Q01z en ik hebben het uitgebreid over die wet van murphy gehad, mijn volcane was naar mijn weten ook af...
naja een weekje later.... precies....
dus een AX IS NOOIT AF !. dat iedereen dit even onthoud !!!
verder succes met het herstel !
en verder?
stuur die foto's in vredesnaam naar Rijkswaterstaat met de vraag of die lamzakken er een DREMPEL neerleggen, zodat het verkeer dat vanaf de benzinepomp komt moeten afremmen !
Rock's wrote:Hopen dat het meeste achter een GT skirt valt
dat is het em juis, dat doet het voor geen meter. alle vouwen zitten ver naast de skirts
Maar er is een uitdeuksetje aangeboden om de basisvorm terug te krijgen dus het gaat wel weer goed komen, ik heb al weer een beter gevoel erover als vanmiddag
jaah het is echt een kl*te punt daar... ik kan me nog herinneren dat gertjuh daar een keer wegreed met die rooie ax, heel hard dat ik ook dacht van zo die durft!
Hij was echt mooi strak, maar dat wordt hij wel weer hoor, gelukkig zijn jij en je pa echte oer-hollandsche beunhazen dus het komt wel weer goed!
wat we zouden kunnen proberen is de boel uitdeuken, plamuren schuren
en dat met een goede spuitbus (geen motip busjes dus) het bij te spuiten en daarna te polijsten, ik denk dat je dan voor 90% weer de oude situatie behaald goede en niet al te dure oplossing dacht ik zo
Joost wrote:heb je enig idee hoe hard deze persoon reed?
het hele terrein is nl. een 30 km zone
Niet die weg van het tankstation af... 30 km zone eindigd daarvoor al dacht ik
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).