En uiteraard geen briefje erbij natuurlijk Tja, kl*te is het. Een troost, je bent niet de enige waar dat soort dingen bij gebeuren. Vele kunnen erover meebabbelen
bij ons gebeurde het gister ook, de zoon van Cees liet de deur open vallen tegen de Polo ernaast.. en die Polo wordt elke week gewassen en in de was gezet en er zat zelfs geen zandkorreltje op de wielen..
Sander helemaal in de stress, toch maar naar die buurman, buurman vond het een grote plek en was niet blij (2 kleine krasjes) maar hij mocht het proberen weg te poetsen.. dus het valt mee..
Altijd goed opletten naast wat voor auto je hem neerzet, typische vrouwenauto's zoveel mogelijk vermijden (echt waar) (twingo's, panda's, atossen, dat soort spul), en als het even kan wat verder van de winkel waar meerdere lege plekken zijn parkeren, dan maar wat verder lopen...
Misschien is de peug 1007 een uitzondering als vrouwenauto. Die schuifdeur maakt in ieder geval geen krassen op jouw auto. Of gaan ze dan die handige schuifdeur gebruiken om de boodschappen in te laden en drukken ze het wagentje tussen beide auto's?
peter wrote:Altijd goed opletten naast wat voor auto je hem neerzet, typische vrouwenauto's zoveel mogelijk vermijden (echt waar) (twingo's, panda's, atossen, dat soort spul), en als het even kan wat verder van de winkel waar meerdere lege plekken zijn parkeren, dan maar wat verder lopen...
balen is het wel
idd, maar hij stond dit keer naast een (s)opel vectra iets kleiner dan de c8 in iedergeval
na misschien kan het worden gefixt als ik me body kit laat spuiten (de helft is binne de naar de andere helft ben ik nog opzoek)
Gratis geld verdienen met emails of met een quize ?? kijk dan hier
Mijn buurmeisje moest vorige week de auto van dr pa wassen. En mijn auto stond er naast. Wat doet die doos? Alle portieren open zetten en de achterste zat gewoon tegen mijn auto aan. Ik heel geirriteerd naar buiten om te kijken (kwam gelukkig alleen tegen de skirt aan) en heeeeel subtiel dat portier van mijn auto weggehaald. Ze zat wel een beetje raar te kijken maar begreep de hint wel
hmm ik heb het laatst zelf gehad, was echt domme actie. Ik mik de deur open van mijn autotje, net niet tegen een schuin muurtje aan. Wat denk je als er 2 mensen uit de ax stappen, autotje iets omhoog, schaaft langs het muurtje en komt vervolgens muurvast te zitten. Lekker dan.....
ps: kijk bij het parkeren ook of er kinderstoeltjes in de auto zitten, kids mikken (net als moeder) de deur zo lekker open!!!