hoe krijg ik die strepen er het beste af?k heb t al geprobeerd met jif maar dat werkt niet...Gelukkig verder geen schade dat troost weer een beetjeMoeilijk om om een auto heen te fietsen kennelijk!
Moderators: Rock's, webmasters
Moeilijk om om een auto heen te fietsen kennelijk!
Ik was naar school geweest vandaag kom ik terug bij me autootje.zie ik dat er 2 zwarte strepen op mijn mooie witte bumper zitten
waarschijnlijk iemand langs gefietst ofzo
hoe krijg ik die strepen er het beste af?k heb t al geprobeerd met jif maar dat werkt niet...Gelukkig verder geen schade dat troost weer een beetje
hoe krijg ik die strepen er het beste af?k heb t al geprobeerd met jif maar dat werkt niet...Gelukkig verder geen schade dat troost weer een beetjeI don't like my AX,I love it!!!
Re: Moeilijk om om een auto heen te fietsen kennelijk!
Wolfje wrote:Ik was naar school geweest vandaag kom ik terug bij me autootje.zie ik dat er 2 zwarte strepen op mijn mooie witte bumper zittenwaarschijnlijk iemand langs gefietst ofzo
hoe krijg ik die strepen er het beste af?k heb t al geprobeerd met jif maar dat werkt niet...Gelukkig verder geen schade dat troost weer een beetje
Gloeiende...
Jif moet je mee uitkijken.. dat is net als wasbenzine.. iets dat je niet teveel moet gebruiken.. die kunnen dingen behoorlijk van kleur en glans laten veranderen!
-
IceByte
- AX Master Spammer

Wasbenzine valt op lak wel mee, gebeurt verder niks, een ander verhaal wordt et met thinner, dat is wel de pest voor lak en plastic.
Terpentine al geprobeerd om het dr mee af te krijgen, of wasbenzine, daarmee moet het wel lukken lijkt me
Terpentine tast de lak niet aan, ik heb zo teervlekker van de zijkant afgekregen, dat spul wou er ook nergens anders mee af.
Terpentine al geprobeerd om het dr mee af te krijgen, of wasbenzine, daarmee moet het wel lukken lijkt me
Terpentine tast de lak niet aan, ik heb zo teervlekker van de zijkant afgekregen, dat spul wou er ook nergens anders mee af.
IceByte wrote:Wasbenzine valt op lak wel mee, gebeurt verder niks, een ander verhaal wordt et met thinner, dat is wel de pest voor lak en plastic.
Ik heb geen lak op m'n bumper vandaar dat ik het dus met jif had gedaan.
I don't like my AX,I love it!!!
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer