grmbr audio

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Margje
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 44
Joined: SatDec04, 2004 6:01:54 PM
Location: Utrecht

grmbr audio

Post by Margje »

wat een onwijze pechweek deze week! eerst krijg ik te horen dat ik door de hogeschool (studie) niet mee mag op een vet mooie zeilwedstrijd in griekenland, gaat ook nog eens alle audio in mijn autootje stuk... Eerst mijn autoradio en daardoor een niet zo'n sterke box en daarna mijn net nieuw gekochte magnat versterker!!!

Vorige week versterkertje gekocht, was laatste model die ze hadden dus kreeg ik vet cheap mee! ik dagenlang draden trekken en vol goede moet versterkertje erin, hopend op vet mooi geluid... Motor starten, radio aan, geen muziek... hummm

Brande alleen het protect lampje! was de versterker al kapot voordat ik uberhaupt er van heb kunnen genieten! het lag overigens niet aan de kabels, want ik kreeg een nieuwe en toen ik die aansloot deed ie het direct!

wordt wel vrolijk van de winkel waar ik het heb gekocht! Remco caraudio! ga terug met radiootje, krijg na een keer reparatie (wat het niet echt heeft verholpen) een gloedje nieuwe! En met de versterker pcies hetzelfde! Eerst een magnat 680 watt voor 120 euro, krijg ik een toxic 1000 watt voor een 10-tje meer! superbehandeling!

User avatar
Wolfje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 334
Joined: MonNov15, 2004 8:42:53 PM
Location: Hattem

Re: grmbr audio

Post by Wolfje »

Das flink balen!!maar wel netjes dat je t allemaal nieuw hebt 'gekregen'nu hopen dat je er wel van kunt genieten!! :D
I don't like my AX,I love it!!!

Margje
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 44
Joined: SatDec04, 2004 6:01:54 PM
Location: Utrecht

Post by Margje »

Beter! het doet het allemaal super nu! nu nog 4 nieuwe boxjes voor voorin! de vorige zijn opgeblazen toen mijn radio het begaf! eerst maar eens sparen!

User avatar
Devil
AX driver
AX driver
Posts: 36
Joined: FriFeb04, 2005 10:11:31 PM
Location: Wezep

Post by Devil »

Margje wrote:Beter! het doet het allemaal super nu! nu nog 4 nieuwe boxjes voor voorin! de vorige zijn opgeblazen toen mijn radio het begaf! eerst maar eens sparen!

haha heb jij weer geluid :)

Post Reply