Serieuze klacht m.b.t. moderator Wie=wie
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
Serieuze klacht m.b.t. moderator Wie=wie
Hmm...
je kijkt een uurtje niet op het forum. Vervolgens vind je een wie=wie waarvan de naam veranderd is in een of ander geval dat een ruzie impliceert waar er geen is (enkel discussie).
Daarnaast is het topic vervolgens onvindbaar. worden er tegenwoordig zomaar wie=wie's weggegooid en ruzies uitgelokt??
Vervolgens is het probleem hierna "teruggedraaid".
Wel een heel stuk tekst kwijt dat ik graag nog even na zou lezen...
Raar hoor.
je kijkt een uurtje niet op het forum. Vervolgens vind je een wie=wie waarvan de naam veranderd is in een of ander geval dat een ruzie impliceert waar er geen is (enkel discussie).
Daarnaast is het topic vervolgens onvindbaar. worden er tegenwoordig zomaar wie=wie's weggegooid en ruzies uitgelokt??
Vervolgens is het probleem hierna "teruggedraaid".
Wel een heel stuk tekst kwijt dat ik graag nog even na zou lezen...
Raar hoor.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX super weirdo
kakanox wrote:
de topictitel op die manier veranderen en verplaatsen.. zorgt voor wrijving. dat hoort een moderator op zijn beurt niet te doen.
Ben ik het mee eens, heb de desbetreffende moderator ook gelijk aangesproken om het te verwijderen, maar dat wilde nog niet erg vlotten geloof ik...
Geloof iig niet dat dit zijn bedoeling was....
Freude am Fahren.
serieuse klachten doe je niet @ forum,
het forum is gemod omdat het noodzakelijk was
sneller kon op dit moment niet, dit door nog onbekendheid met het forum.
gelukkig aan je reactie ben je er wel mee eens dat er ingegrepen is
het forum is gemod omdat het noodzakelijk was
sneller kon op dit moment niet, dit door nog onbekendheid met het forum.
gelukkig aan je reactie ben je er wel mee eens dat er ingegrepen is
Last edited by Joost on TueApr19, 2005 5:15:31 PM, edited 1 time in total.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
kevin en ik hadden een discussie ove rhoe nu verder met mijn auto...in mijn topic in wie=wie...
en blijkbaar mocht dat neit...goed, kan ik begrijpen, maar waarschuw dan ff...en ga geen titels veranderen waarin geimpliceert wordt dat we ruzie hadden en vervolgens 3 pagina's oplossingen/tips/tekst verwijderen....
denk dat ze daarbij ook meer dingen van kevin hebben verwidjerd of zo....
en blijkbaar mocht dat neit...goed, kan ik begrijpen, maar waarschuw dan ff...en ga geen titels veranderen waarin geimpliceert wordt dat we ruzie hadden en vervolgens 3 pagina's oplossingen/tips/tekst verwijderen....
denk dat ze daarbij ook meer dingen van kevin hebben verwidjerd of zo....
LIEF, KLEIN, ONSCHULDIG, MAAGD, MOEDER....en AXtravaganza
-
- AX Spaster Mammer
dit topic heet: frustraties....dus dat van dat ....tja....dan haal dit topic ook maar weg...als je hier ook niets in kwijt kan/mag....
en als t echt per ongeluk was....en die titels neit meer op een zodanige manier gewijzigd worden...en als mensen gewoon op hun 'gedrag' worden angeproken ipv meteen gestraft....dan vind ik t prima
en als t echt per ongeluk was....en die titels neit meer op een zodanige manier gewijzigd worden...en als mensen gewoon op hun 'gedrag' worden angeproken ipv meteen gestraft....dan vind ik t prima
LIEF, KLEIN, ONSCHULDIG, MAAGD, MOEDER....en AXtravaganza
HET FEIT was
dat de moderator bezig was de conversatie te plitsen, hierbij wordt een nieuw topic aangemaakt omdat wij niets weggooien ivm de postcount.
wat hier gebeurd is, is dat het naar de verkeerde plaats is gezet. En het toeval is dat het in enkele minuten tijd gelezen is door meerdere (en betrokken).
het is een zinloze discussie over frustraties en dergelijke dit was het en het is zsm opgelost.
Er is maar 1 motto @ axclub laten we het gezellig houden
dat de moderator bezig was de conversatie te plitsen, hierbij wordt een nieuw topic aangemaakt omdat wij niets weggooien ivm de postcount.
wat hier gebeurd is, is dat het naar de verkeerde plaats is gezet. En het toeval is dat het in enkele minuten tijd gelezen is door meerdere (en betrokken).
het is een zinloze discussie over frustraties en dergelijke dit was het en het is zsm opgelost.
Er is maar 1 motto @ axclub laten we het gezellig houden