Ergenis top 3

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Ergenis top 3

Post by Rock's »

Ben wel benieuwd waaraan jullie je irriteren in het verkeer.

1- De baggermolen van Sander (kom aub een keer langs, dan zal ik hem wassen)
2- Al die mooie AXjes op de nederlandse wegen
3- hehehehehe,..... nu serieus... :D

--------------------

1- Geen richting aangeven (vooral bij rontondes)
2- Mensen die zich belangrijker voelen en via een B-weg vooraan in de file komen waardoor de mensen die netjes wachten nog langer moeten wachte op de nog belangrijkere mensen
3- Geen inzicht hebben in het verkeer (bijv. de weg blokeren omdat je de ander geen ruimte gunt)
4- Treuzelen

jah, het zijn er 4 terwijl de topic zegt 3..........who cares :twisted:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

1- die rare mazda rijder op de club
2- al die rijdende axjes op de weg
3- en nu serieus ;)


1- tegenslagen met sleutelen (maar dat is niet in het verkeer

1- geen richting aangeven
2- politiegedrag (flitsers of gewoon controles)
3- 'toeristen' dus 60km rijders op 80km wegen en dat soort ongein. (of mensen die geen voorrang geven of juist wel omdat ze de situatie niet kenne.. pas op een 80km weg een belg voor me die heel hard ging remmen omdat er een auto van rechts kwam, maar hij reed EN op een voorrangsweg EN er was een invoegstrook!)
4- het niet gebruiken van verlichting! zowel savonds als overdag. (tijdje terug snachts bijna een passat vol geramt van achteren omdat die zonder achterlichten vlak voor me de weg opdraaide.. )
Image

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

Op de snelweg met 100 hem r voor gooien

Laat richting aangeven

Als ik van rechts kom moet ze doorrijden :P
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Mn top 3:

1. Zondagsrijders. En dan bedoel ik de mensen die met 50 km/h over een 80 km/h heen kruipen, en dan opeens plotseling remmen bij het bord 'Valkenburg'

2. Mensen die de verkeersregels niet kennen. En dan wil ik niet generaliseren, maar over het algemeen is dat de oudere medemens. Acties als zonder kijken rotonde oprijden, denkende dat ze voorrang hebben.

3. In mijn straat staan de auto's links en rechts geparkeerd, dus je moet vaak sla-ommend de straat door. Nu kan ik me soms dood ergeren aan die mensen die de voorrang nemen terwijl zij moeten stoppen. Sta je dan bumper aan bumper en moet er dus eentje achteruit. Ligt aan mn bui en wie er in de andere auto zit of ik achteruit rijd. Valt me wel op dat ik in mn AX vaker plaats maak, dan toen ik in de tank (volvo 340) reed :lol:

-----
4. Politie die er een sport van maakt om zoveel mogelijk mensen te bekeuren.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

euh...

1. Zondagsrijders, 100 is geen 80 dames en heren!!!
2. Geen richting aangeven (in het bijzonder op rotondes)
3. Kliko's, Gatso's, Multanova's, laserguns en meer van dat soort ongein
Image

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

1.Huisvrouwen die snel ff boodschappen gaan doen voordat ze de kinderen gaan halen. Precies de toegestane snelheid rijden, maar alles afsnijden als het niet snel genoeg gaat, geen knipperlicht enz. Zplang ze maar op tijd hun boodschappen hebben :evil:

2.Mensen die niet kunnen lezen, 80 betekend 80 en niet 60. Haaientanden bij een zijweg is voorrang hebben, anders voorrang geven.

3. Fietsers. Met mooi weer is mijn straat een touristische route. Met z'n 3en naast elkaar fietsen en dan denken dat ik ga schuiven. DUS NIET!
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

1. Geen richting aangeven in het algemeen :evil:
2. VRACHTWAGENS
3. Mensen die 60 ofzo rijden waar je 80 mag... :roll:

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

1. Brommobielen die overal proberen te rijden, en kleine opstoppingen ontstaan.

2. Van die mensen die niet de snelheid rijden die ze moeten rijden. Als ik precies 100 rijd, moet ik wel op de linkerbaan blijven, anders rijd ik net zo traag als de rest aan de rechter kant.

3. Fietsers die geen licht hebben in het donker.

4. Van die leuke bumper klevers, met de lichten in je nek en de spiegels. Geen stap sneller, ga er alleen maar door treuzelen!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

FoxHunter wrote:4. Van die leuke bumper klevers, met de lichten in je nek en de spiegels. Geen stap sneller, ga er alleen maar door treuzelen!


Grrrr......treuzelaars :lol: :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

1 Andere weggebruikers
2 Andere weggebruikers
3 Andere weggebruikers

Aad wanneer spreken we af ;)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

Rock's wrote:
FoxHunter wrote:4. Van die leuke bumper klevers, met de lichten in je nek en de spiegels. Geen stap sneller, ga er alleen maar door treuzelen!


Grrrr......treuzelaars :lol: :wink:


:shock: Dat valt reuze meeej, naja.. Heb er nu wel minder last van als ik in de zwarte AX rij :wink:
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

1. SCOOTERS! Met van die takke kereltjes erop die nergens naar kijken, die pleuris scooter gewoon op de weg knallen en dan stom kijken als je vol op de rem moet!

2. Kerkgangers. Er staat bij ons een kerk aan het einde van de straat, en elke zondag is het feest. Moet je weg met de auto, gaan ze geen milimeter opzij. Ik rij gewoon door en heb zo wel eens iemand heel zachtjes aangetikt. Moeten ze maar aan de kant gaan hoor!

3. Zondagsrijders. En dan te bedenken dat ik aanstaande zondag naar Italie vertrek :shock:

Shakuhachi
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 239
Joined: ThuApr01, 2004 10:08:05 AM
Location: Nijverdal

Post by Shakuhachi »

1. Auto's die om het minste of geringste op de rem gaan.. remrijders..

2. Duitse verkeersborden (als je links moet staat het bord in die bocht naar links en je ziet het als je er langs bent, snelwegen zijn wel goed)

3. Auto's die hun auto op de snelweg ervoor gooien om in te halen.. AX onderschatters zullen we ze maar noemen.

4. Vrachtwagens die elkaar inhalen.. 1 met 100 de andere met 101.. duurt weer ff...

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

1) Bumperklevers (vaak vooral Golfjes en mannen in stationwagons)
2) Slome types (inderdaad, sorry, vooral bejaarden...). Daaronder vallen ook inhalende vrachtwagens. En dus ook het rechtsinhalende file-veroorzakende tuig dat daar weer door veroorzaakt wordt...
3) Duitse auto's. Het lijkt wel of elke VW, Audi of Mercedes wordt geleverd met ingebouwde voorrang en een vergunning om niet te hoeven knipperen.

Maarja eigenlijk zijn irritaties ook wel grappig... Ik rij volgens het Italiaanse principe "een dag niet getoeterd is een dag niet geleefd" en schelden is altijd ook wel grappig... :D
Kijk uit, een Cactussssss

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

1 File rijders in de Randstad. Niemand gunt elkaar ruimte en iedereen trekt steeds hysterisch op om ieder gaatje te vullen. Rustig je auto laten lopen en iedereen is eerder thuis!

2 mensen die achter een vrachtwagen invoegen en dan dus met 90 meteen naar de linker baan gaan

3 Lichten: mistachterlicht, geen verlichting, verlichting te hoog, geen richting aangeven --> alles wat hier fout kan gaan.
Last edited by Eriks on TueAug30, 2005 1:10:54 PM, edited 1 time in total.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Oude mensen mogen van mij treuzelen, en vrachtwagenchaufeurs zijn aan het werk en kunnen nou eenmaal niet veel sneller inhalen ..... ik maak ruimte voor ze !

Valt mij trouwens op dat niemand verkeersdrempels in hun top 3, 4 of 5 heeft staan :?: .... wil er iemand een wijziging aanbrengen :wink:

Oow Sander,.... kom maar wanneer je wil,........ het wassen van je auto maak ik tijd voor vrij :?
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Lohran
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 132
Joined: TueMay24, 2005 6:39:24 PM
Location: Hoorn Nh
Contact:

Post by Lohran »

Mag ik eens foto's van die vieze auto zien? :roll:
Ik vind het vaak wel stoer staan eigenlijk :oops:

En als je 'm dan schoonmaakt, is het verschil veel duidelijker! 8)

Zo zag m'n 205 GTi er uit na een weekendje Flevoland, daarna was 'ie overigens nog viezer geworden :roll:

Een andere keer moest ik m'n 205 in Flevoland achterlaten bij vrienden, door een probleem (foutje van de monteurs), waardoor ik een 205 1.4 had geleend van een vriend, die zag er helemaal lekker vies uit. :roll: Die werd dan ook altijd in Flevoland gebruikt bij een Agrarische school en hij woonde normaal ook al in een dorpje.

Mijn top 3 (verschilt trouwens per bui):

1) Mensen die te zacht rijden, 20 door de stad ofzo, terwijl je er makkelijk 40-50 kan en de voorbeelden hierboven.

2) Mensen die gewoon voorrang nemen terwijl ze het niet hebben.

3) Voetgangers die oversteken ZONDER te kijken, dus er van uit gaan dat ik stop (ook bij zebrapaden). Ze hebben wel gelijk, maar ze kunnen ook wel even kijken ipv roekeloos doorlopen, juist dan ga ik meer gas geven en normaal stop ik bijna altijd voor een zebrapad.

Maar goed, zoals ik al zei: Dit verschilt per bui/dag.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

haha die 205 is echt gruwelijk smerig :shock: kan niet eens 't nummerbord aflezen 8)

M'n top 3:

1. Mensen die geen richting aangeven (vooral op rotondes, dat schijnt toch niet helemaal duidelijk te zijn :? )

2. Vrachtwagens en mensen met sleurhutten of andere aanhangers die elkaar gaan inhalen

3. Mensen die hun koplampen niet goed hebben afgesteld, zodat je 'snachts niet in je spiegels kan kijken en half verblind wordt door tegenliggers.

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Ooow ja, drempels zou ik bijna vergeten. In Almere is het helemaal een ramp, daar kom ik nog amper in!

en dan izzie nog niet eens verlaagd!

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Drempels heb ik niet zoveel last van met mijn terreinwagen, kan bijna alle drempels met 70 nemen. Alleen als ik door Amby (deel van Maastricht) heen moet gaat het met max. 30/40. Maar dat zijn ook flinke drempels.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Post Reply