zelfkook spaghetti :?

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

zelfkook spaghetti :?

Post by q01z »

vriend van me (jeriel aka neonak) heeft tijdje terug een spaghetti spruitstuk met middenpijp gekocht op de sloop.. hartstikke goedkoopie!

mjah thuisgekomen bleek het zelfbak te zijn van iemand (die dat beter niet had kunnen doen ;))
hij paste niet zomaar.. de steun bij de bak zat compleet op de verkeerde plek.. en geen aansluiting voor lambda..

nu hadden we dat provisories opgelost.. maar vandaag toch lassen..

lasmoeren voor lambda zijn niet te krijgen, dus bij mij thuis een downpipe verhoert en daar de moer afgehaald..
moer er op gelast.. steuntje voor de bak erop gelast.. weer passen.. steuntje niet goed.. veranderen passen weer veranderen passen enz..

scheitziek ondertussen ervan.. uiteindelijk alles goed en vast.. starten.. nah eerst ff zetten natuurlijk.. maar nu looptie gewoon 2000rpm alsof de lambda geen signaal krijgt! WTF!! die zit er goed in :(

Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

ik kan aan lasmoeren komen voor lambda sensoren. De draad is M18x1,5 en dat is dezelfde maat als olie filters bij VW en laat ik nu net bij een VW/Audi dealer werken ;) de moer waarmee je een oliekoeler vast zet is er perfect voor. Heb ik zelf ook in een spagehti gezet voor de 106. Dus als je er 1 nodig heb kan ik hem wel opsturen.

Overigens over dashboard nog steeds geen nieuws :( maar blijf proberen voor je !
Image

My Cars <98>.

Post Reply