Buren

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Lohran
AX liefhebber
AX liefhebber

Buren

Post by Lohran »

Ik bedoel niet dat ik me altijd irriteer aan buren hoor, want er zijn hele aardigen hier, maar sommigen..

Laat ik beginnen met een foto:
Image

Als je goed kijkt, zie je mijn AXje er onder zitten.

Nou zie ik dit zo vaak gebeuren, dat hij er op zit. Omdat ik dit vanuit m'n zolderraam zie en er dan meestal meer mensen staan ga ik er niet heen om dat te zeggen, maar ik vind het wel irritant. Volgende keer ga ik er ook wat van zeggen of ik leg er een briefje op. Want als 'ie nou een broek aan heeft met van die ijzeren puntjes ofzo, dan komen er krassen in. Hij zal wel denken: Ach, toch een goedkoop autootje. Maar voor mij is het niet goedkoop!
Misschien komt het ook omdat ik 'm bijna altijd op die hoek zit, waar mensen weleens praten en dan gaat hij er bij staan (of beter: zitten), maar ik heb geen 1x gezien dat 'ie op een andere leunt/zit.
Volgende keer zeg ik er wat van, of ik leg er een brief op, omdat ik ook niet alles kan zien natuurlijk :roll:
En anders moet ik maar eens met mijn spijkerbroek op zijn aardig nieuwe Vectra gaan zitten :wink:

Maar goed, dat moest ik even kwijt :lol:

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

er herken het duidelijk

mensen die met je staan te ouwe hoeren en tegen je auto gaan hangen.
Ik kan het van al mijn bakkies wel hebben. maar 1 tje helemaal niet
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

AX_Almere
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by AX_Almere »

ik ga er gewoon naar toe en zeg ga met je dikke reet van mn auto af wat een lef hebben ze zeg :shock:
-----> AX <-----

Lohran
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Lohran »

Joost wrote:er herken het duidelijk

mensen die met je staan te ouwe hoeren en tegen je auto gaan hangen.
Ik kan het van al mijn bakkies wel hebben. maar 1 tje helemaal niet

Ja, m'n vrienden leunen er ook weleens tegen, zonder dingen in hun broek dan, maar die letten er wel op. Maar met hem praat ik niet eens! :P

En inderdaad, ik moet het ook gewoon zeggen. Maar ja, ik heb al een beetje zo'n naam van jonge gast die snel van auto's verwisseld en alles, wat ik overigens allemaal goed uitbedacht heb. En als ik dan daar ook nog over ga zeiken. Maar goed, volgende keer doe ik het wel, want het is aso.
Ze gingen eerst ook zeuren dat ik te hard in parkeerde op die plek, dat er al meer mensen door het tuinhekje gegaan waren van die mensen (daar woont de heer in kwestie overigens niet, waren andere mensen). Terwijl er nog een grote steen voor zit om het tegen te houden en ik ook echt wel weet wat ik doe :roll: Ik rijd ook met caravans (onder de 750kg natuurlijk, heb geen BE) en verlengde bussen. Soms onderschatten ze de jonge chauffeurs toch wel :wink:

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Ruitensproeier op afstandsbediening inbouwen ? :lol:

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

wat een mafkees :lol: Ik hou mijn hart ook vast, als hier de buurjongetjes verstoppetje spelen op scates, vlak langs de autos :shock:
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Weatherman
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by Weatherman »

Deze frustratie komt mij heel bekend voor.

Laatst ging ik op visite bij mijn broer.
Het was warm en we raakten buiten gezellig aan de praat.

Komt zijn buurman erbij staan.

Voor ik er erg in had, leunden ze beiden tegen mijn auto.
Dacht bij mezelf, zal ik er wat van zeggen of niet? :roll:

Niets gezegd, voelde achteraf daardoor wel een frustratie.
Volgens psychologen is het beter om alles eruit te gooien, maar dan wel op een indirecte manier, iets wat heel moeilijk schijnt te zijn voor mannen. 8)

Verleden jaar ging er iemand op mijn motorkap zitten.
Met een deuk tot gevolg.
Deze was niet terug te duwen.
En Ax gek als ik ben, heb ik hem uit laten deuken en over laten spuiten.
Ziet er als nieuw uit.

Wat het heeft gekost?
Geen idee, heb het verdrongen
:sleep

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

aiiiiiii,.......vette vingers op je lak.

Ik zou er ook wat van zeggen,.....je hoeft geen grote mond te hebben, maar gewoon even zeggen dat je daar niet zo blij mee bent. (ik weet zeker dat hij er ook wat van zou zeggen als je tegen zijn vectra aan ging hangen)

Ik had een paar jaar geleden ook zoiets,..... ging mijn velg bij de garage halen (moest een nieuw bandje op)...... staat er gewoon een klant met zijn schoen op mijn LM velg te leunen..... ik zeg....pardon, mag ik ff mijn velg hebben ?...... zegt die pik.....waar moet ik dan op leunen..... als ik net zo breed als hem was dan mocht hij tijdelijk met zijn kin tegen mijn vuist aan leunen..... lompe boeren hebben geen besef dat er mensen zijn die geen krassen op hun velg willen hebben.
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Lohran
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Lohran »

Inderdaad, de kindjes spelen daar ook verstoppertje en dan zitten ze weer achter m'n wiel te verschuilen.. Maar goed, zolang ze geen krassen maken is het niet erg.
En ja, hij zit er ook met z'n vieze vingers op, nou is de auto toch al erg vies dus dat maakt niet zoveel uit. Maar het is inderdaad nog best lastig om er wat van te zeggen, mensen zien je dan als een mierenneuker denk ik, al vind ik het erg terecht, ik doe het zelf eigenlijk nooit bij andere auto's, sowieso niet met m'n broek ofzo.
En hij zou het zeker niet leuk vinden op z'n Vectra, ook omdat 'ie in zijn carport staat en ik dan praktisch in z'n tuin sta :wink:

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Tsss, wat een lomperd.

Zou d'r ook gewoon wat van zeggen, en als je dat dan drie keer in een week doet, gaat er heel misschien wel een hersencel werken dat ie er op een gegeven moment mee ophoudt en andere buren gaat waarschuwen; "omdat anders die zeikerd weer naar buiten komt". :wink:
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Lohran
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Lohran »

Rio97 wrote:Tsss, wat een lomperd.

Zou d'r ook gewoon wat van zeggen, en als je dat dan drie keer in een week doet, gaat er heel misschien wel een hersencel werken dat ie er op een gegeven moment mee ophoudt en andere buren gaat waarschuwen; "omdat anders die zeikerd weer naar buiten komt". :wink:

Haha dat is ook een goede. Gelukkig mogen de meeste mensen mij wel (althans, de meesten zeggen vriendelijk gedag, dus neem aan van wel :wink: ). Maar goed, mijn ouders en broer vinden ook dat ik gelijk heb, want die kunnen er ook niet tegen. Mijn vader is ook panisch als er kinderen bij zijn auto komen, ook al staat 'ie dus onder de carport (Renault Sc?nic 2L 16v 140pk Dynamique 2003). Toen ons buurjongetje nog jong was speelde hij altijd voor onze deur bij onze vorige auto, waar we wel veel krassen aan over hebben gehouden. Van de ouders mocht 'ie niet voor hun nieuwe auto spelen namelijk, dus dan maar voor onze.. Toen hadden we ook nog een gezamelijke voortuin, maar nu staat daar een hekje in :roll: Dat jongetje liep dan met een stok door de tuin te zwaaien en dan altijd bij onze auto in de buurt, gevaarlijk is dat hoor.. Vorige auto was ook een Sc?nic, maar dan uit 1999 die we toen ook nieuw hadden.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ik ben zelf ook altijd niet zo blij met dit soort dingen..

maar ik betrap mezelf er ook wel es op dat ik een auto als steuntje gebruik :rolL: (en dat doen jullie vast ook!)

gewoon netjes tegen die man zeggen gewoon keertje als hij er niet op zit (dat werkt het beste, dan moettie er over nadenken ;)) en dan let hij er vast wel op!

ik heb overigens nadat ik me auto gespoten had 2 nachten achter elkaar gedroomt dat ik me auto helemaal bekrast aantrof op het parkeerterein :roll: niet vrolijkmakend! ;)
Image

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

Het is even afzien met afpoetsen, maar wel effectief;

zorg dat je auto 2 weken lang helemaal pekkig is van de zwarte doorsmeervet en olie

Bijkomend voordeel, hij zal tijdens de vettige periode niet roesten. :twisted: :twisted:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

IK ben altijd heel subtiel in dat soort dingen... :roll:

IK pak mijn Hans Teeuwen imitatie altijd erbij voor dat soort dingen... En begin al schreeuwend die kant op te lopen..

"Jaaaaaaa... g*dallemachtig... wat zullen we nou krijgen.?? Ga der es af!! Hee ... Hee... " :)

Voordelen? Je valt direct op... Hij kijkt je meteen aan.. wie weet schrikt ie wel en staat ie al overeind.. :D

hahaah

Maar goed.. dure auto of niet.. het is niet van hem.. dus met je vette ass afblijven! :)

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

Giet eens wat cola ofzow over die kant heen.
Bedenkt ie zich wel de volgende keer :)
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

blueduck
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by blueduck »

inderdaad ja, of je poetst m een keer zo glad op dat ie dr zo weer vanaf glijdt....
Ax 1.1 tge "Prullenbak Op Wielen"

Post Reply