terwijl op beeldscherm een 'snelwegbord' bij oprit van snelweg staat.

Natuurlijk had ik '120' km/h opgetoetst, maar ik had 't toch fout.. Of niet? Want bij uitslag van examen onderdeel 'snelheid' is er 1 fout. Ik weet zeker dat ik alles goed had bij andere vragen betreft 'snelheid'. :?

Ohja, 120 km/h rijden op snelwegoprit lijkt me niet reeel.. :roll:
Had die auto niet een aanhanger? Daar ben ik toen de mist mee in gegaan... "Hoe hard mag je hier?" pal naast een bord 100. Zag ik de witte aanhanger onder in beeld niet :?
Kijk uit, een Cactussssss

Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Elsje »

iemand antwoord op deze vraag?

je rijdt op de snelweg
er staat een bord 100
dan zijn er werkzaamheden en knippert er 70 op die borden boven de weg
na de werkzaamheden staat het teken 'einde alle verboden' op die borden

--> dus mag je weer 120 ?!
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Nee, dan mag je de oude snelheid die op dat wegdeel zou gelden als de borden niet knipperen (dan dus 100).

Als er een einde-alle-verboden VERKEERSBORD staat ?n de matrixborden zijn uit, dan mag je wel weer 120.
Kijk uit, een Cactussssss

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

pcrodent wrote:Vergelijk dat eens met een land als de VS, waar je je rijbewijs zowat bij een pakje boter krijgt (zelfs 16-jarigen mogen daar autorijden. Met alle respect, dan is je brein gewoon nog niet af...).
Gebeurt dat laatste ?berhaupt wel bij amerikanen? :|

Anderszijds is er ook wel een reden voor dat kindereren daar al op 16-jarige leeftijd een auto mogen besturen. Plaatsen / steden liggen daar veeeeeeeeel verder uit mekaar en reistijden zijn gewoon veel groter.
Heb ik het dus ff niet over die opgeschoten kleuters die van paps een dikke BMW krijgen voor hun verjaardag, terwijl ze op 2 minuten lopen van college af wonen...

M'goe, ben het, ondanks bovengenoemd argument, toch wel met pcrodent eens: die gasten zitten op die leeftijd nog midden in de pubertijd en kunnen vaak niet eens re?el nadenken...
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by peetjuun »

YEEEESSSSSS ik heb t gehaald vanmiddag.. :lol: met maar 2 fouten.. :P

Dat was echt bibberen, omdat ik slecht kunt horen kon ik niet weten wie weg mogen.. Ik stond op en wilde weglopen maar andere kandidaat had me verteld dat ik geslaagd bent. En ging natuurlijk met smile terug :lol:

Maar goed, mn instructeur gaat de r'examen nog plannen dus ik weet de datum nog niet.. :wink:

Al met al was echt een hectische dag (ook tentamen gemaakt vor school)

Stuntmannetje
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Stuntmannetje »

:dance :rave Gefeliciteerd. Peetjuun.
Image

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

gefeliciteerd 8) (nu ik nog)

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Dat is goed nieuws, feli! :)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Gefeliciteerd! Nu kun je eindelijk op zoek naar een leuke AX!
AX GTI '91

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by peetjuun »

ja ik zoek idd nog nar een leuke axje :lol: namelijk die gele GT carb lijkt me interessant, mar met hoge km-stand

Stuntmannetje
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Stuntmannetje »

Als het goed is staat er ook nog een hele nette witte ax GT carb. te koop op het Forum :lol: Namellijk die van Chantelle.
Image

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by peetjuun »

Stuntmannetje wrote:Als het goed is staat er ook nog een hele nette witte AX GT carb. te koop op het Forum :lol: Namellijk die van Chantelle.
Nou dat kan ik niet vinden bij forum.. :? Bij MP staat wel een enige witte GT, maar geen carb..

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

peetjuun wrote:
Stuntmannetje wrote:Als het goed is staat er ook nog een hele nette witte AX GT carb. te koop op het Forum :lol: Namellijk die van Chantelle.
Nou dat kan ik niet vinden bij forum.. :? Bij MP staat wel een enige witte GT, maar geen carb..
staan 2 carbjes te koop (type 1)

KLIK 1

KLIK 2 <- deze bedoelt andr?

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by peetjuun »

De eerste vind ik heel net, met mooie Cituning velgen.. Tweede vind ik maar niks (mijn smaak :oops: )... stalen velgen met doorkijkje in motorkap :x ohja de witte kleur is eigenlijk ook niet mn smaak maar dat wordt nu langzaam een trend :lol:

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by peetjuun »

Ohja, die carbje zuipt wel als een verzopen kat :lol: kan net zo goed een Volcane hebben mar loopt dan langzaaaaaam.. 8)

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Een 1.1i is nog steeds niet traag..... Ik lach me altijd kapot om die mislukte zakenmannetjes die hun leasekarretje er nog voor willen drukken als je aan het optrekken bent na een stoplicht en de twee stroken worden weer samengevoegd. Wel ff opletten bij wat voor wagen je dat probeert natuurlijk.

Voor extra pret lijkt mij een 1.4 wel leuker.
AX GTI '91

Post Reply