Weer een kleine update de mijne doet het nu helemaal niet, heb hem geparkeerd. Wil ik 1 uurtje later naar videoland gaan en 15 min. geprobeerd te starten, en het is of de injector of de stappenmotor die nu echt is overleden.
Stuntmannetje wrote:Weer een kleine update de mijne doet het nu helemaal niet, heb hem geparkeerd. Wil ik 1 uurtje later naar videoland gaan en 15 min. geprobeerd te starten, en het is of de injector of de stappenmotor die nu echt is overleden.
Heb ook nog een injectiehuis+inlaat liggen. Proberen? Hij ligt in Papendrecht, dus das lekker in de buurt voor jouw
't Is nogal een drama geworden na de laatste meeting in N'gein?!
Ik kon ook geen ei bakken van dat boel geknipper van dat motor storingslampje. Als je er de ECU van de BX in hebt zitten, gaat die dan ook zo leip knipperen?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
MNM(tm) wrote:'t Is nogal een drama geworden na de laatste meeting in N'gein?!
Ik kon ook geen ei bakken van dat boel geknipper van dat motor storingslampje. Als je er de ECU van de BX in hebt zitten, gaat die dan ook zo leip knipperen?
Dus andere ECU, nvvt. zelfde wazige geknipper?
Dan zou het dus wel degelijk een bestaande storingscode moeten zijn.
Of 't is een verzameling van 15625 storingscodes tegelijkertijd.
Misschien moet je 't eens opnemen met een videocamera en dan langzaam afspelen.
Wellicht dat er dan w?l wat te tellen valt.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Vanmiddag bij Arne een injectiehuis+inlaat gehaald, daar de stappenmotor afgehaald en dan een regelmotor aan de voorzijde van het injectiehuis die er op gemonteerd nog steeds het zelfde. Morgen even de injector zelf proberen.
Stuntmannetje wrote:Vanmiddag bij Arne een injectiehuis+inlaat gehaald, daar de stappenmotor afgehaald en dan een regelmotor aan de voorzijde van het injectiehuis die er op gemonteerd nog steeds het zelfde. Morgen even de injector zelf proberen.
Tsjees wat is die Renault traag zeg of was mijn AX zo snel
Stuntmannetje wrote:Vanmiddag bij Arne een injectiehuis+inlaat gehaald, daar de stappenmotor afgehaald en dan een regelmotor aan de voorzijde van het injectiehuis die er op gemonteerd nog steeds het zelfde. Morgen even de injector zelf proberen.
Tsjees wat is die Renault traag zeg of was mijn AX zo snel
Ach ja dat heb je he een 65+ plus een auto met automaat blijft traag, en plus hij heeft ook nog eens 10 pk minder uit 1390 cc geloof ik.
En oh ja hij is ook nog eens 810 KG.
'k Vind het heel toF voor je dat de storing nu eindelijk is verholpen!
't Geeft best wel een prettig gevoel dat je auto nu een stuk betrouwbaarder rijdt, h?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
MNM(tm) wrote:Wat voor type ontsteking heb je? Verdeelkap of DIS? In geval van verdeelkap: check kap en kabels. In geval van DIS: DIS vervangen.
Verdeler +verdeel kap zijn 4 mnd jong, en de bougies 3 mnd jong. En de kabels zou ik ff moeten checken.
Zat zelf te denken dat het weer de injectie is en dat het benzine filter vervangen moet worden.