Verslag en opdracht zijn af, ik vraag aan mn begeleider of ik ergens mee kan helpen. Krijg ik 'nee' te horen, hij heeft het te druk met de maandafsluiting om mij nog iets nieuws uit te leggen.
Verslag en opdracht zijn af, ik vraag aan mn begeleider of ik ergens mee kan helpen. Krijg ik 'nee' te horen, hij heeft het te druk met de maandafsluiting om mij nog iets nieuws uit te leggen.
wordt weer een middagje niets doen
En dan is het ook nog zo rustig op het forum
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
waarom moet je daar nog zitten dan? gaat toch nergens over. Als ik hier niets meer te doen heb en iemand anders ook niet dan ga ik er gewoon vandoor hoor. en er is niemand die daar wakker van ligt
Ik wilde nog iets aardigs zeggen maar had al op ok gedrukt
Ik ga niet vragen of weg kan. Misschien mag het ook wel, maar dan had mn begeleider het wel zelf aangegeven. Lijkt me niet zo slim vlak voor de stagebeoordeling om te vragen of ik weer eerder naar huis kan. Die paar dagen houdt ik het ook nog wel uit.
Last edited by Popmart on WedJun01, 2005 2:10:33 PM, edited 1 time in total.
ja das ook weer waar! nou succes in ieder geval nog dan die laatste dagen en nou maar hopen dat er veel op het forum gepost word zodat jij daar weer op kan reageren
Ik wilde nog iets aardigs zeggen maar had al op ok gedrukt
jaap1980 wrote:ja das ook weer waar! nou succes in ieder geval nog dan die laatste dagen en nou maar hopen dat er veel op het forum gepost word zodat jij daar weer op kan reageren
haha ja inderdaad
Ach zo lang ik kan internetten (dus als niemand anders te dicht in de buurt is) krijg ik mn tijd wel om
jaap1980 wrote:ja das ook weer waar! nou succes in ieder geval nog dan die laatste dagen en nou maar hopen dat er veel op het forum gepost word zodat jij daar weer op kan reageren
haha ja inderdaad
Ach zo lang ik kan internetten (dus als niemand anders te dicht in de buurt is) krijg ik mn tijd wel om
Gaat je dat niet vervelen?
Ik weet zo ongeveer niet meer wat ik op inet moet doen
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
haha ja inderdaad
Gaat je dat niet vervelen? Ik weet zo ongeveer niet meer wat ik op inet moet doen
Mwa niet gauw. Meestal ben ik het nieuws aan het lezen, www.fok.nl en het forum aan het lezen, marktplaats.nl, ebay, etc aan het afstruinen op zoek naar AX onderdelen of goede cd's & dvd's, AX-forum (duh!) etc etc etc
Popmart wrote:Jaaaahh!!! de laatste uurtjes stage !
Ik ben dinsdag op gesprek geweest voor een afstudeerstage. Daarna kreeg ik te horen dat ze niet "de onderzoeker" in mij zagen en me te commercieel en praktijkgericht vonden