'nieuwe deur
Moderators: Rock's, webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
'nieuwe deur
heb ik een dag een nieuwe deur erin .. netjes gespoten glimmend .. strak... rijdt er al weer zon k* koter langs met een skelter ... kras erop ..
tja zo werd ik laatst beschoten door 3 jochies met een erten schieter. rij je terug .. heeft het jochie alleen maar steentjes in zn zak.. had het ding natuurlijk al lang weg gegooid.. maar ja wat moet je dan een jongetje van 10 slaan.. :S en het ventje zag er nog al vreemd uit... dus laatst staan zn ouders..
Ja ja, allemaal grote woorden maar wanneer ze in dezelfde situatie verzeild raken wordt er, volgens mij, op identieke wijze gehandeld. Met andere woorden, niks doen.
Ik weet nog dat ik, als klein manneke, ook tegen een auto ben aangeknalt toen ik probeerde met mn armen kruislings te fietsen. Denk niet dat mn paps het zo tof zou hebben gevonden als ik daarvoor door een bepaald persoon een lel gekregen zou hebben.
Ik weet nog dat ik, als klein manneke, ook tegen een auto ben aangeknalt toen ik probeerde met mn armen kruislings te fietsen. Denk niet dat mn paps het zo tof zou hebben gevonden als ik daarvoor door een bepaald persoon een lel gekregen zou hebben.
nee, tuurlijk kan je er niks aandoen. Pas stond ik stil en reed er zo'n ettertje met zijn crossfietsje tegen mijn auto op en viel die. Maar ja, twas in de woonwijk, dus niet boos geworden en gevraagd of ik hem ff thuis moest brengen ofzo. Juridisch gezien sta je toch nergens. Maar kheb nu wel een krasje op mijn motorkap
-
- AX liefhebber
Ook dodelijk, kinderen die vlak voor je auto gaan voetballen zodat die takke bal steeds bijna (of helemaal) tegen je auto knalt. Als je dr wat van zegt of vraagt waarom ze dat niet bij hun eigen huis voor de deur doen krijg je te horen dat dat niet mag van papa omdat ie bang is dat de bal op zijn auto komt!
Vorige week zat er 1 of ander jochie achter de auto van mn ouders te spelen...keek mn moeder nog eens wat beter, bleek ie allerlei spul in de uitlaat te proppen
Dus mn moeder erheen om er wat van te zeggen, loppt ie daarna moppert weg alsof mn moeder iets verkeerds deed
De jeugd van tegenwoordig...
Dus mn moeder erheen om er wat van te zeggen, loppt ie daarna moppert weg alsof mn moeder iets verkeerds deed
De jeugd van tegenwoordig...
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)