AAAAAAAAAAAAAAA ik heb maandag wat onderdelen besteld voor mn fiets. Die zouden vandaag of morgen binnenkomen. En ik maar wachten
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
leek me wel lachen 27 versnellingen in een ax. Ik heb de hoop opgegeven dat de boel vandaag nog komt. Twordt dinsdag :'(
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik moest vandaag ook wachten op de loodgieter en de vrachtwagen met hout. Komt die vrachtwagen pas om half vier. Ik als laatste die er nog was omdat ik moest wachten alles nog binnen gezet, pffffff
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
Sander wrote:leek me wel lachen 27 versnellingen in een AX. Ik heb de hoop opgegeven dat de boel vandaag nog komt. Twordt dinsdag :'(
schopt heel je trainingsschema in de war natuurlijk :P.. ps gister xtr gemold op een muurtje (sprong er net niet op zeg maar) en me voorste tandwiel krom :'(.... morgen ff kijken of ik het zelf kan maken en anders tja alweder een neue
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Vandaag komt ie af. Dus ik begin deze week nog met trainen denny pas maar op. Nog een alivio kopen
Nou dat ken wel. Hij is ondertussen af. En mn kont voelt of ik een paar jaar in een amerikaanse gevangenis heb gezeten.
nee marc daar moet ik normaal al niet aan denken, maar nu is het helemaal ziek. Ga morgen mn zadel monteren.
Ook dodelijk, je digitale foto's op cdtje branden, ze naar de Hema brengen en ze dan eindelijk na 5 dagen ofzo op kunnen halen. Kom je daar zeggen ze: "Ja we konden de foto's niet openen, hij zal wel verkeerd gebrand zijn"
Ik naar de fotograaf, NO PROBLEMO! Ze printen ze daar gelijk voor je uit, iets duurder maar dan heb je ook wel kwaliteit EN de foto's gelijk in huis!
Anouschka wrote:Ook dodelijk, je digitale foto's op cdtje branden, ze naar de Hema brengen en ze dan eindelijk na 5 dagen ofzo op kunnen halen. Kom je daar zeggen ze: "Ja we konden de foto's niet openen, hij zal wel verkeerd gebrand zijn"
Ik naar de fotograaf, NO PROBLEMO! Ze printen ze daar gelijk voor je uit, iets duurder maar dan heb je ook wel kwaliteit EN de foto's gelijk in huis!
Kortom, HEMA SUCKS! En wachten ook
Heb er geen ervaring mee, maar wachten bij de Hema heb ik geen problemen mee....flink veel mosterd op de rookworst, en smullen maar